A Giti GitiWinterW1 téli gumiabroncsai havas és jeges úton már bizonyítottak! A meghatározó autós magazinok tesztjein sorra a legjobb értékelést kapták.
Jó üzemanyag fogyasztás és meggyőző, „B”-s nedves tapadás. A GitiWinterW1 kategóriájában igen jó vizes fékezési tulajdonságaival bír. Lényegesen jobban tapad, mint versenytársai pl. Barum Polaris 5.
A vizes fékezési értékek magyarázata:
Alacsonyabb menetzaj a népszerű méretekben: akár 34%-kal halkabb, mint versenytársai pl. pl. Barum Polaris 5.
A dB logaritmikus mértékegység:
Méret | Ár | ||
205/55 R17 | 95 V XL DOT20(2020-ban gyártott) | Vásárlás | |
215/65 R16 | 98 H DOT19 (2019-es gyártás) | Vásárlás | |
225/40 R18 | 92 V XL DOT17 | Vásárlás | |
225/45 R18 | 95 V XL DOT19 | Vásárlás | |
225/45 R18 | 95 V DOT18(2018-ban gyártott) | Vásárlás | |
225/60 R17 | 103 H BSW XL DOT18 | Vásárlás | |
225/65 R17 | 106 H DOT19 (2019-es gyártás) | Vásárlás |
Kategória: középkategória
Szezon: téli gumi
A GitiWinterW1 a havas út specialistája. Speciálisan kompakt gépkocsik, limuzinok és kompakt SUV-k számára fejlesztették ki.
A Giti GitiWinterW1 téli gumiabroncsai havas és jeges úton már bizonyítottak. A meghatározó autós magazinok tesztjein sorra a nagyon jó értékelést kapták: ADAC Motorwelt 2018/10- szám „Legjobb besorolás havon és jégen” Auto, Motor und Sport 2018/21. szám „Folyamatosan első a havon” TCS Touring 2018/10 „Legjobb besorolás havon és Jó a jégen” ADAC Motorwelt 2020/10- szám "Kifejezetten jó a havon"
Extra mély, víztaszító mintázat a vízen csúszás ellen.
A legújabb futófelület-keverék, alacsony hőmérsékleten is a maximális tapadásért
„V“ jelzéssel is kapható max. 240 km/h sebességig.
A Giti német fejlesztésű, középkategóriás gumiabroncsai egyaránt kiszolgálják a hétköznapi körülmények között közlekedő vezetőket, valamint az autó-, és motorsport szerelmeseit is egyaránt. Kiváló ár/érték arány és német mérnöki precizitás került ötvözésre ezekben a termékekben. A szingapúri székhelyű anyacég ma már a világ 10 legnagyobb gumiabroncs-gyártó vállalatának egyike.
A személy-, SUV-, kisteher-, teher- és busz abroncsok mellett igen komoly hangsúlyt fektetnek a verseny gumiköpenyekre is. Az Egyesült Királyságban a Giti a VW Beetle Fun Cup hivatalos gumiabroncsa, GitiCompete GTR1 gumiabroncsokkal. Világszerte mintegy 200 autómodell visel gyári elsőszerelésként (OEM) Giti abroncsokat, többek között az európai piacra szánt Volkswagen T-Cross, Seat Arona vagy Volkswagen Polo.
A Giti Tyre világszintű gyártóüzemeket működtet Kínában, Indonéziában és az Egyesült Államokban, vertikálisan integrálva a stratégiai alapanyagokba, hogy enyhítse az ellátási kockázatot és a minőség-ellenőrzést, amely magában foglalja az ügyfeleknek nyújtott minőségi szolgáltatásokat is. A szingapúri székhelyű gumiabroncs-társaság, nyolc gyártóüzemmel rendelkezik, több mint 32 000 alkalmazottat foglalkoztat világszerte, és több mint 130 ország piacán szolgálja ki ügyfeleit.
Giti Tyre gyökerei 1951-re nyúlnak vissza, kezdve a kerékpár-gumiabroncsok és gumi belsők gyártásával Indonéziában, később, komoly előfeszítések árán belekezdtek a gumiköpenyek gyártásába a személy- és haszongépjárművek számára. A társaság 1993-ban lépett be Kínába, és közös vállalkozást alapított az Anhui Tire Factory-vel, egy független harmadik féllel. 1998-ban a Giti különféle helyszíneken értékesítési és disztribúciós központokat hozott létre, két évvel később pedig elkészültek a gyártási létesítmények Fujianban az új személygépkocsi gumiabroncsok (PCR) gyártásának kiszolgálására. Azóta a vállalat tovább bővült nemzetközileg, irodákat és elosztó központokat nyitva világszerte.
2014 júniusában a társaság bejelentette, hogy 560 millió dolláros USD-t invesztál egy új abroncsgyár építésébe az Egyesült Államokban Dél-Karolinában. Az ázsiai országon kívüli első gyár 2017 októberében nyílt meg.
2016 februárjában a Walmart a Giti-it az USA év autóipari beszállítójának nevezte ki.
A Giti Tyre a Giti és a GT Radial márkanév alatt szponzorálja a motorsportokat és eseményeket.
2017-ben Giti Tyre debütált a németországi 24 órás Nürburgring Versenyen ahol az SP8 osztály 1. helyezettjévé vált, és a verseny végső mechanikai megmérettetése után a 2. kategóriába került. 2019-ben a cég eddig a legjobb teljesítményét érte elz első és második helyezett lett az SP8 osztályban a 24 órás Nürburgringben. Ezen túlmenően a „Giti angyalainak” hölgy sofőrjei, technikusai és edzői csapata első osztályú eredményt ért el a csoportjukban a 2019. évi VLN versenyen.
Az Egyesült Királyságban a Giti a VW Beetle Fun Cup hivatalos gumiköpenye a GitiCompete GTR1 mintázattal.
Az Egyesült Államokban Giti támogatta a japán Nobuhiro Tajima-t a Pikes Peak Nemzetközi hegymászó bajnokságon, amely a 2013. évi győztes volt az Electric Auto divízióban.