Vredestein Pinza A/T 235/65 R17

Vredestein Pinza A/T

235/65 R17
104 (900 kg/kerék)
H (210 km/óra)
négyévszakos terepjáró vegyes
D
D
72
72 318 Ft / db

Készlet: 8

Szállítási díj: 2 790 Ft / db

Kiemelet ajánlat

235/65 R17
104 (900 kg/kerék)
S (180 km/óra)
négyévszakos terepjáró vegyes
D
D
71
29 990 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 790 Ft / db
Westlake SL369

235/65 R17
108 (1000 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
négyévszakos terepjáró közúti
D
C
72
29 990 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Westlake SU318 H/T

235/65 R17
108 (1000 kg/kerék)
W (270 km/óra)
XL
46 841 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Vredestein Quatrac Pro+
Teszteredmények:

235/65 R17
108 (1000 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
54 186 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Continental AllSeasonContact 2
Teszteredmények:

235/65 R17
108 (1000 kg/kerék)
W (270 km/óra)
négyévszakos terepjáró közúti
B
B
71
59 990 Ft / db

Készlet: 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Michelin CrossClimate 2 SUV
Teszteredmények:

Autógumi kereső

Méret alapján

Méret
/ R
Idény
Gyártó
Típus
Üzemanyag
Tapadás
Zaj

Autó alapján

Idény
Autómárka

Vredestein Pinza A/T információ

Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi

A Vredestein Pinza A/T egy prémium négyévszakos gumiabroncs, terepjárókra fejlesztve. Mintázata egyenetlennek tűnik, mégis kiegyensúlyozottan viselkedik mindenféle terepen.

Közúton és offroad is kiváló tapadást mutat.

Az ötödik generációs anyagösszetétellel és a teljes mélységükben illeszkedő lamellákkal készült abroncs három hegycsúcs hópihe jelölést is kapott, ami azt jelenti, hogy az abroncs használata biztonságos havas útfelületen, hóban is meggyőzően teljesít.

A halszálka mintájú hornyokat különböző mélységekben alkalmazták. Ez a "multi-pitch" technológia a zajszintet hivatott csökkenteni. A hornyok kialakítása kitűnő vízelvezetést biztosít.

A robosztus felépítésű és egyentlen váll-kialakítású abroncsot a világ minden táján tesztelték, nincs még egy olyan abroncs a piacon, amit ennyiféle körülmény között vizsgáltak, Texas-tól, Dél-Afrikán át, észak Finnországig. Az abroncs kifejlesztése öt évig tartott. A végső mintázatot hét jelöltből választották ki.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.