Bridgestone Blizzak 6 235/45 R20

Bridgestone Blizzak 6

235/45 R20
100 (800 kg/kerék)
W (270 km/óra)
XL Enliten
téli személyautó
C
B
70
125 421 Ft / db

Készlet: 1

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Bridgestone Blizzak 6 egyéb méretek

MéretÁr 
205/40 R1768 773 Ft-tólVásárlás
205/40 R1867 901 Ft-tólVásárlás
205/45 R1863 113 Ft-tólVásárlás
205/50 R1760 292 Ft-tólVásárlás
205/55 R1644 111 Ft-tólVásárlás
205/55 R1766 798 Ft-tólVásárlás
215/50 R1762 596 Ft-tólVásárlás
215/55 R1767 823 Ft-tólVásárlás
215/55 R1874 925 Ft-tólVásárlás
215/60 R1761 260 Ft-tólVásárlás
215/65 R1766 704 Ft-tólVásárlás
225/40 R1858 774 Ft-tólVásárlás
225/40 R1986 858 Ft-tólVásárlás
225/45 R1759 110 Ft-tólVásárlás
225/45 R1870 648 Ft-tólVásárlás
225/45 R1996 190 Ft-tólVásárlás
225/50 R1764 679 Ft-tólVásárlás
225/50 R1880 816 Ft-tólVásárlás
225/55 R1763 844 Ft-tólVásárlás
225/55 R1877 149 Ft-tólVásárlás
225/60 R1776 495 Ft-tólVásárlás
235/35 R20131 185 Ft-tólVásárlás
235/40 R1872 426 Ft-tólVásárlás
235/40 R1991 055 Ft-tólVásárlás
235/40 R2098 593 Ft-tólVásárlás
235/45 R1778 189 Ft-tólVásárlás
235/45 R1986 674 Ft-tólVásárlás
235/50 R1878 297 Ft-tólVásárlás
235/50 R1990 697 Ft-tólVásárlás
235/50 R2097 074 Ft-tólVásárlás
235/55 R1774 869 Ft-tólVásárlás
235/55 R1880 240 Ft-tólVásárlás
235/60 R1867 201 Ft-tólVásárlás
245/40 R1996 952 Ft-tólVásárlás
245/40 R20132 838 Ft-tólVásárlás
245/45 R1873 423 Ft-tólVásárlás
245/45 R20112 758 Ft-tólVásárlás
245/50 R1880 072 Ft-tólVásárlás
245/50 R1978 207 Ft-tólVásárlás
245/65 R1773 561 Ft-tólVásárlás
255/35 R1991 500 Ft-tólVásárlás
255/35 R21121 427 Ft-tólVásárlás
255/40 R1880 314 Ft-tólVásárlás
255/40 R1989 705 Ft-tólVásárlás
255/40 R21107 111 Ft-tólVásárlás
255/45 R20108 322 Ft-tólVásárlás
255/50 R1980 945 Ft-tólVásárlás
255/55 R20111 738 Ft-tólVásárlás
265/35 R21135 364 Ft-tólVásárlás
265/55 R19101 039 Ft-tólVásárlás
265/60 R1884 315 Ft-tólVásárlás
285/45 R22160 867 Ft-tólVásárlás
315/40 R21150 838 Ft-tólVásárlás

Bridgestone Blizzak 6 információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

A Bridgestone legújabb prémium téli túragumiabroncsa a TÜV SÜD független tesztjein a havas fékezés és a tapadás tekintetében a legjobb minősítést érte el, nedves úton pedig a legrövidebb féktávolságot biztosítja. Az új modell a 23-szoros tesztnyertes Bridgestone Blizzak LM005 utódja, a téli gumiabroncs-termékportfolió csúcsmodellje 32 százalékkal jobb futásteljesítményt biztosít, mint az előző generáció. Az ENLITEN gumiabroncs-technológiával kifejlesztett Bridgestone Blizzak 6 ENLITEN kialakítása megfelel bármely jármű általános teljesítményigényének, valamint az elektromos járművek speciális követelményeinek egyaránt.

Mivel az európai járművezetők számára télen a legnagyobb kihívást a nedves útviszonyok jelentik, ezért a Bridgestone Blizzak 6 ENLITEN-t úgy tervezték, hogy kimagasló teljesítményt nyújtson nedves körülmények között. A TÜV SÜD, Európa egyik legelismertebb független autóipari vizsgálóintézete által végzett tesztek alapján a Bridgestone új téli gumiabroncsa a legrövidebb féktávot biztosítja nedves úton.

A bármely téli útviszony esetében remekül helyt álló Bridgestone Blizzak 6 ENLITEN elődjéhez képest továbbfejlesztett havas úton nyújtott teljesítményt, kiváló mobilitást és irányíthatóságot biztosít amellett, hogy a havas fékezés és a tapadás tekintetében is a legjobb abroncsnak minősítette a független TÜV SÜD1.

A Bridgestone új téli csúcsmodellje a futásteljesítmény terén is hatalmas előrelépést mutatott, mivel 32 százalékkal hosszabb élettartamot kínál, mint elődje, a többszörösen díjnyertes Blizzak LM0053. Ez elősegíti az erőforrások hatékony felhasználását, és a gumiabroncs élettartamát akár egyharmadával is meghosszabbítja – ami egy további téli szezonnak felel meg –, így jelentős mértékben csökkenti a járművezetők költségeit.

A Bridgestone Blizzak 6 ENLITEN fokozott teljesítményét az ENLITEN, a Bridgestone innovatív abroncsfejlesztési technológiája teszi lehetővé. A Blizzak 6 esetében az ENLITEN abroncstechnológiai platformot több újítással ötvözték a futófelület és a keverék tervezésében – ideértve az optimalizált mintázat és keverék összhangját, a gumiabroncs egyenletesebb kopási profilját, valamint az optimális lamellás eloszlást. Az ENLITEN technológia alkalmazása révén az abroncs 25 százaléka újrahasznosított és megújuló anyagok felhasználásával készül.

Az ENLITEN technológia bevezetésének köszönhetően a Bridgestone új prémium téli túraabroncsa megfelel bármely jármű általános teljesítményigényének, valamint az elektromos járművek speciális követelményeinek egyaránt – ezzel is támogatva a Bridgestone elkötelezettségét az elektromos járművek hatékonyabbá és elérhetőbbé tétele mellett.


További Bridgestone téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró


 

Bridgestone DM Z3 (közúti)


 

Bridgestone DM Z2 (közúti)

Bridgestone információk

BridgestoneA Bridgestone Japánból származó prémium minőségű gumiabroncsokat gyárt. A színvonalat japán mérnöki maximalizmus és precizitás garantálja.

A Bridgestone termékkínálata

Személygumiabroncsok mellett a Bridgestone gyárt 4x4, teher-, busz-, építőipari-, mezőgazdasági-, motor-, robogó-, és off-road abroncsokat, valamint légi járművekre is.

Vezető autógyártók is elsőszerelésként választják, mint pl. VW-csoport, Ford csoport, BMW, Mercedes, a General Motors, Peugeot, Renault, Toyota, Fiat-csoport, Renault, Volvo, Scania, MAN, DAF, Iveco.

A prémium szegmenshez tartozó Bridgestone gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

A Bridgestone Corporation és leányvállalatai világszerte több mint 140 000 embernek adnak munkát, 25 országban (köztük Magyarországon is), 178 gyárban. Minden 5. jármű Bridgestone gumiabronccsal van szerelve. 2012-ben a Bridgestone eladások összértéke Európában 3,5 millió Euróra rúgott. A Bridgestone gyáraiban készülnek az eredetileg amerikai Firestone és a Dayton gumiabroncsok is.

Tulajdonos

A Bridgestone Európa (BSEU) székhelye Belgiumban, Brüsszelben található, a világ piacvezető gumiabroncs- és egyéb gumitermékeket gyártó Bridgestone Corporation székhelye pedig Tokióban, Japánban.

A Bridgestone története

A vállalatot 1931-ben Shojiro Ishibashi alapította, Japánban. A későbbi márkanév is az alapító nevéből ered: ishibashi japán szó jelentése kőhíd. A gumiabroncs gyártás előtt Ishibashi egy hagymományos japán lábbeliket - a tabi - készítő cég gyártási ágán dolgozott. 1930-ban legyártotta az első gumiabroncsot, majd egy évvel később a Bridgestone Tire Co. Ltd. megalapításával ő lett az első japán gumiabroncsgyártó. A gumiabroncstól a golflabdán keresztül a gumitömlőig a következő 10 évben a fejlődés jellemezte a céget. Az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált. A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minőségű termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben, 1962-ben fejlesztették ki az első japán acél radiálgumiabroncsot is teherautókhoz és buszokhoz, 1964-ben pedig az első radiálabroncsot személyautókhoz. Az autóipari termelés rohamos és világméretű növekedésének hatására a Bridgestone kiterjesztette a termelést Japán határain túlra. 1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat első tengerentúli üzeme volt a második világháborút követően. A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját. A köpenyperem is a Bridgestone nevéhez köthető. A Bridgestone 1983-ban jelentős lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-től megvásárolta első termelőüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az első téligumit Japánban, öt évvel később pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket is. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményű gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az időben a világ leggyorsabb személyautójának számított. 2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttűrő abroncsát, amellyel megerősítette vezető pozícióját a defekttűrő technológia területén. A Ferrari a defekttűrő technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt. A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerződése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fő gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz. A Bridgestone Europe 2004. június 11-én felavatta új európai tesztpályáját (EUPG) a Róma melletti Apriliában. A 144 hektáron fekvő, 4 kilométeres ovális pálya, melyet 40 millió euróból létesítettek, az egész év során használható, legmodernebb kísérleti pálya Európában. 2008. áprilisában kezdte meg a személyautó-abroncsok tömeggyártását a tatabányai gyár. A teljesen automatizált üzemben a japán cég új technológiájával a teljes üzem beindulása után akár napi 8000 nagy- méretű (20") és teljesítményű (UHP) személy-, terepjáró- abroncsot gyárthat. 2012-ben az anyacég további fejlesztéseket eszközölt, ezzel a gyárban 2017-re napi 18000 gumigyártására lesz lehetőség. A folyamatos fejlesztéseknek és kutatásoknak köszönhetően a Bridgestone úttörő módszert fejlesztett ki a kaucsukfák betegségének felismerésére, amelynek segítségével egyszerűen, gyorsan és pontosan diagnosztizálható a kaucsukfa gyökérrothadási betegsége.

Motorsport

1997-ben a Bridgestone betört a Forma-1 világába is. 2007-től 2010-ig egyedüli gumibeszállító volt a Forma-1-ben. A Bridgestone Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az első időszakban. 1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte első világbajnoki győzelmét Mika Hakkinennek köszönhetően, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktőri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett. A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.