Kléber Dynaxer UHP

Kléber Dynaxer UHP

Méret Ár 
195/45 R17
81 W
81
W
41 972 Ft
205/40 R17
84 W XL
84
W
XL
33 937 Ft
205/45 R17
88 V XL
88
V
XL
36 990 Ft
205/45 R17
88 Y XL
88
Y
XL
37 946 Ft
205/55 R19
97 V XL
97
V
XL
44 910 Ft
215/40 R17
87 Y XL
87
Y
XL
35 991 Ft
215/45 R17
91 V XL
91
V
XL
35 197 Ft
225/40 R18
92 Y XL
92
Y
XL
34 077 Ft
225/40 R19
93 Y XL
93
Y
XL
55 071 Ft
225/45 R17
94 V XL
94
V
XL
31 405 Ft
225/45 R17
91 Y
91
Y
31 687 Ft
225/45 R18
95 Y XL
95
Y
XL
46 562 Ft
235/35 R19
91 Y XL
91
Y
XL
49 835 Ft
235/40 R18
95 Y XL
95
Y
XL
39 990 Ft
235/45 R18
98 Y XL
98
Y
XL
47 380 Ft
245/40 R17
91 Y
91
Y
42 249 Ft
245/40 R18
93 Y
93
Y
42 111 Ft
245/40 R18
97 Y XL
97
Y
XL
42 845 Ft
245/40 R19
98 Y XL
98
Y
XL
53 791 Ft
245/45 R18
100 Y XL
100
Y
XL
47 516 Ft
245/45 R19
102 Y XL
102
Y
XL
61 154 Ft
255/35 R18
94 Y XL
94
Y
XL
47 653 Ft
255/40 R19
100 Y XL
100
Y
XL
58 045 Ft

Kléber Dynaxer UHP információ

Kategória: középkategória
Szezon: nyári gumi

Kétéves fejlesztés után a Kléber bemutatja egyik új nyári gumiabroncsát a Dynaxer UHP-t, melyet vizes úton kimagaslóan jó tapadás jellemez. A közepes és nagyteljesítményű autók vezetői számára lehet kitűnő választás. Az EU címke besorolásnál az abroncs nedves tapadása a legjobb, (A) minősítést kapta. A prémium abroncsokhoz hasonlóan a futófelület központi bordázatában a Kléber logó került feltüntetésre. 2018-ban 17" és 18"-ban került bevezetésre. 2019-ben már 19"-ban is, 2020-ra pedig 20"-ban is várható az abroncs megjelenése a piacon.

Technikai jellemzők:

A Dynaxer UHP és Dynaxer HP4 futófelületüket tekintve nem térnek el egymástól, csupán az átmérőjükben különböznek és a Kleber Dynaxer HP3 abroncsot váltják.

Az új szabadalmaztatott futófelület és az önzáró lamellák csökkentik a gumiabroncs alakváltozását, mely által csökkent a fékút vizes, (-4,7 m) és száraz aszfalton (-1,5 m) egyaránt.

Elsőrangú teljesítmény nedves útfelületen:

  • A lehető legjobb nedves tapadási osztályzat
  • Vízkiszorításra tervezett futómintázat
  • A közepén körbefutó két széles hosszanti mintázati csatorna csökkenti az aquaplaning veszélyét

Kitűnő ár/érték arány:

  • Optimális mintázati mélység: kivételesen hosszú termékélettartam - megtakarítás
  • Speciális, önzáró mintázati blokkok: kisebb fogyasztás
  • Mintázati profil
    Mintázati profil
  • A Dynaxer UHP méretei és EU címke értékei
    A Dynaxer UHP méretei és EU címke értékei
  • Oldalfal-profil
    Oldalfal-profil

Kléber Dynaxer UHP teszt

20232019Átlag: 75%; Tesztek száma: 2

További nyári gumi tesztek

További Kléber nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Kléber információk

KléberA Kléber a Michelin csoporthoz tartozó középkategóriás gumiabroncs, Franciaországból származik.

A Kléber kínálata

Elsősorban személy- és kishaszon-gépjárművekre gyárt gumiabroncsokat.

Gyakori elsőszerelés Volkswagen, Peugeot, Opel, Renault és Suzuki autókon.

A Kléber középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.

Gazdasági adatok

A Kléber abroncsok a Michelin gyáraiban kerülnek előállításra szerte a világon. Európában Franciaországban, Németországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban van Michelin gyár.

Tulajdonos

Az 1980-ban történt tulajdonosváltást követően a cég csatlakozott a Michelinhez.

A Kléber története

A Kléber, a BFGoodrich francia leányvállalataként 1910. július 03-tól kezdte meg működését Franciaországban, Colombes-ben. December 08-án elkészült az első gumiabroncs is. Ez az első jelentős dátum a Kléber márka történetében, melyet hivatalosan csak három és fél évtizeddel később használtak. Ahogy ebben az időben sok más gumiabroncsgyártó, a Kléber sem csak gumikat gyártott, hanem ékszíjakat, tömítéseket, gumialkatrészeket is. Az 1930-as években a Colombes-i gyárban készült abroncsok kerültek a Chambord és Versailles autókra. 1935-ben a Kléber is elkészítette az első terepjáró gumiabroncsát, fehér oldalfallal, ami akkoriban az elegancia csúcsát kifejező jelkép volt. A Kléber már akkor is használta reklámmegjelenéseiben (plakátokon) a kutyákat. A fehér oldalfalú gumiabroncsot a büszke agár képviselte, míg a hagyományos vonalat a német juhászkutya. A második világháború után a vállalat kapcsolata megszakadt az anyacéggel és Párizsba költözött, a Kléber sugárútra. Innen kapta a márka a nevét és ebben az időben készült el a márka önálló logója is. Mindösszesen két évvel később debütált az első téli gumiabroncsuk - White Bear névvel - a francia piacon. Egy akkoriban működő tejipari cég valamennyi autójára ez a típusú gumiabroncs került. 1951-ben a Kléber híres találmánya világszerte hozzájárult a gumiabroncsipar fejlődéséhez. A cég mérnökei bemutatták az első szerelhető, légkamrás gumiabroncsot. 1968-ban ismét új Kléber következett, a Boxer gumiaroncs. A termék reklámozásával visszatértek a régi hagyományaikhoz és ismét kutyákkal népszerűsítették. Egy évvel később a híres Michèle Mouton a World Rally Chaamipionship futamon elsőként végez Audijával, Kléber gumiabroncsokkal. A későbbiekben további 3 győzelem születik a Kléber abroncsokkal ezen a versenyen. A 90-es években a a márka már jelentős piaci sikereket is elkönyvelhetett, együttműködési szerződést írt alá a Renault-val, az 1994-ben gyártott Twingo modellek Kléber elsőszereléssel kerültek forgalomba. Az új évezred elején a márka bemutatta az első Dynaxer sorozatot, melynek sikere a mai napig töretlen. 2011-ben ünnepelte a Kléber a 100. születésnapját.

Garancia

A Kléber gumiabroncsokra a gyártó élettartam garanciát vállal, azok 1,6 mm-es csatornamélységükig.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.