Bridgestone Dueler H/P Sport

Bridgestone Dueler H/P Sport

Méret Ár 
215/60 R17
96 H
96
H
51 383 Ft
215/65 R16
98 H DOT20(2020-ban gyártott)
98
H
DOT20(2020-ban gyártott)
37 990 Ft
215/65 R16
98 H
98
H
49 703 Ft
235/45 R19
95 V EXT FSL MOE XL
95
V
EXT FSL MOE XL
77 734 Ft
235/50 R18
97 V AO FSL
97
V
AO FSL
61 243 Ft
235/55 R17
99 V AO FSL
99
V
AO FSL
56 787 Ft
235/55 R19
105 W ROF Q5 AOE DOT21(2021-ben gyártott)
105
W
ROF Q5 AOE DOT21(2021-ben gyártott)
56 990 Ft
235/55 R19
105 W ROF Q5 AOE DOT20(2020-ban gyártott)
105
W
ROF Q5 AOE DOT20(2020-ban gyártott)
59 990 Ft
235/55 R19
101 V
101
V
62 006 Ft
235/55 R19
101 W AO FSL
101
W
AO FSL
63 492 Ft
235/55 R19
101 V MO
101
V
MO
68 318 Ft
235/60 R18
103 V MO
103
V
MO
59 373 Ft
255/45 R20
101 W EXT MO XL
101
W
EXT MO XL
93 008 Ft
255/50 R19
103 W MO
103
W
MO
70 314 Ft
255/50 R19
107 W * FSL RFT XL
107
W
* FSL RFT XL
85 635 Ft
255/55 R19
111 Y AO XL
111
Y
AO XL
64 775 Ft
275/40 R20
106 W * FSL RFT XL
106
W
* FSL RFT XL
98 038 Ft
275/40 R20
106 Y * FSL RFT XL
106
Y
* FSL RFT XL
99 362 Ft
275/45 R20
110 Y AO XL
110
Y
AO XL
90 355 Ft
285/40 R21
109 Y N0
109
Y
N0
110 772 Ft
285/45 R19
111 W * FSL RFT XL
111
W
* FSL RFT XL
101 458 Ft
285/45 R20
112 Y AO FSL XL
112
Y
AO FSL XL
102 605 Ft
315/35 R20
110 Y * FSL RFT XL
110
Y
* FSL RFT XL
126 404 Ft
315/35 R21
111 Y N0 XL
111
Y
N0 XL
143 331 Ft

Bridgestone Dueler H/P Sport információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Bridgestone Dueler H/P Sport gumiabroncsot teljes egészében a Bridgestone Európai Műszaki Központja fejlesztette ki. Többek között a harmadik generációs Porsche Cayenne gyári szerelésű abroncsa is. Megalkotásánál a legnagyobb igénybevételt jelentő feltételeknek is meg kellett felelnie. Egyedi teljesítménye kiemelkedő biztonsággal, tartósággal és kényelemmel egészül ki.

Technikai jellemzők:

Kiváló kezelhetőség és stabilitás minden feltétel között

  • Masszív középső borda, Tie-bar technológiával összekapcsolt blokkok

Magas szintű vonóerő és fékezési válaszreakció nedves útfelületen

  • Négy széles hosszanti mintaárok döntött szögben elhelyezett barázdákkal

Masszív, erős futófelület-mintázat, amely ellenáll a rendellenes kopásnak

  • Döntött hosszanti mintaárkok a vállakon

Bridgestone Dueler H/P Sport teszt

201720142012Átlag: 69%; Tesztek száma: 4

További nyári gumi tesztek

További Bridgestone nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró


 


 

Bridgestone információk

BridgestoneA Bridgestone Japánból származó prémium minőségű gumiabroncsokat gyárt. A színvonalat japán mérnöki maximalizmus és precizitás garantálja.

A Bridgestone termékkínálata

Személygumiabroncsok mellett a Bridgestone gyárt 4x4, teher-, busz-, építőipari-, mezőgazdasági-, motor-, robogó-, és off-road abroncsokat, valamint légi járművekre is.

Vezető autógyártók is elsőszerelésként választják, mint pl. VW-csoport, Ford csoport, BMW, Mercedes, a General Motors, Peugeot, Renault, Toyota, Fiat-csoport, Renault, Volvo, Scania, MAN, DAF, Iveco.

A prémium szegmenshez tartozó Bridgestone gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

A Bridgestone Corporation és leányvállalatai világszerte több mint 140 000 embernek adnak munkát, 25 országban (köztük Magyarországon is), 178 gyárban. Minden 5. jármű Bridgestone gumiabronccsal van szerelve. 2012-ben a Bridgestone eladások összértéke Európában 3,5 millió Euróra rúgott. A Bridgestone gyáraiban készülnek az eredetileg amerikai Firestone és a Dayton gumiabroncsok is.

Tulajdonos

A Bridgestone Európa (BSEU) székhelye Belgiumban, Brüsszelben található, a világ piacvezető gumiabroncs- és egyéb gumitermékeket gyártó Bridgestone Corporation székhelye pedig Tokióban, Japánban.

A Bridgestone története

A vállalatot 1931-ben Shojiro Ishibashi alapította, Japánban. A későbbi márkanév is az alapító nevéből ered: ishibashi japán szó jelentése kőhíd. A gumiabroncs gyártás előtt Ishibashi egy hagymományos japán lábbeliket - a tabi - készítő cég gyártási ágán dolgozott. 1930-ban legyártotta az első gumiabroncsot, majd egy évvel később a Bridgestone Tire Co. Ltd. megalapításával ő lett az első japán gumiabroncsgyártó. A gumiabroncstól a golflabdán keresztül a gumitömlőig a következő 10 évben a fejlődés jellemezte a céget. Az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált. A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minőségű termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben, 1962-ben fejlesztették ki az első japán acél radiálgumiabroncsot is teherautókhoz és buszokhoz, 1964-ben pedig az első radiálabroncsot személyautókhoz. Az autóipari termelés rohamos és világméretű növekedésének hatására a Bridgestone kiterjesztette a termelést Japán határain túlra. 1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat első tengerentúli üzeme volt a második világháborút követően. A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját. A köpenyperem is a Bridgestone nevéhez köthető. A Bridgestone 1983-ban jelentős lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-től megvásárolta első termelőüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az első téligumit Japánban, öt évvel később pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket is. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményű gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az időben a világ leggyorsabb személyautójának számított. 2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttűrő abroncsát, amellyel megerősítette vezető pozícióját a defekttűrő technológia területén. A Ferrari a defekttűrő technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt. A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerződése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fő gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz. A Bridgestone Europe 2004. június 11-én felavatta új európai tesztpályáját (EUPG) a Róma melletti Apriliában. A 144 hektáron fekvő, 4 kilométeres ovális pálya, melyet 40 millió euróból létesítettek, az egész év során használható, legmodernebb kísérleti pálya Európában. 2008. áprilisában kezdte meg a személyautó-abroncsok tömeggyártását a tatabányai gyár. A teljesen automatizált üzemben a japán cég új technológiájával a teljes üzem beindulása után akár napi 8000 nagy- méretű (20") és teljesítményű (UHP) személy-, terepjáró- abroncsot gyárthat. 2012-ben az anyacég további fejlesztéseket eszközölt, ezzel a gyárban 2017-re napi 18000 gumigyártására lesz lehetőség. A folyamatos fejlesztéseknek és kutatásoknak köszönhetően a Bridgestone úttörő módszert fejlesztett ki a kaucsukfák betegségének felismerésére, amelynek segítségével egyszerűen, gyorsan és pontosan diagnosztizálható a kaucsukfa gyökérrothadási betegsége.

Motorsport

1997-ben a Bridgestone betört a Forma-1 világába is. 2007-től 2010-ig egyedüli gumibeszállító volt a Forma-1-ben. A Bridgestone Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az első időszakban. 1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte első világbajnoki győzelmét Mika Hakkinennek köszönhetően, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktőri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett. A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.