Dunlop SP Winter Sport 3D

Dunlop SP Winter Sport 3D

MéretÁr 
185/50 R1750 991 Ft-tól
195/50 R1638 990 Ft-tól
195/60 R1526 990 Ft-tól
205/50 R1743 990 Ft-tól
215/40 R1749 990 Ft-tól
215/55 R1749 990 Ft-tól
215/60 R1637 990 Ft-tól
215/60 R1746 990 Ft-tól
225/40 R1847 989 Ft-tól
225/45 R1750 991 Ft-tól
225/50 R1743 990 Ft-tól
225/50 R1864 990 Ft-tól
225/55 R1749 990 Ft-tól
225/60 R1638 990 Ft-tól
225/60 R1747 989 Ft-tól
235/40 R1973 990 Ft-tól
235/45 R1856 990 Ft-tól
235/45 R19111 990 Ft-tól
235/50 R1862 989 Ft-tól
235/50 R1974 990 Ft-tól
235/55 R1752 989 Ft-tól
235/55 R1858 990 Ft-tól
235/65 R1750 991 Ft-tól
245/40 R1854 990 Ft-tól
245/45 R1866 990 Ft-tól
245/45 R1978 990 Ft-tól
245/50 R1872 989 Ft-tól
255/30 R1998 990 Ft-tól
255/35 R1979 990 Ft-tól
255/35 R2091 990 Ft-tól
255/40 R1864 990 Ft-tól
255/40 R1979 990 Ft-tól
255/45 R1774 990 Ft-tól
255/45 R2087 989 Ft-tól
255/50 R1965 990 Ft-tól
255/55 R1851 990 Ft-tól
265/35 R20113 990 Ft-tól
265/40 R20102 989 Ft-tól
265/50 R1978 990 Ft-tól
275/35 R20103 990 Ft-tól
275/35 R21170 990 Ft-tól
275/45 R2098 990 Ft-tól
295/30 R19106 990 Ft-tól

Dunlop SP Winter Sport 3D információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

A Dunlop SP Winter Sport 3D közép és felső kategóriás autókhoz fejlesztett téli gumiabroncs.

A speciális szilikakeverék alacsony hőmérsékleten is rugalmas marad, ezáltal száraz és nedves útfelületen is kimagasló tapadást biztosít. A széles érintkezési felületen egyenletesen oszlik el a nyomás, így maximális az úttartás mértéke.

A gyors és turbulenciamentes vízelvezetést biztosító menetirányú bordák javítják az abroncs vízenfutással szembeni ellenálló képességét.

Az SP Winter Sport 3D abroncsok a Dunlop Touch technológia felhasználásával készülnek. Segítségükkel jobban érezheti az utat, ami kulcsfontosságú az irányíthatóság és kormányozhatóság szempontjából. Az új, 3D rendszerű, kapcsolódó lamellák feszes vállrészt eredményeznek, amely száraz úton javítja a stabilitást és a kormányozhatóságot.

A gumiabroncs felületének bizonyos helyein kialakított három speciális lamellának köszönhetően a Winter Sport 3D bármilyen téli útviszony esetén magabiztosan teljesít. A téli vezetési körülmények nagymértékben változhatnak. A hideg, a szárazság, a havazás és az ónos eső kifejezetten nagy igénybevételt jelent a gumiabroncs számára. A Dunlop soklamellás rendszere megfelel ennek a kihívásnak, mert eltérő típusú lamellái a különböző téli útviszonyokhoz igazodnak.Előnyök Állandó teljesítmény különféle téli útviszonyok között is.

Dunlop SP Winter Sport 3D teszt

20112010Átlag: 100%; Tesztek száma: 3

További téli gumi tesztek

További Dunlop téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.