Fulda MultiControl 165/65 R15

Fulda MultiControl

165/65 R15
81 (462 kg/kerék)
T (190 km/óra)
27 097 Ft / db

Készlet: 0

Kiemelt ajánlat

165/65 R15
81 (462 kg/kerék)
T (190 km/óra)
16 267 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 1 990 Ft / db
Sailun Atrezzo 4Seasons

165/65 R15
81 (462 kg/kerék)
T (190 km/óra)
16 900 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 1 990 Ft / db
Westlake Elite Z-401

165/65 R15
81 (462 kg/kerék)
T (190 km/óra)
25 991 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 1 990 Ft / db

165/65 R15
85 (515 kg/kerék)
H (210 km/óra)
M+S XL
40 577 Ft / db

Készlet: 6

Szállítási díj: 1 990 Ft / db

Fulda MultiControl egyéb méretek

MéretÁr 
235/60 R1644 823 Ft-tólVásárlás

Fulda MultiControl információ

Kategória: középkategória
Szezon: négyévszakos gumi

A Fulda első négy évszakos gumiabroncsa.

A négy évszakos gumiabroncsokat azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik hideg és időnként havas időjárási körülmények között vezetnek. Valamint igen gazdaságos megoldás, mivel az abroncs egész évben használható, nincs szükség téli-nyári átszerelésre.

  • MultiControl barázdák

Kiváló tapadás nedves útfelületen. A barázdák a víz és a latyak hatékony elvezetésével biztosítanak kiváló tapadást.

  • Barázdák optimalizált érintkezőfelülettel és mélyedésekkel

Magas élettartam. Barázdák optimalizált érintkezőfelülettel és mélyedésekkel. Egyenletes kopás, amely nagy futásteljesítményt biztosít egész évben.

  • Polimerkeverék

Erős tapadás nehéz útviszonyok esetén is. Adaptív keverék, amellyel javítható az útfelülethez való tapadás.

  • 3D buboréklamellás kapcsolódási technológiájú barázdák

Fejlettebb kezelhetőség havon és szárazon egyaránt. Több barázdaszél, amely hóban is jobb tapadást biztosít, valamint 3D buboréklamellák, amelyek fokozzák a száraz időhöz szükséges merevséget.

  • MultiControl barázdák (ábra 1.)
    MultiControl barázdák (ábra 1.)
  • Barázdák optimalizált érintkezőfelülettel és mélyedésekkel (ábra 2.)
    Barázdák optimalizált érintkezőfelülettel és mélyedésekkel (ábra 2.)
  • Polimerkeverék (ábra 3.)
    Polimerkeverék (ábra 3.)
  • 3D buboréklamellás kapcsolódási technológiájú barázdák (ábra 4.)
    3D buboréklamellás kapcsolódási technológiájú barázdák (ábra 4.)

Fulda MultiControl teszt

20192016Átlag: 75%; Tesztek száma: 2

További négyévszakos gumi tesztek

További Fulda négyévszakos gumik

Fulda információk

FuldaA Fulda középkategóriás gumiabroncs márka Németországból. A Goodyear csoport kiváló minőségű terméke.

A Fulda kínálata

A Fulda egyaránt gyárt kettő és négykerekű járművekre is gumiabroncsot, a kerékpártól a haszongépjárműig.

A Fulda középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.

Gazdasái adatok

13 európai gyárában nagyságrendileg 1800 dolgozót foglalkoztat és mintegy 8 millió abroncsot gyárt évente, melyek 28 európai országban kerülnek forgalomba.

Tulajdonos

1966 óta a Goodyear cégcsoport kiemelkedő tagja.

A Fulda története

A Fulda vállalatot 1900-ban alapította két üzletember, Gustav Becker és Moritz Hasenclever a Fulda nevű német városban. Fontos dátum 1901, amikor a cég belefogott egy sor gumitermék gyártásába. Az első abroncsok még motor nélküli járművekhez, például lovas szekerekhez és babakocsikhoz készültek. Kerékpárokhoz, valamint gépjárművekhez – például gépkocsikhoz és motorkerékpárokhoz – 1906-ban kezdődött meg a gumiabroncsok gyártása. Egy év elteltével már ez lett a fő tevékenységük. 1910-ben indult egy szélesebb abroncskínálat – számos felhasználási célra készített 10 különböző kerékpárabroncs – gyártása. A Fulda annyira biztos volt a kerékpárabroncsai minőségében, hogy 1 éves jótállást vállalt minden eladott darabra. A híres Fulda Diadem típus gyorsan a legjobban fogyó kerékpárabroncsukká vált. A tehergépjárművekre való Sembusto gumiabronccsal folytattódott a gépjárművekhez készülő abroncsok fejlesztése: ennek a típusnak a felnijében már acélrugók voltak a párnázottság növelése érdekében. Az I. világháború után abbamaradt a műszaki gumitermékek előállítása és már “csak” gumiabroncsot készítettek. 1921-ben került bemutatásra a Fulda Riesenkissenreifen (nagy párnaabroncs), amely szabadalmaztatott technológiájával jobban elnyelte az úthibák ütéseit, így a teherautók sokkal nagyobb átlagos sebességet érhettek el. Ezzel az újítással vezető teherautó-abroncsgyártóvá vált Európában, és más abroncsgyártók, például a Continental és a Dunlop, licenc alapján készítettek abroncsokat ugyanezzel a technológiával. Ezt követte 1925-ben a Fulda Parabel teherautó-abroncs, egy teljesen gumiból készült abroncs, amelynek belsejében légkamra volt és ezzel megalkották a világ első „állandó nyomású” teherautó-abroncáta. 1929-ben a vállalat áttért a tömör gumiabroncsok gyártásáról a felfújható abroncsokra, első típusa a Fulda Elastic teherautó-abroncs volt. 1933-ban a Fulda betört a luxusautók piacára is. A Berlin Motor Show-n bemutatták a felső kategóriás személygépkocsikhoz tervezett fehér oldalfalú abroncsukat. A második világháborúban a Fulda hatalmas áldozatokat szenvedett el: gyáraik szinte teljesen elpusztultak a légitámadásokban. A háború utáni évek az újjáépítés időszakát jelentették, az újból megnyitott Fulda üzemek kezdetben ipari gumiárukat gyártottak, valamint gumiabroncsok és tömlők javítására szolgáló termékeket. A Fulda gumiabroncsok gyártása csak 1946-ban indulhatott meg ismét. Az első Fulda téli gumiabroncs a nemzetközi M+S (mud and snow – sár és hó) jelöléssel legördült a futószalagról 1952-ben. 1954-ben látott napvilágot az első Fulda motorkerékpár-abroncs, a Rasant, és a következő évben a vállalat beköltözött egy újonnan épített irodaházba, mely Fulda városának legmagasabb épülete volt akkoriban. (A Fulda székelye jelenleg is itt van.) Nem sokkal később újabb áttörést következett és a Fulda első személyautókra való tömlő nélküli abroncsa is forgalomba került. 1966-ban a vállalatot felvásárolta a Goodyear, az ohiói Akronban működő, amerikai abroncsgyártó vállalat. A Fulda örömmel csatlakozott a Goodyear családhoz, amely a minőségi gumiabroncsok egyik legnagyobb gyártója a világon. Még ugyanebben az évtizedben a Fulda lett az egyetlen olyan gumiabroncsgyártó, amely abroncsokat szállíthatott a híres Mercedes-Benz 600 Pullman modellhez – a 10 tonnás páncélozott változathoz speciális abroncsokra volt szükség. A hatvanas évek végén piacra került a Fulda Spectral –az első üvegszál-öves gumiabroncs. 1972-ben megszületett az első acélöves Fulda személygépkocsi-gumiabroncs, a Rasant, melyet egy évvel később a Kristall Winter követett, amely az első nem szöges, téli acélradiál abroncs. 1978-ban megjelent az Y2000 modell, az első kiváló teljesítményű, alacsony H/B arányszámú abroncs (“peresség” : Százalékos érték, amely az abroncs szélességének és keresztmetszetének arányát jelenti. ), amely hamarosan piacvezetővé vált a kategóriájában. 1985-ben megjelent az utakon az első Fulda Show Truck: ez a színpadtechnikával és audiovizuális berendezésekkel felszerelt jármű a Fulda termékcsaládot mutatta be az Európa-szerte tartott autós rendezvényeken, és máig emlékezetes jelképe a Fulda márkának. A 80-as évek végén megérkezett az első terepre tervezett gumiabroncsuk is, a Fulda Campo 4x4. Az ezredforduló mérföldkő volt a Fulda számára, mivel ekkor ünnepelték fennállásuk centenáriumát.

Garancia

A Fulda gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástóll számított 3 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.