Méret | Ár | ||
195/60 R16 | 99 T C | Vásárlás | |
195/65 R16 | 104 T C | Vásárlás | |
195/65 R16 | 104 R C | Vásárlás | |
195/70 R15 | 104 R C | Vásárlás | |
195/75 R16 | 107 R C | Vásárlás | |
205/65 R16 | 107 T C | Vásárlás | |
205/75 R16 | 113 R C | Vásárlás | |
215/60 R16 | 103 T C | Vásárlás | |
215/65 R15 | 104 T C | Vásárlás | |
215/75 R16 | 116 R C | Vásárlás | |
225/65 R16 | 112 R C | Vásárlás | |
235/65 R16 | 115 R C | Vásárlás |
Kategória: középkategória
Szezon: téli gumi
A Kléber Transalp 2+ teljeskörű biztonságot nyújt nedves útfelületen is , az eddigi generációkhoz képest 10%-kal hatékonyabban.
A jobb teljesítmény érdekében a futóteljesítmény 20%-kal megnövekedett az előző generációkhoz képest.
Új és erősített oldalfalak a jobb védelem és a járda súrlódásaival szembeni jobb ellenállás érdekében.
Európai tervezés és gyártás.
Jobb tapadás a gumiabroncs élettartamának végéig.
A Kléber a Michelin csoporthoz tartozó középkategóriás gumiabroncs, Franciaországból származik.
Elsősorban személy- és kishaszon-gépjárművekre gyárt gumiabroncsokat.
Gyakori elsőszerelés Volkswagen, Peugeot, Opel, Renault és Suzuki autókon.
A Kléber középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.
A Kléber abroncsok a Michelin gyáraiban kerülnek előállításra szerte a világon. Európában Franciaországban, Németországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban van Michelin gyár.
Az 1980-ban történt tulajdonosváltást követően a cég csatlakozott a Michelinhez.
A Kléber, a BFGoodrich francia leányvállalataként 1910. július 03-tól kezdte meg működését Franciaországban, Colombes-ben. December 08-án elkészült az első gumiabroncs is. Ez az első jelentős dátum a Kléber márka történetében, melyet hivatalosan csak három és fél évtizeddel később használtak. Ahogy ebben az időben sok más gumiabroncsgyártó, a Kléber sem csak gumikat gyártott, hanem ékszíjakat, tömítéseket, gumialkatrészeket is. Az 1930-as években a Colombes-i gyárban készült abroncsok kerültek a Chambord és Versailles autókra. 1935-ben a Kléber is elkészítette az első terepjáró gumiabroncsát, fehér oldalfallal, ami akkoriban az elegancia csúcsát kifejező jelkép volt. A Kléber már akkor is használta reklámmegjelenéseiben (plakátokon) a kutyákat. A fehér oldalfalú gumiabroncsot a büszke agár képviselte, míg a hagyományos vonalat a német juhászkutya. A második világháború után a vállalat kapcsolata megszakadt az anyacéggel és Párizsba költözött, a Kléber sugárútra. Innen kapta a márka a nevét és ebben az időben készült el a márka önálló logója is. Mindösszesen két évvel később debütált az első téli gumiabroncsuk - White Bear névvel - a francia piacon. Egy akkoriban működő tejipari cég valamennyi autójára ez a típusú gumiabroncs került. 1951-ben a Kléber híres találmánya világszerte hozzájárult a gumiabroncsipar fejlődéséhez. A cég mérnökei bemutatták az első szerelhető, légkamrás gumiabroncsot. 1968-ban ismét új Kléber következett, a Boxer gumiaroncs. A termék reklámozásával visszatértek a régi hagyományaikhoz és ismét kutyákkal népszerűsítették. Egy évvel később a híres Michèle Mouton a World Rally Chaamipionship futamon elsőként végez Audijával, Kléber gumiabroncsokkal. A későbbiekben további 3 győzelem születik a Kléber abroncsokkal ezen a versenyen. A 90-es években a a márka már jelentős piaci sikereket is elkönyvelhetett, együttműködési szerződést írt alá a Renault-val, az 1994-ben gyártott Twingo modellek Kléber elsőszereléssel kerültek forgalomba. Az új évezred elején a márka bemutatta az első Dynaxer sorozatot, melynek sikere a mai napig töretlen. 2011-ben ünnepelte a Kléber a 100. születésnapját.
A Kléber gumiabroncsokra a gyártó élettartam garanciát vállal, azok 1,6 mm-es csatornamélységükig.