Kléber Quadraxer SUV 255/55 R19

Kléber Quadraxer SUV

255/55 R19
111 (1090 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
négyévszakos terepjáró közúti
B
B
71
64 402 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 1 990 Ft / db

Kiemelet ajánlat

255/55 R19
111 (1090 kg/kerék)
W (270 km/óra)
XL
négyévszakos terepjáró közúti
C
B
73
53 990 Ft / db

Készlet: 5

Szállítási díj: 2 790 Ft / db
Hankook Kinergy 4S2 X H750A
Teszteredmények:

255/55 R19
111 (1090 kg/kerék)
W (270 km/óra)
XL
54 788 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 790 Ft / db
Vredestein Quatrac Pro+
Teszteredmények:

255/55 R19
111 (1090 kg/kerék)
W (270 km/óra)
XL
négyévszakos terepjáró közúti
B
A
70
63 792 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Pirelli Scorpion All Season SF2

255/55 R19
111 (1090 kg/kerék)
W (270 km/óra)
négyévszakos terepjáró közúti
B
B
71
71 990 Ft / db

Készlet: 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Michelin CrossClimate 2 SUV
Teszteredmények:

Autógumi kereső

Méret alapján

Méret
/ R
Idény
Gyártó
Típus
Üzemanyag
Tapadás
Zaj

Autó alapján

Idény
Autómárka

Kléber Quadraxer SUV információ

Kategória: középkategória
Szezon: négyévszakos gumi

A nagy csatornázottsági arány és az erősen szabdalt blokkok nagyban hozzájárulnak a nagy vonóerőhöz havas/jeges útfelületen. A nagy lamellasűrűségnek köszönhetően hatékony fékezési tulajdonságokkal rendelkezik a Kleber Quadraxer.

3PMSF jelzés (3 hegycsúcs és egy hópehely), amely garantálja az abroncsok jó teljesítményét télen.

3 PMSF („Három hegycsúcs hópehely”) A „3PMSF” jelölés különbözteti meg a kimondottan havas utakra tervezett, és minden előírásnak objektív tesztekkel igazoltan megfelelő gumiabroncsokat, csak ezek az abroncsok garantálnak valódi téli teljesítményt.

M+S (Sár és Hó): Ez a jelölés azt jelenti, hogy az európai szabályok szerint az abroncs «hó» abroncsnak minősül, azonban téli körülmények között az abroncs teljesítményét nem tesztelték.

A V-alakú forgásirányos mintázat, a széles oldalsó barázdák és a nagy barázdasűrűség hatékony fékezést tesz lehetővé nedves útfelületen és csökken az aquaplaning veszély.

A központi borda valamint a masszív és merev oldalsó blokkok jó úttartást és hatékony fékezést eredményeznek száraz útburkolaton.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.