Continental Vanco Eco

Continental Vanco Eco

Méret Ár 
185/75 R16
104 R C
104
R
C
49 547 Ft
195/65 R16
104/100 T/T C
104/100
T/T
C
44 990 Ft
205/65 R16
107 T (105T) C PR8
107
T
(105T) C PR8
51 989 Ft
205/75 R16
116/113 R/R C 10 PR
116/113
R/R
C 10 PR
65 129 Ft
215/60 R16
103 T C
103
T
C
60 706 Ft
215/60 R17
109 T (107H) C PR8
109
T
(107H) C PR8
72 249 Ft
215/65 R15
104 T C PR6
104
T
C PR6
63 356 Ft
215/70 R15
109 S C 8 PR
109
S
C 8 PR
55 701 Ft
215/75 R16
116 R C
116
R
C
66 674 Ft
225/65 R16
112 T BSW C PR8
112
T
BSW C PR8
63 461 Ft
225/70 R15
112 R (115N) C PR8
112
R
(115N) C PR8
52 890 Ft
235/60 R17
117 R C
117
R
C
79 910 Ft
235/65 R16
121 R C
121
R
C
68 586 Ft

Continental Vanco Eco információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Continental Vanco™ Eco abroncs speciálisan kisáruszállítók és transzporterek számára fejlesztett nyári gumiabroncs a még gazdaságosabb üzemeltetés érdekében.

Közel 30%-kal sikerült csökkenteni a Vanco™ Eco gumiabroncs gördülési ellenállását - elődjéhez a Vanco 10-hez képest - , amely így több mint 4%-kal mérsékli az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást. Ugyanakkor megtartották a Continental abroncsokra jellemző rövid fékutat száraz és vizes útfelületen, valamint az abroncs olyan teljesítményre képes, mint az a személygépjárművekre jellemző. A Vanco™ Eco abroncs teljesítménye igazán lenyűgöző a rendkívül erőteljes futófelület-kialakításnak és az alacsonyabb gördülési ellenállásnak köszönhetően, melyet az alapanyagban használt legújabb generációs szilika-keverék tett lehetővé. A lapos övkontúr és a csökkentett mintázati mélység mérsékli az abroncs futás közben fellépő deformálódását, még nehéz rakomány esetén is. Mindez rendkívül alacsony üzemanyag-fogyasztást eredményez, ezáltal növelve a gazdaságosságot.

A gépjárműgyártók a kis áruszállítók rakománybefogadó képességét folyamatosan növelik, ezért a gumiabroncsokkal szemben az egyik legfontosabb elvárás a kiváló fékteljesítmény, különösen vizes körülmények között. A mintázati blokkokon elhelyezett kapaszkodóélek az ablaktörlő lapátokhoz hasonló hatást fejtenek ki, így optimális kapcsolat jön létre az útfelülettel, amely egyedülállóan rövid fékutat eredményez. (ábra 1.)

A merev vállrészekkel és a szilárd, erőteljes mintázattal kombinált futófelület rendkívül hatékonyan képes továbbítani az oldalirányú erőhatásokat, így biztosítva a gépjárműnek a személyautókra jellemző kezelhetőséget. (ábra 2.)

  • Mintázati blokkon elhelyezkedő kapaszkodóélek (ábra 1.)
    Mintázati blokkon elhelyezkedő kapaszkodóélek (ábra 1.)
  • Merev vállrészek és a szilárd, erőteljes mintázat - jó kezelhetőség (ábra 2.)
    Merev vállrészek és a szilárd, erőteljes mintázat - jó kezelhetőség (ábra 2.)

További Continental nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró


 


Continental Trac

Continental Trac (közúti)

Continental információk

ContinentalA Continental Németországból származó prémiumkategóriás gumiabroncs.

A Continental kínálata

A cég kezdetben kizárólag abroncs- és gumiipari termékeket állított elő, mára azonban komplex termékportfoliójának köszönhetően az autóipar egyik meghatározó szereplője. A Continental egyike a világ legnagyobb autóipari beszállítóinak. Ma majdnem minden harmadik Európában gyártott személygépjármű Continental abroncsokon gördül le a gyártószalagokról.

A járműgyártók számára több mint 500 különböző terméket gyártanak, 13-tól egészen 23 colig terjedő keréktárcsa-átmérővel. Ennek köszönhetően az első helyet foglalja el az európai abroncsgyártás első szerelés piacán. Első szerelések a teljesség igénye nélkül: Audi, BMW, Jaguar, Land Rover, Maserati, Mercedes-Benz, Porsche, Tesla.

A prémium szegmenshez tartozó Continental gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Continental gumiabroncs 5 földrészen, 19 országban, 54 gyárban megközelítőleg 35 400 alkalmazott munkájával készül. 2014-ben a Continental konszern forgalma meghaladta a 34,5 milliárd eurót.

A Continental Magyarországon jelenleg öt vállalattal, hét telephelyen képviselteti magát, és közel 6.100 munkatársat foglalkoztat. Négy divíziója (Interior, Chassis & Safety, Powertrain, ContiTech) végez gyártó- és szoftverfejlesztési tevékenységet Budapesten, Veszprémben, Szegeden, Makón, Vácott, Nyíregyházán. A gumiabroncs divízió 1991 óta van jelen a magyar piacon értékesítési irodával és regionális abroncsraktárral.

Jelenleg a hannoveri központ több mint 6.500 munkavállalót foglalkoztat. Ezen felül itt található a konszern gumiipari divíziójának három üzletága – személy- és kistehergépjármű-abroncsok, Haszongépjármű-abroncsok és ContiTech –, valamint a központi adminisztráció, a Kutatási és Fejlesztési részleg és számos termelőegység is. Ezen felül Hannoverben fejlesztik és tesztelik az abroncsokat, de gyártanak itt többek között a felfüggesztéshez különböző alkatrészeket, a motor rezgését és zajszintjét csökkentő elemeket, hajtástechnikai elemeket – például ékszíj, fogasszíj, bordásékszíj –, hagyományos és elektronikus légrugó-rendszereket és modulokat.

A Continental története

A Continental részvénytársaságot kilenc hannoveri illetőségű bankár és gyáriparos alapította. Az akkori 300 ezer talléros alaptőke mai vásárlóereje megközelítőleg 6,3 millió euró. A hannoveri anyavállalatnál dolgozó hozzávetőlegesen 200 munkavállaló többek között különböző lágygumiból készült termékeket – például melegítőpalackokat, játék babákat és más gumírozott anyagokat – és tömörgumi-abroncsokat gyártott kocsikhoz és kerékpárokhoz. Az árbevétel az 1880-as években durván 3,3 millió márka volt. Ennek a mai vásárlóereje kb. 21,5 millió euró. Az 1920-as évek végén a német gumiipar legjelentősebb képviselői "Continental Gummi-Werke AG" néven egyesültek. Az így létrejövő új vállalat termelését szinte csak Németországra korlátozta, azonban exporttevékenysége folyamatosan növekedett. Ebből a koncepcióból csak az 1980-as évek elején tört ki, amikor tudatosan elkezdte kiépíteni globális termelő- és kereskedelmi hálózatát. Az amerikai Uniroyal Inc. európai abroncstevékenységének megszerzésével, az észak-amerikai General Tire abroncsgyártó cég átvételével, valamint a portugál Mabor és a cseh Barum többségi tulajdonának megvásárlásával a Continental nemzetközi tevékenységét Európa határain túl is kiterjesztette. A munkavállalói létszám adatai is ezt a fejlődést támasztják alá. Míg az 1990-es évek elején az 51.000 foglalkoztatott nagyjából egyenlő arányban oszlott meg Németország és a világ más részei között, addig ma a 200.000 fős munkavállalói létszám "csak" mintegy 30%-a német alkalmazott.

Az 1990-es évek végén a Continental konszern új stratégiát dolgozott ki. Ezt 1998-ban az ITT Industries Automotive Brake & Chassis (Teves) megvásárlásával kezdte el. A következő jelentős lépés 2001-ben történt, amikor a Daimler cégcsoporttól megvásárolta a Temic nemzetközi elektronikai szakvállalatot. A Continental ezzel diverzifikálta üzleti tevékenységét, hogy így növelje ellenálló képességét az autóipar egyes területeinek ciklikusságával szemben. A 2006-os akvizíció a Motorola autóelektronikai üzletágával jelentősen bővítette a Continental tevékenységét, elsősorban a telematika területén. A vállalat történetének eddigi legnagyobb akvizíciója a Siemens VDO Automotive AG felvásárlása volt. Ezzel a lépéssel a vállalat a globális autóipari beszállítók elitklubjának lett a tagja, ugyanakkor erősítette piaci pozícióját Európában, Észak Amerikában és Ázsiában is.

A Continental már kezdettől fogva kimagasló technológiai felkészültséggel rendelkezett. 1904-ben a világon elsőként mintázattal rendelkező személygépjármű-abroncsot, 1908-ban túrakocsik számára leszerelhető keréktárcsát fejlesztett ki, 1943-ban pedig szabadalmaztatta a tömlő nélkül szerelt abroncsot. Utóbbi sorozatgyártását még ebben az évben első német vállalatként kezdte meg. 1932-ben Continental-Schwingmetall néven új termék jelent meg a piacon. A gumírozott fém alkatrészek lehetővé teszik a motor rezgésének és zajszintjének csillapítását.

A Continental 1998-ban mutatta be, majd kezdte meg úttörőként az Elektronikus Menetstabilizáló Rendszer (ESC) sorozatgyártását. Ebben az évben az ESC negyedik generációs modelljének, az MK 100®-nak sorozatgyártását kezdték meg. Csak Németországban, az újonnan forgalomba helyezett gépjárművek már 80%-a rendelkezett valamelyik gyártó ESC-rendszerével. A Continental termékportfoliójában már 1997-ben megtalálhatóak voltak a hibridtechnológia különböző elemei. 2009-ben a világon elsőként kezdte meg a hibrid járművekben használt lítium-ion akkumulátorok sorozatgyártását. A környezet¬barát nyomókendőket, melyek oldószermentesek, ezért a nyomdaipari gépek működése során keletkező CO2-kibocsátás mértékét 70%-kal csökkentik a hagyományos nyomókendők használatához képest, az "Év ötlete 2011" díjjal tüntették ki. A Continental innovációs képességét minden évben számos új szabadalom bejelentése bizonyítja.

A Continental ma olyan technológiai felkészültséggel, folyamatkompetenciával és termelési potenciállal rendelkezik, amely a világ vezető vállalatai közé emeli.

Garancia

A Continental gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.

A Continental gumiabroncsokra külön szolgáltatási csomag is vásárolható, amely tartalmaz védelmet a kátyú, padka, defekt vagy akár szándékos rongálás okozta sérülésekre (defektgarancia), asszisztencia szolgáltatást valamint balesetbiztosítást. A garancia időtartama a regisztrációtól számított 2 év. A szolgáltatás díja col mérettől függően változik. A garancia 4 db - egy garnitúra - azonos márkájú és mintázatú személygépkocsi-abroncs vásárlása esetén érvényesíthető. Bővebb információért kérjük látogasson el a www.contisafe3.hu weboldalra.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.