Méret | Ár | |
195/55 R15 | Vásárlás | |
225/45 R17 | Vásárlás | |
225/55 R17 | Vásárlás | |
245/45 R18 | Vásárlás |
Kategória: olcsó
Szezon: téli gumi
A Sava új Eskimo HP2 mintázata, kimagasló teljesítményű téli gumiabroncs, amely havon és jégen is szavatolja az irányíthatóságot, az olcsóbb árfekvést kereső vezetőknek.
Hatékony gyorsulás és irányíthatóság havon. A kampó formájú bordák belekapaszkodnak a hóval borított útfelületbe. (ábra 1.)
Kiváló tapadás nedves útfelületen. A víz és latyak gyors felvétele és elvezetése a gumiabroncsból. (ábra 2.)
Kivételes irányíthatóságú nyári, kiemelkedő fékteljesítményű téli gumiabroncs – mindez egyben. Az egyenesebb, masszívabb blokkok hatékonyabb teljesítményátvitelt tesznek lehetővé. (ábra 3.)
Kiemelkedő úttapadási felületet biztosít a jéggel borított utakon, így javítja az irányíthatóságot. Hosszú és széles, egyenletes nyomáselosztású lenyomatot eredményez az út és az abroncs között (ábra 4.)
A Sava kedvező áru gumiabroncs Szlovéniból.
A Sava Tires személygépkocsi-, SUV-, kisteherautó- és tehergépkocsi-abroncsok széles palettáját kínálja a vásárlóknak.
A Sava gumiabroncsokat több gyárban állítják elő Európa különböző pontjain. Az abroncsok nagy része azonban még mindig a Goodyear Dunlop Sava Tires szlovéniai gyárában készül, ami az egyik legfejlettebb gumiabroncsgyártó üzem. A Sava Tires alkalmazottainak száma meghaladja az 1400 főt, éves gumiabroncs értékesítése pedig a 7 milliós darabszámot.
Az ezredforduló mérföldkő volt Sava számára, mivel ekkor ünnepelték a 80. születésnapjukat, és a vállalatot bevezették a ljubljanai értéktőzsdére.
A Sava 2004 óta szerves része a Goodyear Dunlop csoportnak.
A szlovéniai székhelyű Sava Tires Délkelet-Európa vezető gumiabroncsgyártója, 90 éves szakértelemmel a gumiabroncsok és gumiipar területén. A Sava története Szlovénia észak-nyugati részén, Kranjban kezdődik. 1921-ben négy helyi üzletember összefogott,és Vulkan márkanév alatt gumiárukat kezdtek termelni. A fiatal és sikeres vállalatot megvásárolta a Semperit, az osztrák gumigyártó 1931-ben, és az évtized végére az ipari és fogyasztói gumitermékek széles választékát gyártotta, beleértve az abroncsokat is. A vállalat ismét gazdát cserélt 1939-ben, amikor egy vezető német abroncsgyártó vásárolta meg. 1946-ban a vállalatot államosították és átnevezték, Sava Rubber Products Company lett. Két évvel később a nevet lerövidítették „Sava”-ra, és megkezdődött a gumibelsők és gumiabroncsok gyártása a Sava márkanév alatt. A növekedés miatt a Sava 1956-ban elköltözött Kranj központjából a város külvárosába, ahol ma is üzemel. 1965-ben jelentek meg a Sava első tömlő nélküli és nagy sebességű abroncsai. Két évvel később a vállalat megkezdte az abroncsok gyártását a Semperittel kötött licencszerződés alapján, és ebből a szövetségből született a Sava-Semperit vegyesvállalat, mely 1972-ben kezdte meg működését. 1974-ben készítette el a Sava az első személyautókra való acélöves radiálabroncsot. 1985-ben egy vezető német gumiabroncsgyártó felvásárolta a Semperitet Ekkor a kranji gyár tovább növelte gyártókapacitását és új termékcsaládokat vezetett be. Az új Sava-korszak 1995-ben vette kezdetét, amikor megindultak a tárgyalások az ohiói Akronban működő Goodyear Tire & Rubber vállalattal. Két évvel később megszületett a közös vállalat létrehozásáról szóló megállapodás, melynek értelmében a Goodyear 60%-os részesedést szerzett a Savában. A 2002-es évben a Goodyear 60%-ról 80%-ra növeli részesedését. A következő évben megnyitották világszínvonalú elosztó központjukat: a 17 100 négyzetméteres létesítmény akár egymillió személygépkocsi-abroncs tárolására is képes. A 2004-es évben a Goodyear a Sava Tires 100%-os tulajdonosává válik, új nevezése Goodyear Dunlop Sava Tires.
A Sava gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 3 év garanciát vállal.