Vredestein Quatrac Pro EV 235/40 R19

Vredestein Quatrac Pro EV

235/40 R19
96 (710 kg/kerék)
W (270 km/óra)
XL
71 289 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Vredestein Quatrac Pro EV egyéb méretek

MéretÁr 
205/55 R1750 049 Ft-tólVásárlás
215/55 R1850 615 Ft-tólVásárlás
225/50 R1751 893 Ft-tólVásárlás
225/55 R1852 781 Ft-tólVásárlás
235/45 R1859 962 Ft-tólVásárlás
235/50 R1962 861 Ft-tólVásárlás
235/55 R1960 408 Ft-tólVásárlás
255/45 R1978 567 Ft-tólVásárlás
255/50 R1965 842 Ft-tólVásárlás

Vredestein Quatrac Pro EV információ

Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi

AZ ELSŐ NÉGY ÉVSZAKOS GUMIABRONCS, AMELYET KIFEJEZETTEN ELEKTROMOS JÁRMŰVEKHEZ TERVEZTEK

• A gördülési ellenállás terén az abroncscímke egy osztálynyit javult a futófelület 4. generációs polimer és intelligens szilika optimalizált keverékének köszönhetően. Ezáltal jobb teljesítményt nyújt havon, valamint kiegyensúlyozottabb a teljesítménye nedves felületeken.

• A gumiabroncs-összetevőket frissítettük a gördülési ellenállás csökkentése érdekében: új peremvédő, alapösszetétel és a vázszerkezet keveréke.

• Könnyebb felépítés – vékonyabb oldalfalak, alacsonyabb perem, valamint az övhöz és a felső textilréteghez használt anyag vékonyabb, – mindez a jármű mozgása közbeni energiafogyasztás csökkentése érdekében.

• A Quatrac Pro EV gumiabroncsok gyártása során a környezeti hatás 17%-kal alacsonyabb*, ami csökkenti az életciklusra gyakorolt szén-dioxid-kibocsátást.

• A lamella pozíciója és a lamellák hosszának nagyobb hatékonysága miatt nagyobb a blokk merevsége, így az elektromos járművek nagyobb súlyával jobban elbír kanyarodás közben. Ez 6%-kal növeli a kezelhetőség stabilitását*.

• Az aszimmetrikus futófelületi jellemzők – például kétszer olyan meredek oldalfalak a két külső hosszirányú barázdánál – a nehéz elektromos járművek esetében kanyarban fellépő erők ellen nyújtanak védelmet.

• A külső vállrész szélesebb a belső vállrésznél, így a nehezebb elektromos járművek könnyebben kezelhetők kanyarodáskor száraz és nedves felületen egyaránt.

• 2 rétegű felépítés a „Nagy terhelhetőségű” jelöléssel ellátott méreteknél, az oldalfal merevsége nagyobb, így a 10%-kal nagyobb teherbírással (ugyanazon nyomáson) is megbirkózik.

• 3PMSF – erős hó esetén is használható; A teljes mélységű lamellák nagyobb deformációt tesznek lehetővé a futófelületblokknál, és így jobb teljesítményt tesznek lehetővé télen az élettartamuk során.

• 4%-kal jobb fékezési teljesítmény* a tömörebb blokkok és a vállakon lévő, egymással összekapcsolt áthidalók miatt.

• A futófelület-keverék magasabb szilikatartalma kiváló teljesítményt tesz lehetővé nedves úton is.

• Akusztikai kényelem a megnövelt számú profilblokk (mind a számukat, mind pedig a különböző típusú profilblokkokat illetően) és MI-optimalizált profilblokk-kialakítás révén. 1 dB-lel alacsonyabb külső zaj a csillapításból adódóan.

• 5%-kal nagyobb vezetési kényelem* a könnyebb kialakításnak és az oldalfal nagyobb rugalmassági zónájának köszönhetően.

  • Az adatok belső tesztek eredményei, a viszonyítási alap a termék 245/45 R19 102W XL méretű hagyományos négy évszakos típusa, a Quatrac Pro

Vredestein Quatrac Pro EV hírek

4 évszakos gumi újdonságok a 2023/2024-es szezonban
4 évszakos gumi újdonságok a 2023/2024-es szezonban
A négyévszakos autógumik néhány évvel ezelőtt még csak a kisautók réspiacán szám...

További Vredestein négyévszakos gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Vredestein információk

Vredestein A Vredestein középkategóriás gumiabroncs márka, Hollandiából származik.

A Vredestein kínálata

A Vredestein egyaránt gyárt kettő és négykerekű járművekre is gumiabroncsot, a kerékpártól a mezőgazdasági gépjárműig. A Vredestein középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.

Klasszikus értelemben még ugyan nincs Vredestein elsőszerelésű gumiabroncs, de sok neves autó csomagtartójában pótkerékként már ott van a Vredestein. A Space Master a mai, nagyteljesítményű gépkocsik által támasztott összes követelménynek megfelel. Amikor színapdra kell lépnie, a legújabb elektronikai vezérlőrendszerekkel is összhangban tud dolgozni, így a sofőr semmi különbséget nem észlel a gépkocsi menetteljesítményében. Sőt mi több, a Space Master a hagyományos pótkerekhez képest mintegy 60 százalékkal kisebb helyet igényel, ezért nem csak a sportkocsiknál, hanem a prémium kategória több típusánál is a gyártó a Space Mastert választotta gyári pótkeréknek. Pl. Audi, Maserati, Mercedes, Porsche. Ezek az autótípusok méltán tükrözik a Vredestein minőségét! Ez a speciális pótkerék "összehajtva" pihen a csomagtartóban, szükség esetén felfújható, majd később amikor már nincs rá szükség, a levegő kiengedésével "összecsukható" kisebb méretűre.

Az eddigi egyetlen gyár nem tette lehetővé a valódi elsőszerelések bevállalását, azonban az új gyárak építésével - India és Gyöngyöshalász - ez a piac is meghódíthatóvá válik.

Gazdasági adatok

A Vredestein gumiabroncsok Enschede városban, Hollandiában készülnek. Enschedében évente 5,5 millió darab téli és négy évszakos gumiabroncs készül, és az indiai gyártás mellett itt is jelentős mennyiségű minőségi mezőgazdasági gumiabroncsot állítanak elő. A kétkerekű járművekhez és az ipari alkalmazásokhoz Kelet-Ázsia szakosodott vállalatai gyártják az abroncsokat. Emellett, annak köszönhetően, hogy az Apollo Tyres Ltd. felvásárolta, tovább javult a Vredestein helyzete az ázsiai és közel-keleti piacokon. Napjainkban a vállalat több mint 1800 embert foglalkoztat, és 18 országban fenntartott 14 értékesítési szervezete kiváló jelenlétet biztosít számára Európában, az Egyesült Államokban és Kanadában.

Tulajdonos

2009-ben az indiai Apollo Tyres Ltd. megvásárolta a Vredesteint, és a vállalat neve Apollo Vredestein BV lett.

A Vredestein története

A vállalat történetének kezdete az 1900-as évek elejére nyúlik vissza, amikor 1908. november 6-án Emile Louis Constant Schiff lett a tulajdonosa a delfti Nederlandse Guttapercha Maatschappij vállalatnak, az Apollo Vredestein elődjének. 1909-ben a vállalat Loosduinenbe költözött, és új neve NV Rubberfabriek Vredestein lett. Ebben az időben a vállalat mindenféle gumiterméket, például cipősarkat, teniszlabdát, padlóburkolatot, csizmát és teremfocilabdát gyártott. 1934. szeptember 13-án a loosduineni gyár nagy része leégett. Azonnal megkezdődött az újjáépítés, és még ugyanebben az évben megnyitották Doetinchemben a kerékpárgumigyárat is.

1946-ban Enschedében megalapították az NV Nederlandsch-Amerikaansche Autobanden-fabriek Vredestein vállalatot, az amerikai B.F. Goodrich éppen csak 20% fölötti tulajdonrészével. Egy évvel később Schiff úr letette az enschedei gyár alapkövét. A vállalat növekedése 1962-ben felgyorsult, amikor egyesült a raaltei N.V. Rubberfabrieken Hevea vállalattal. 1971-ben a vállalat tulajdonjoga teljesen a B.F. Goodrich kezébe került, és a Vredestein termékeit rövidesen 125 különböző országban kezdték értékesíteni.

A globalizáció hatására az 1970-es évektől a Vredestein márkanevet egyre inkább csak a személygépkocsik, mezőgazdasági, ipari és kétkerekű járművek gumiabroncsainál használták. Ezekben az években az olajválság hatására számos vállalati fúzió történt a gumiabroncsgyártásban. 1976-ban a holland állam átvette a Vredestein részvényeinek 49%-át, két százalékot pedig a Stichting tot Voortzetting van Vredestein (Alapítvány a Vredestein továbbműködtetéséért) szerzett meg. Bár a fennmaradó 49% eredetileg a B.F. Goodrich tulajdonában maradt, később az alapítvány jelképes összegért ezt is átvette.

Az 1990-es évek elején három holland befektető megvásárolta a vállalatot az államtól. Egy 1995-ben készült stratégiai tervben részletesen kidolgozták, hol kell tartania tíz év múlva a Vredesteinnek a termékfejlesztés, arculat, árképzés és értékesítés terén. E fejleményeket követően az 1990-es évek végén egyedi együttműködést alakítottak ki Giorgetto Giugiaro olasz tervezővel. Giugiaro – akit a világ autós újságírói 1999-ben az évszázad gépkocsitervezőjének választottak – többek között a Volkswagen Golf I, BMW M1, Maserati 3200 GT és az Alfa Romeo Brera tervezéséről ismert. A Vredestein számára ez az együttműködés a márkakezelés teljesen új lépését jelentette, hiszen kiváló minőségű gumiabroncsait immár egy olasz mestertervező aláírása fémjelezte.

Az utóbbi évek nagy befektetéseivel tovább növelték a gyártókapacitást Hollandiában.

Garancia

A Vredestein gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 3 év garanciát vállal. A gyártó az abroncsokra garanciát vállal a gyártási hibákon kívül is mint pl. padka, kátyú, defekt vagy szándékos rongálás. Ennek feltétele, hogy, a vásárlást követően látogasson el a https://avclub.hu/vredestein-garancia-regisztracio weboldalra, ahol az adatok kitöltését követően, a megadott e-mail címre érkezik egy megerősítő levél. Ez szolgál garancia-tanúsítványként. Ez a szolgáltatás jelenleg díjmentes. A külön garancia a vásárlás időpontjától számított 2 évig és minimum 20% -os maradvány profilmélységig érvényesíthető.

Vredestein Quatrac Pro EV garancia

Vásároljon Vredestein gyártmányú gumiabroncsot, és amennyiben a vásárlás időpontjától számított 12 hónapon belül abroncsát balszerencse éri, ez a szolgáltatás megoldást nyújthat Önnek.

Mit is jelent ez pontosan?

Valamilyen külső behatás nyomán keletkezett sérülés, nem javítható lyuk, vagy baleseti sérülés okozta rongálódás esetén, a problémás abroncs ára kopás arányban beszámításra kerül az új termék vételárába.

Hogyan juthat hozzá a garanciához?

A vásárlást követően (max. 30 nap) látogasson el a https://avclub.hu/vredestein-garancia-regisztracio weboldalra, ahol az adatok kitöltését követően, a megadott e-mail címre érkezik egy megerősítő levél. Ez szolgál garancia-tanúsítványként.

Mennyi időre szól?

A vásárlás időpontjától számított 12 hónapig és 3 mm profilmélységig

Mit kell tennie, ha megtörtént a baj?

Jelezze ügyfélszolgálatunk elérhetőségein írásban: info@automax.hu, vagy telefonon: 061/231-10-60.
Ezt követően, egy előre megbeszélt időpontra, partnerszervizünk 1095 Bp. Soroksári út 158. szám alatt található telephelyére Ön magával hozza a sérült gumiabroncsot a kinyomtatott garancia-tanúsítvánnyal együtt.

Milyen esetekben nem érvényesíthető?

  • Helytelen alkalmazás során bekövetkezett sérüléseknél - többek között ilyen a túlterhelés, vagy alacsony légnyomáson történő használat
  • Visszaélésnél - például durva futófelület kialakulása, versenypályán való vezetés miatt
  • Szerelési hibából eredő károkra - kiegyensúlyozatlanság, szakszerűtlen javítás
  • Egyenetlen, gyors kopásnál - amely a jármű mechanikai szabálytalanságából ered, ilyen a nem megfelelően beállított kerékdőlés is
  • Helytelen tárolásra - ezek lehetnek az időjárás okozta károk is
  • Vandalizmusra
  • Bármilyen járulékos költségre - hazaszállítás, szerelési költségek, balesetből származó anyagi kár

Részletes vásárlói tájékoztató a Vredestein Garancia+ szolgáltatáshoz


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.