A Pirelli Cinturato Winter 2 egy prémium abroncs hideg telekre, mely megfelel a modern személyautók és városi terepjárók kihívásainak.
A hornyok alapból lineárisak, de ahogy az abroncs kopik - az adaptív technológiának köszönhetően - egyre cikcakkosabbá válnak, hogy a havas úton az abroncs egész élettartama alatt megfelelő tapadást biztosítsanak.
A jelentős zajszint csökkentéseknek köszönhetően a Pirelli Cinturato Winter 2 az előző generációhoz képest lényegesen halkabb, ezáltal komfortosabb autózást tesz lehetővé.
Tesztgyőztesként a vizsgált abroncsok között a száraz úton való kezelhetőség valamint a havas felületen történő irányíthatóság szempontjából is a Pirelli Cinturato Winter 2 bizonyult a legjobbnak. A teszt kiemeli továbbá az abroncs kiváló futásteljesítményét, az kis gördülési ellenállását, a nedves úton történő kezelhetőséget és az alacsony aquaplaning kockázatot.
Méret | Ár | |
175/60 R18 | Vásárlás | |
175/65 R17 | Vásárlás | |
195/55 R20 | Vásárlás | |
205/40 R18 | Vásárlás | |
205/45 R17 | Vásárlás | |
205/50 R17 | Vásárlás | |
205/55 R16 | Vásárlás | |
205/55 R17 | Vásárlás | |
205/55 R19 | Vásárlás | |
215/45 R17 | Vásárlás | |
215/50 R17 | Vásárlás | |
215/50 R18 | Vásárlás | |
215/50 R19 | Vásárlás | |
215/55 R16 | Vásárlás | |
215/55 R17 | Vásárlás | |
215/55 R18 | Vásárlás | |
215/60 R16 | Vásárlás | |
225/40 R18 | Vásárlás | |
225/45 R17 | Vásárlás | |
225/45 R18 | Vásárlás | |
225/45 R19 | Vásárlás | |
225/55 R17 | Vásárlás | |
235/45 R18 | Vásárlás | |
235/55 R17 | Vásárlás |
Kategória: prémium
Szezon: téli gumi
A Pirelli Cinturato Winter 2 a megújult Cinturato™ család legújabb fejlesztésű tagja, mely megfelel a modern személyautók és városi terepjárók kihívásainak. A hornyok alapból lineárisak, de ahogy az abroncs kopik egyre cikcakkosabbá válnak, hogy a havas úton az abroncs egész élettartama alatt megfelelő tapadást biztosítsanak.
Az előző generációhoz képest lényegesen halkabb és hosszabb életű téli abroncs.
A Pirelli nagy múltú olasz gumiabroncs gyár, prémium minőségű termékekkel.
Választéka kiterjed a személygépkocsikra, könnyű haszonjárművekre és motorkerékpárokra.
A Pirelli abroncsok a legmagasabb vevői igényeket is kielégítik, ezért az autógyárak gyakran szerelnek Pirelli gumikat az autókra elsőszerelésként. Rengeteg Ferrari, Lambroghini, Mercedes, BMW, Aston Marton, Jaguár, Bentley, Ford, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo került ki az autógyárakból Pirelli abronccsal szerelve az elmúlt évtizedekben.
A prémium Pirelli gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.
Pirelli gumiabroncsgyárak 4 kontinensen találhatók, Európában: Olaszország, Egyesült Királyság, Németország, Törökország és Románia területén.
A világ egyik vezető gumiabroncsgyártójaként 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 000 munkást foglalkoztatnak. 2015 évi adat szerint az éves termelése személy és motor gumiabroncs terén 75 millió darabra rúgott, de az ipari abroncsok darabszáma is meghaladta a 6 millió példányt, éves árbevétele pedig 30,5 millió euro volt.
Részvényeit 1922 óta jegyzik a tőzsdén.
A vállalatot 1872-ben Giovanni Battista alapította Milánóban.
A Pirelli gumiabroncsok története több mint egy évszázada egyet jelent az automobil történetével. Mindig is ez volt a márka elsődleges tevékenysége: az 1872-ben született Pirelli a XIX. század végétől gyárt gumiabroncsokat. 1901-ben mutatták be az Ercole-t, amelyen a világ legelső automobiljai gurultak, míg a Milano kerékpár abroncsok még régebben, 1890-ben jelentek meg.
Az ötvenes években jelent meg a Cinturato, mely a radiálabroncs-technológiával forradalmasította az abroncsok világát, és néhány évvel később megnyitotta az utat a Larga abroncsok előtt: a Pirelli P7-et 1972-ben tervezték rallyhoz a Lancia Stratos-ra, és történelmet írt. Az eredeti Pirelli P7-ből fejlődtek ki aztán a modern, szuper alacsony profilú abroncsok, melyek a PZeroval és a Cinturato családdal addig elképzelhetetlenül magas teljesítményt tettek lehetővé az autók világában.
2005-ben a Pirelli eladta kábelrészlegét.
A vállalat első motorsport győzelme az 1907-es Párizs-Peking ralihoz köthető. Innentől fogva valóságos hagyománnyá váltak a két- és négy kerekén elért sikerek, a legendát nem kisebb személyiségek teljesítették ki, mint Nuvolari, Ascari és Fangio. Több mint egyszázadnyi technológiai kiválóság és újítás a háború előtti Stella Biancától – a modern, nagyteljesítményű autókhoz való első, tökéletes mintázattal gyártott abroncstól – a Stelvióig, mely a háborút követő években a „győzelem abroncsa” lett. 1913-ban ez első francia nagydíjat már Pirelli gumiabroncsokkal nyerték meg, ahogy később 1925-ben Olaszországban is, 1933-ban pedig a dobogó valamennyi fokán Pirelli gumiabroncs kapott helyett. 1950-ben jelentek meg a Formula 1 hőskorának számító időkben versenygumijaikkal 50-től 58-ig, majd 1981-től 86-ig, és 1989-től 91-ig. Ebben a három időszakban több, mint kétszáz rajt, és ezen belül 44 nagydíj győzelmet értek el. A Forma 1-en kívül más pályaversenyeken is részt vesznek, és nemcsak autókon, hanem motorokon, és kerékpárokon is szereznek futamgyőzelmeket. Először a 70-es években léptek be a rali versenyek világába, ahol a Lancia csapatával szereznek értékes tapasztalatokat. Jelenleg is a Formula 1 kizárólagos gumiabroncs beszállítója. A Pirelli az egyetlen beszállító a FIM Superbike világbajnokságban 2007 óta. A cég elnyerte a pályázatát a Brit Superbike kategóriában is szintén a 2007-es évben. Egyedüli beszállítója a WRC sorozatnak is.