Continental CrossContact LX 2 255/65 R17

Continental CrossContact LX 2

255/65 R17
110 (1060 kg/kerék)
H (210 km/óra)
BSW FR M+S
négyévszakos terepjáró közúti
D
C
72
63 797 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 790 Ft / db

Kiemelet ajánlat

255/65 R17
110 (1060 kg/kerék)
H (210 km/óra)
67 953 Ft / db

Készlet: 6

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Michelin CrossClimate 2
Teszteredmények:

Autógumi kereső

Méret alapján

Méret
/ R
Idény
Gyártó
Típus
Üzemanyag
Tapadás
Zaj

Autó alapján

Idény
Autómárka

Continental CrossContact LX 2 információ

Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi

A Continental ContiCrossContact™ LX 2 szabadidőautókra fejlesztett nyári gumiabroncs.

A ContiCrossContact™ LX 2 számtalan tekintetben felülmúlja népszerű elődjét - ContiCrossContact LX - , hiszen közel 6%-kal rövidebb a fékútja, 3%-kal jobb az irányíthatósága, és 10%-ot meghaladó mértékben javult a vágás- és mállás elleni védelme is. Ezen kívül a Continental mérnökeinek 8%-kal sikerült csökkenteni az abroncs gördülési ellenállását is, miközben futásteljesítménye több mint 25%-kal nőtt. (ábra 1.)

A ContiCrossContact™ LX 2 robusztus futófelületi kialakításának köszönhetően még könnyű terepen is kiválóan boldogul. Az abroncsot olyan szabadidőautókhoz tervezték, mint például a Range Rover Evoque, a Nissan Qashqai, vagy a Volkswagen Touareg.

Az abroncs mintázati merevségét a futófelület középső részének egyedi kialakítása, valamint a zárt vállblokkok biztosítják. Ennek köszönhetően az abroncs nagyon jó kezelhetőséggel és fékezési tulajdonságokkal rendelkezik száraz útfelületen. Vizes úton a kiterjedt kapaszkodóél-hálózat garantálja a rendkívül rövid fékutat, amely nem csak remek tapadást, de rendkívül hatékony vízelvezetést is szavatol. Kiváló fékteljesítmény és remek kezelhetőség vizes és száraz úton egyaránt. (ábra 2.)

A zárt vállblokkok meggátolják a mintázat középső részén keletkező hanghullámok jelentős részének távozását. Ennek köszönhetően az abroncs rendkívüli komfortot biztosít az alacsony gördülési zaj következtében. A nagy futásteljesítmény eléréséhez a lapos futófelületi kontúr járul hozzá. Ez a kialakítás egyenletes futófelületi nyomáseloszlást biztosít, így növelve a gondtalan autózás élményét. (ábra 3.)

A tagolt futófelületi kialakítás következtében kiterjedt kapaszkodóél-hálózat jön létre, amely mindig megfelelő vonóerőt biztosít közúton és könnyű terepen egyaránt. (ábra 4.)

20% terep, 80% közút.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.