Bridgestone Blizzak 6

Bridgestone Blizzak 6

Méret Ár 
195/60 R18
96 V XL Enliten
96
V
XL Enliten
70 871 Ft
205/40 R17
84 V XL Enliten
84
V
XL Enliten
68 873 Ft
205/40 R18
86 V XL Enliten
86
V
XL Enliten
68 129 Ft
205/45 R18
90 V XL Enliten
90
V
XL Enliten
63 339 Ft
205/50 R17
93 V XL Enliten
93
V
XL Enliten
58 744 Ft
205/55 R16
91 H Enliten
91
H
Enliten
39 990 Ft
205/55 R17
95 V XL Enliten
95
V
XL Enliten
61 989 Ft
215/50 R17
95 V XL Enliten
95
V
XL Enliten
62 626 Ft
215/55 R17
98 V XL Enliten
98
V
XL Enliten
66 658 Ft
215/55 R18
99 V XL Enliten
99
V
XL Enliten
72 781 Ft
215/65 R17
103 V XL Enliten
103
V
XL Enliten
67 912 Ft
225/40 R18
92 V XL Enliten
92
V
XL Enliten
60 866 Ft
225/45 R17
94 V XL Enliten
94
V
XL Enliten
58 388 Ft
225/45 R18
95 V XL Enliten
95
V
XL Enliten
70 494 Ft
225/45 R19
96 W XL Enliten
96
W
XL Enliten
94 483 Ft
225/50 R18
99 V XL Enliten
99
V
XL Enliten
81 032 Ft
225/55 R17
101 V XL Enliten
101
V
XL Enliten
61 975 Ft
225/55 R18
102 V XL Enliten
102
V
XL Enliten
77 116 Ft
225/60 R17
103 V XL Enliten
103
V
XL Enliten
75 128 Ft
225/60 R18
104 V XL Enliten
104
V
XL Enliten
80 866 Ft
235/35 R20
92 W XL Enliten
92
W
XL Enliten
131 821 Ft
235/40 R18
95 V XL Enliten
95
V
XL Enliten
71 797 Ft
235/40 R20
96 W XL Enliten
96
W
XL Enliten
98 297 Ft
235/45 R17
97 V XL Enliten
97
V
XL Enliten
75 825 Ft
235/45 R18
98 V XL Enliten
98
V
XL Enliten
74 698 Ft
235/45 R19
99 W XL Enliten
99
W
XL Enliten
86 077 Ft
235/45 R20
100 W XL Enliten
100
W
XL Enliten
125 998 Ft
235/50 R18
101 V XL Enliten
101
V
XL Enliten
78 008 Ft
235/50 R20
104 W XL Enliten
104
W
XL Enliten
97 608 Ft
235/55 R17
103 V XL Enliten
103
V
XL Enliten
74 618 Ft
235/55 R19
105 W XL Enliten
105
W
XL Enliten
85 209 Ft
235/60 R18
107 V XL Enliten
107
V
XL Enliten
64 339 Ft
245/40 R19
98 W XL Enliten
98
W
XL Enliten
97 113 Ft
245/45 R18
100 V XL Enliten
100
V
XL Enliten
73 386 Ft
245/45 R20
103 W XL Enliten
103
W
XL Enliten
111 854 Ft
245/50 R18
104 V XL Enliten
104
V
XL Enliten
78 927 Ft
245/65 R17
111 V XL Enliten
111
V
XL Enliten
73 472 Ft
255/35 R19
96 W XL Enliten
96
W
XL Enliten
91 676 Ft
255/35 R21
98 W XL Enliten
98
W
XL Enliten
121 770 Ft
255/40 R18
99 V XL Enliten
99
V
XL Enliten
80 300 Ft
255/40 R19
100 W XL Enliten
100
W
XL Enliten
89 715 Ft
255/40 R21
102 W XL Enliten
102
W
XL Enliten
103 496 Ft
255/45 R19
104 W XL Enliten
104
W
XL Enliten
98 477 Ft
255/45 R20
105 W XL Enliten
105
W
XL Enliten
108 332 Ft
255/55 R20
110 W XL Enliten
110
W
XL Enliten
111 667 Ft
255/65 R19
114 W XL Enliten
114
W
XL Enliten
103 899 Ft
265/35 R21
101 W XL Enliten
101
W
XL Enliten
136 115 Ft
265/55 R19
109 W Enliten
109
W
Enliten
101 610 Ft
265/60 R18
114 V XL Enliten
114
V
XL Enliten
83 403 Ft
265/65 R17
116 V XL Enliten
116
V
XL Enliten
80 159 Ft
285/45 R22
114 W XL Enliten
114
W
XL Enliten
161 756 Ft

Bridgestone Blizzak 6 információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

A Bridgestone legújabb prémium téli túragumiabroncsa a TÜV SÜD független tesztjein a havas fékezés és a tapadás tekintetében a legjobb minősítést érte el, nedves úton pedig a legrövidebb féktávolságot biztosítja. Az új modell a 23-szoros tesztnyertes Bridgestone Blizzak LM005 utódja, a téli gumiabroncs-termékportfolió csúcsmodellje 32 százalékkal jobb futásteljesítményt biztosít, mint az előző generáció. Az ENLITEN gumiabroncs-technológiával kifejlesztett Bridgestone Blizzak 6 ENLITEN kialakítása megfelel bármely jármű általános teljesítményigényének, valamint az elektromos járművek speciális követelményeinek egyaránt.

Mivel az európai járművezetők számára télen a legnagyobb kihívást a nedves útviszonyok jelentik, ezért a Bridgestone Blizzak 6 ENLITEN-t úgy tervezték, hogy kimagasló teljesítményt nyújtson nedves körülmények között. A TÜV SÜD, Európa egyik legelismertebb független autóipari vizsgálóintézete által végzett tesztek alapján a Bridgestone új téli gumiabroncsa a legrövidebb féktávot biztosítja nedves úton.

A bármely téli útviszony esetében remekül helyt álló Bridgestone Blizzak 6 ENLITEN elődjéhez képest továbbfejlesztett havas úton nyújtott teljesítményt, kiváló mobilitást és irányíthatóságot biztosít amellett, hogy a havas fékezés és a tapadás tekintetében is a legjobb abroncsnak minősítette a független TÜV SÜD1.

A Bridgestone új téli csúcsmodellje a futásteljesítmény terén is hatalmas előrelépést mutatott, mivel 32 százalékkal hosszabb élettartamot kínál, mint elődje, a többszörösen díjnyertes Blizzak LM0053. Ez elősegíti az erőforrások hatékony felhasználását, és a gumiabroncs élettartamát akár egyharmadával is meghosszabbítja – ami egy további téli szezonnak felel meg –, így jelentős mértékben csökkenti a járművezetők költségeit.

A Bridgestone Blizzak 6 ENLITEN fokozott teljesítményét az ENLITEN, a Bridgestone innovatív abroncsfejlesztési technológiája teszi lehetővé. A Blizzak 6 esetében az ENLITEN abroncstechnológiai platformot több újítással ötvözték a futófelület és a keverék tervezésében – ideértve az optimalizált mintázat és keverék összhangját, a gumiabroncs egyenletesebb kopási profilját, valamint az optimális lamellás eloszlást. Az ENLITEN technológia alkalmazása révén az abroncs 25 százaléka újrahasznosított és megújuló anyagok felhasználásával készül.

Az ENLITEN technológia bevezetésének köszönhetően a Bridgestone új prémium téli túraabroncsa megfelel bármely jármű általános teljesítményigényének, valamint az elektromos járművek speciális követelményeinek egyaránt – ezzel is támogatva a Bridgestone elkötelezettségét az elektromos járművek hatékonyabbá és elérhetőbbé tétele mellett.


További Bridgestone téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró


 

Bridgestone DM Z3 (közúti)


 

Bridgestone DM Z2 (közúti)

Bridgestone információk

BridgestoneA Bridgestone Japánból származó prémium minőségű gumiabroncsokat gyárt. A színvonalat japán mérnöki maximalizmus és precizitás garantálja.

A Bridgestone termékkínálata

Személygumiabroncsok mellett a Bridgestone gyárt 4x4, teher-, busz-, építőipari-, mezőgazdasági-, motor-, robogó-, és off-road abroncsokat, valamint légi járművekre is.

Vezető autógyártók is elsőszerelésként választják, mint pl. VW-csoport, Ford csoport, BMW, Mercedes, a General Motors, Peugeot, Renault, Toyota, Fiat-csoport, Renault, Volvo, Scania, MAN, DAF, Iveco.

A prémium szegmenshez tartozó Bridgestone gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

A Bridgestone Corporation és leányvállalatai világszerte több mint 140 000 embernek adnak munkát, 25 országban (köztük Magyarországon is), 178 gyárban. Minden 5. jármű Bridgestone gumiabronccsal van szerelve. 2012-ben a Bridgestone eladások összértéke Európában 3,5 millió Euróra rúgott. A Bridgestone gyáraiban készülnek az eredetileg amerikai Firestone és a Dayton gumiabroncsok is.

Tulajdonos

A Bridgestone Európa (BSEU) székhelye Belgiumban, Brüsszelben található, a világ piacvezető gumiabroncs- és egyéb gumitermékeket gyártó Bridgestone Corporation székhelye pedig Tokióban, Japánban.

A Bridgestone története

A vállalatot 1931-ben Shojiro Ishibashi alapította, Japánban. A későbbi márkanév is az alapító nevéből ered: ishibashi japán szó jelentése kőhíd. A gumiabroncs gyártás előtt Ishibashi egy hagymományos japán lábbeliket - a tabi - készítő cég gyártási ágán dolgozott. 1930-ban legyártotta az első gumiabroncsot, majd egy évvel később a Bridgestone Tire Co. Ltd. megalapításával ő lett az első japán gumiabroncsgyártó. A gumiabroncstól a golflabdán keresztül a gumitömlőig a következő 10 évben a fejlődés jellemezte a céget. Az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált. A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minőségű termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben, 1962-ben fejlesztették ki az első japán acél radiálgumiabroncsot is teherautókhoz és buszokhoz, 1964-ben pedig az első radiálabroncsot személyautókhoz. Az autóipari termelés rohamos és világméretű növekedésének hatására a Bridgestone kiterjesztette a termelést Japán határain túlra. 1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat első tengerentúli üzeme volt a második világháborút követően. A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját. A köpenyperem is a Bridgestone nevéhez köthető. A Bridgestone 1983-ban jelentős lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-től megvásárolta első termelőüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az első téligumit Japánban, öt évvel később pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket is. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményű gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az időben a világ leggyorsabb személyautójának számított. 2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttűrő abroncsát, amellyel megerősítette vezető pozícióját a defekttűrő technológia területén. A Ferrari a defekttűrő technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt. A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerződése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fő gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz. A Bridgestone Europe 2004. június 11-én felavatta új európai tesztpályáját (EUPG) a Róma melletti Apriliában. A 144 hektáron fekvő, 4 kilométeres ovális pálya, melyet 40 millió euróból létesítettek, az egész év során használható, legmodernebb kísérleti pálya Európában. 2008. áprilisában kezdte meg a személyautó-abroncsok tömeggyártását a tatabányai gyár. A teljesen automatizált üzemben a japán cég új technológiájával a teljes üzem beindulása után akár napi 8000 nagy- méretű (20") és teljesítményű (UHP) személy-, terepjáró- abroncsot gyárthat. 2012-ben az anyacég további fejlesztéseket eszközölt, ezzel a gyárban 2017-re napi 18000 gumigyártására lesz lehetőség. A folyamatos fejlesztéseknek és kutatásoknak köszönhetően a Bridgestone úttörő módszert fejlesztett ki a kaucsukfák betegségének felismerésére, amelynek segítségével egyszerűen, gyorsan és pontosan diagnosztizálható a kaucsukfa gyökérrothadási betegsége.

Motorsport

1997-ben a Bridgestone betört a Forma-1 világába is. 2007-től 2010-ig egyedüli gumibeszállító volt a Forma-1-ben. A Bridgestone Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az első időszakban. 1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte első világbajnoki győzelmét Mika Hakkinennek köszönhetően, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktőri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett. A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.