Méret | Ár | |
215/50 R18 | Vásárlás | |
225/60 R18 | Vásárlás | |
235/45 R19 | Vásárlás | |
235/50 R18 | Vásárlás | |
235/50 R19 | Vásárlás | |
235/55 R19 | Vásárlás | |
235/60 R18 | Vásárlás | |
235/65 R18 | Vásárlás | |
245/45 R20 | Vásárlás | |
255/40 R20 | Vásárlás | |
255/45 R19 | Vásárlás | |
255/50 R19 | Vásárlás | |
255/55 R18 | Vásárlás | |
255/55 R19 | Vásárlás | |
255/60 R18 | Vásárlás | |
265/40 R21 | Vásárlás | |
265/45 R20 | Vásárlás | |
275/45 R19 | Vásárlás | |
275/45 R21 | Vásárlás | |
275/50 R19 | Vásárlás | |
275/50 R20 | Vásárlás | |
275/55 R19 | Vásárlás | |
285/45 R19 | Vásárlás | |
285/45 R20 | Vásárlás | |
295/35 R21 | Vásárlás | |
295/40 R21 | Vásárlás | |
295/40 R22 | Vásárlás | |
315/35 R20 | Vásárlás | |
315/40 R21 | Vásárlás |
Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi
A Continental ContiSportCotnact 5 sportos személygépjárművekre és a sportkategóriás SUV-okra fejlesztett nyári gumiabroncs.
A Continental a sportos vezetési tulajdonságokkal rendelkező ContiSportContact™ 5 abroncsát úgy fejlesztette ki, hogy az egyaránt alkalmas legyen a sportos személygépjárművek és a sportkategóriás SUV-ok technikai elvárásait kielégíteni. Ezzel az új fejlesztésű abronccsal a mérnököknek sikerült a rendkívül népszerű előd, a ContiSportContact™ 3 tulajdonságait felülmúlni, és további jelentős előrelépéseket tenni. A mérnökök ezeket a kimagasló eredményeket az új fejlesztésű alapanyag-keverék révén érték el, amely a keletkező erőhatások maximális átvitelét teszi lehetővé, méghozzá mindezt rendkívül alacsony gördülési ellenállás mellett. A ContiSportContact™ 5 csúcsteljesítményét a speciális "Black Chilli" adalék biztosítja, amely az abroncs működése közben fellépő különböző frekvenciákat megfelelő módon használja.
Fékezés közben az abroncs magasabb frekvencián üzemel, mint az egyenletes sebességű haladás alatt. A magas frekvencia az alapanyag rövidláncú polimerjeiben hőképződést okoz. A hőfejlődés következtében a ContiSportContact™ 5 alapanyagánál használt speciális "Black Chilli" keverék-technológia fizikai jellemzői megváltoznak. Ennek a változásnak köszönhetően jelentősen csökken a vizes és száraz útfelületen nyújtott fékút.
Az abroncs külső vállán úgynevezett makro-blokk kialakításra került sor. A kialakítás egyik előnye, hogy kanyarodáskor az érintkezési felület deformációja minimális, így az irányítási precizitás szinte tökéletes. A másik nagy előnye, hogy kanyarodáskor az abroncs érintkezési felülete a lehető legnagyobb, így a ContiSportContact™ 5 kimagasló tapadást és egyedülálló biztonságot nyújt. (ábra 1.)
Állandó sebesség esetén az abroncs alapanyagában fellépő vibráció rendkívül alacsony. Ez mérsékelt gördülési ellenállást eredményez, ugyanis az alapanyagban használt hosszúláncú polimerek nagyon hatékonyan képesek a keletkező energiákat elnyelni. Ennek köszönhetően az abroncs lágyabban gördül és nem melegszik fel túlzottan, amely nagyobb futásteljesítményt és alacsony üzemanyag-fogyasztást eredményez. (ábra 2.)
A Continental Németországból származó prémiumkategóriás gumiabroncs.
A cég kezdetben kizárólag abroncs- és gumiipari termékeket állított elő, mára azonban komplex termékportfoliójának köszönhetően az autóipar egyik meghatározó szereplője. A Continental egyike a világ legnagyobb autóipari beszállítóinak. Ma majdnem minden harmadik Európában gyártott személygépjármű Continental abroncsokon gördül le a gyártószalagokról.
A járműgyártók számára több mint 500 különböző terméket gyártanak, 13-tól egészen 23 colig terjedő keréktárcsa-átmérővel. Ennek köszönhetően az első helyet foglalja el az európai abroncsgyártás első szerelés piacán. Első szerelések a teljesség igénye nélkül: Audi, BMW, Jaguar, Land Rover, Maserati, Mercedes-Benz, Porsche, Tesla.
A prémium szegmenshez tartozó Continental gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.
Continental gumiabroncs 5 földrészen, 19 országban, 54 gyárban megközelítőleg 35 400 alkalmazott munkájával készül. 2014-ben a Continental konszern forgalma meghaladta a 34,5 milliárd eurót.
A Continental Magyarországon jelenleg öt vállalattal, hét telephelyen képviselteti magát, és közel 6.100 munkatársat foglalkoztat. Négy divíziója (Interior, Chassis & Safety, Powertrain, ContiTech) végez gyártó- és szoftverfejlesztési tevékenységet Budapesten, Veszprémben, Szegeden, Makón, Vácott, Nyíregyházán. A gumiabroncs divízió 1991 óta van jelen a magyar piacon értékesítési irodával és regionális abroncsraktárral.
Jelenleg a hannoveri központ több mint 6.500 munkavállalót foglalkoztat. Ezen felül itt található a konszern gumiipari divíziójának három üzletága – személy- és kistehergépjármű-abroncsok, Haszongépjármű-abroncsok és ContiTech –, valamint a központi adminisztráció, a Kutatási és Fejlesztési részleg és számos termelőegység is. Ezen felül Hannoverben fejlesztik és tesztelik az abroncsokat, de gyártanak itt többek között a felfüggesztéshez különböző alkatrészeket, a motor rezgését és zajszintjét csökkentő elemeket, hajtástechnikai elemeket – például ékszíj, fogasszíj, bordásékszíj –, hagyományos és elektronikus légrugó-rendszereket és modulokat.
A Continental részvénytársaságot kilenc hannoveri illetőségű bankár és gyáriparos alapította. Az akkori 300 ezer talléros alaptőke mai vásárlóereje megközelítőleg 6,3 millió euró. A hannoveri anyavállalatnál dolgozó hozzávetőlegesen 200 munkavállaló többek között különböző lágygumiból készült termékeket – például melegítőpalackokat, játék babákat és más gumírozott anyagokat – és tömörgumi-abroncsokat gyártott kocsikhoz és kerékpárokhoz. Az árbevétel az 1880-as években durván 3,3 millió márka volt. Ennek a mai vásárlóereje kb. 21,5 millió euró. Az 1920-as évek végén a német gumiipar legjelentősebb képviselői "Continental Gummi-Werke AG" néven egyesültek. Az így létrejövő új vállalat termelését szinte csak Németországra korlátozta, azonban exporttevékenysége folyamatosan növekedett. Ebből a koncepcióból csak az 1980-as évek elején tört ki, amikor tudatosan elkezdte kiépíteni globális termelő- és kereskedelmi hálózatát. Az amerikai Uniroyal Inc. európai abroncstevékenységének megszerzésével, az észak-amerikai General Tire abroncsgyártó cég átvételével, valamint a portugál Mabor és a cseh Barum többségi tulajdonának megvásárlásával a Continental nemzetközi tevékenységét Európa határain túl is kiterjesztette. A munkavállalói létszám adatai is ezt a fejlődést támasztják alá. Míg az 1990-es évek elején az 51.000 foglalkoztatott nagyjából egyenlő arányban oszlott meg Németország és a világ más részei között, addig ma a 200.000 fős munkavállalói létszám "csak" mintegy 30%-a német alkalmazott.
Az 1990-es évek végén a Continental konszern új stratégiát dolgozott ki. Ezt 1998-ban az ITT Industries Automotive Brake & Chassis (Teves) megvásárlásával kezdte el. A következő jelentős lépés 2001-ben történt, amikor a Daimler cégcsoporttól megvásárolta a Temic nemzetközi elektronikai szakvállalatot. A Continental ezzel diverzifikálta üzleti tevékenységét, hogy így növelje ellenálló képességét az autóipar egyes területeinek ciklikusságával szemben. A 2006-os akvizíció a Motorola autóelektronikai üzletágával jelentősen bővítette a Continental tevékenységét, elsősorban a telematika területén. A vállalat történetének eddigi legnagyobb akvizíciója a Siemens VDO Automotive AG felvásárlása volt. Ezzel a lépéssel a vállalat a globális autóipari beszállítók elitklubjának lett a tagja, ugyanakkor erősítette piaci pozícióját Európában, Észak Amerikában és Ázsiában is.
A Continental már kezdettől fogva kimagasló technológiai felkészültséggel rendelkezett. 1904-ben a világon elsőként mintázattal rendelkező személygépjármű-abroncsot, 1908-ban túrakocsik számára leszerelhető keréktárcsát fejlesztett ki, 1943-ban pedig szabadalmaztatta a tömlő nélkül szerelt abroncsot. Utóbbi sorozatgyártását még ebben az évben első német vállalatként kezdte meg. 1932-ben Continental-Schwingmetall néven új termék jelent meg a piacon. A gumírozott fém alkatrészek lehetővé teszik a motor rezgésének és zajszintjének csillapítását.
A Continental 1998-ban mutatta be, majd kezdte meg úttörőként az Elektronikus Menetstabilizáló Rendszer (ESC) sorozatgyártását. Ebben az évben az ESC negyedik generációs modelljének, az MK 100®-nak sorozatgyártását kezdték meg. Csak Németországban, az újonnan forgalomba helyezett gépjárművek már 80%-a rendelkezett valamelyik gyártó ESC-rendszerével. A Continental termékportfoliójában már 1997-ben megtalálhatóak voltak a hibridtechnológia különböző elemei. 2009-ben a világon elsőként kezdte meg a hibrid járművekben használt lítium-ion akkumulátorok sorozatgyártását. A környezet¬barát nyomókendőket, melyek oldószermentesek, ezért a nyomdaipari gépek működése során keletkező CO2-kibocsátás mértékét 70%-kal csökkentik a hagyományos nyomókendők használatához képest, az "Év ötlete 2011" díjjal tüntették ki. A Continental innovációs képességét minden évben számos új szabadalom bejelentése bizonyítja.
A Continental ma olyan technológiai felkészültséggel, folyamatkompetenciával és termelési potenciállal rendelkezik, amely a világ vezető vállalatai közé emeli.
A Continental gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.
A Continental gumiabroncsokra külön szolgáltatási csomag is vásárolható, amely tartalmaz védelmet a kátyú, padka, defekt vagy akár szándékos rongálás okozta sérülésekre (defektgarancia), asszisztencia szolgáltatást valamint balesetbiztosítást. A garancia időtartama a regisztrációtól számított 2 év. A szolgáltatás díja col mérettől függően változik. A garancia 4 db - egy garnitúra - azonos márkájú és mintázatú személygépkocsi-abroncs vásárlása esetén érvényesíthető. Bővebb információért kérjük látogasson el a www.contisafe3.hu weboldalra.
Amennyiben egy garnitúra (4db) Continental csoport által forgalmazott új gumiabroncsot vásárol (Continental, Barum, Uniroyal, General Tire, Semperit), úgy 2.899 Ft-tól vásárolhat hozzá ContiSafe3 TM szolgáltatási csomagot.
Szolgáltatási csomag tartalma:
Közlekedési balesetbiztosítás minden utasra az autóban (nem számít, hogy gépjármű tulajdonos vagy sofőr)
- fedezet: közlekedési baleseti halál és közlekedési baleseti eredetű maradandó egészségkárosodás
- biztosítási összeg: 1.000.000 Ft / utas
Asszisztencia
- Defekt, vandalizmus, kátyúkár esetén
- 7/24 Call Center (+36 1 465 3786)
- Sérült abroncs cseréje a helyszínen vagy abroncsjavítás a szervizben
- Gépjármű és az utasok szállítása szervizbe
- Gépjárműtárolás a következő munkanapig
- Amennyiben az abroncs nem javítható, akkor csere új abroncsra az ügyfél önrész fizetése mellett
- Bérautó vagy szállás max. 3 napra Európában, ha a javítás nem végezhető el a baleset napján
Az asszisztencia szolgáltatást a Europ Assistance Magyarország végzi, aki jelentős és több éves tapasztalattal rendelkezik ezen a területen és hazai, illetve európai partnerein keresztül nyújt segítséget.
Gépjármű kategóriák: Személygépjármű és kistehergépjármű (3,5 tonnáig)
Gumiabroncs márkák: Continental, Uniroyal, Semperit, Barum, General Tire (ezek szervizenként változhatnak)
Területi hatály: Magyarország és Európa (biztosítási feltétel szerint)
Biztosítási időtartam: 2 év a regisztrációtól
A biztosítás életbe lépésének feltétele, hogy új gumiabroncs szettet vásárol, majd felszerelteti a kijelölt szerviz partnereknél, valamint vásárol ContiSafe3 TM szolgáltatási csomagot, végezetül regisztrál a weboldalon. A regisztrálás történhet a szervizben elhelyezett tableten, a szórólapon lévő QR kód beolvasásával vagy a www.contisafe3.hu weboldalon. Ezzel a regisztrációval Ön biztosítottá válik. A regisztráció lezárásával a megadott e-mail címre automatikusan megküldik az összes kapcsolódó dokumentumot.
Üdvözlettel: Az Automax csapat
A fenti tájékoztatás nem teljeskörű, a szolgáltatás pontos részleteiről és feltételeiről itt tájékozódhat: www.contisafe3.hu