Dunlop SP Sport Maxx RT 2

Dunlop SP Sport Maxx RT 2

Méret Ár 
205/40 R17
84 W MFS XL
84
W
MFS XL
38 106 Ft
205/45 R17
88 W MFS XL
88
W
MFS XL
45 169 Ft
205/45 R18
90 Y MFS XL
90
Y
MFS XL
52 454 Ft
215/45 R17
91 Y MFS XL
91
Y
MFS XL
39 921 Ft
215/50 R17
95 Y MFS XL
95
Y
MFS XL
45 430 Ft
225/35 R18
87 Y MFS XL
87
Y
MFS XL
52 620 Ft
225/35 R19
88 Y MFS XL
88
Y
MFS XL
58 584 Ft
225/40 R18
92 Y MFS XL
92
Y
MFS XL
37 145 Ft
225/45 R17
94 Y MFS XL
94
Y
MFS XL
34 497 Ft
225/45 R17
94 W * MFS XL
94
W
* MFS XL
40 936 Ft
225/45 R18
95 Y MFS XL
95
Y
MFS XL
54 464 Ft
225/45 R19
92 W * MFS ROF
92
W
* MFS ROF
86 138 Ft
225/50 R17
94 Y MFS
94
Y
MFS
46 363 Ft
225/50 R17
98 Y MFS XL
98
Y
MFS XL
47 032 Ft
225/55 R17
97 Y MFS
97
Y
MFS
46 853 Ft
225/55 R17
97 Y * MO MFS
97
Y
* MO MFS
57 090 Ft
225/55 R18
102 V MFS XL
102
V
MFS XL
52 989 Ft
235/35 R19
91 Y MFS XL
91
Y
MFS XL
59 242 Ft
235/40 R18
95 Y MFS XL
95
Y
MFS XL
48 565 Ft
235/40 R18
95 Y NST MFS XL
95
Y
NST MFS XL
53 200 Ft
235/45 R17
94 Y MFS
94
Y
MFS
38 845 Ft
235/45 R17
97 Y MFS XL
97
Y
MFS XL
40 890 Ft
235/55 R17
103 Y MFS XL
103
Y
MFS XL
50 761 Ft
235/55 R17
103 Y NST XL
103
Y
NST XL
55 187 Ft
235/60 R17
106 V MFS XL
106
V
MFS XL
48 890 Ft
245/35 R18
92 Y MFS XL
92
Y
MFS XL
54 111 Ft
245/35 R19
93 Y MFS XL
93
Y
MFS XL
71 896 Ft
245/35 R21
96 Y XL
96
Y
XL
94 632 Ft
245/40 R18
97 Y MFS XL
97
Y
MFS XL
48 990 Ft
245/40 R18
97 Y MFS XL
97
Y
MFS XL
54 332 Ft
245/40 R19
98 Y MFS XL
98
Y
MFS XL
62 583 Ft
245/40 R19
98 Y * MO MFS XL
98
Y
* MO MFS XL
76 309 Ft
245/40 R19
98 Y * MO MFS XL
98
Y
* MO MFS XL
83 261 Ft
245/40 R20
99 Y XL
99
Y
XL
69 931 Ft
245/45 R17
99 Y MFS XL
99
Y
MFS XL
53 915 Ft
245/45 R18
100 Y MFS XL
100
Y
MFS XL
54 844 Ft
245/45 R19
102 Y MFS XL
102
Y
MFS XL
72 964 Ft
255/30 R19
91 Y MFS XL
91
Y
MFS XL
72 784 Ft
255/30 R20
92 Y MFS XL
92
Y
MFS XL
83 599 Ft
255/35 R18
94 Y MFS XL
94
Y
MFS XL
54 653 Ft
255/35 R19
96 Y MFS XL
96
Y
MFS XL
64 893 Ft
255/35 R19
96 Y MFS XL
96
Y
MFS XL
71 328 Ft
255/35 R20
97 Y MFS XL
97
Y
MFS XL
71 580 Ft
255/35 R20
97 Y MFS XL
97
Y
MFS XL
77 897 Ft
255/40 R18
99 Y MFS XL
99
Y
MFS XL
68 350 Ft
255/40 R19
100 Y MFS XL
100
Y
MFS XL
67 777 Ft
255/40 R20
101 Y XL
101
Y
XL
80 632 Ft
255/40 R21
102 Y MFS MO XL
102
Y
MFS MO XL
107 526 Ft
255/45 R18
99 Y MFS
99
Y
MFS
61 783 Ft
255/45 R18
103 Y MFS XL
103
Y
MFS XL
66 521 Ft
255/45 R20
105 Y MFS MO XL
105
Y
MFS MO XL
105 105 Ft
265/35 R18
97 Y MFS XL
97
Y
MFS XL
63 583 Ft
265/35 R19
98 Y XL
98
Y
XL
86 840 Ft
265/45 R21
104 W MFS
104
W
MFS
89 574 Ft
275/30 R19
96 Y XL
96
Y
XL
72 908 Ft
275/35 R19
100 Y MFS XL
100
Y
MFS XL
77 809 Ft
275/35 R19
100 Y MFS MO XL
100
Y
MFS MO XL
96 393 Ft
275/40 R18
103 Y MFS MO XL
103
Y
MFS MO XL
92 800 Ft
275/40 R21
107 Y MFS XL
107
Y
MFS XL
94 093 Ft
285/30 R19
98 Y MFS XL
98
Y
MFS XL
85 268 Ft
285/30 R20
99 Y MFS XL
99
Y
MFS XL
89 939 Ft
285/35 R21
105 Y MFS MO XL
105
Y
MFS MO XL
123 116 Ft
285/40 R20
108 Y MFS MO XL
108
Y
MFS MO XL
112 947 Ft

Dunlop SP Sport Maxx RT 2 információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Dunlop SP Sport Maxx RT2 nagy teljesítményű/sport autókra ideális nyári gumiabroncs választás.

A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárással, kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás érhető el.

Az aszimmetrikus mintázatú futófelület jobb kezelhetőséget biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is javítja. A folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot. Az aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt növeli a tapadást. Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való haladás közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás.

A nagyobb tapadási felület markánsabb stabilitást és fokozottabb visszacsatolást tesz lehetővé, így az abroncsok gyorsabban és pontosabban reagálhatnak a kormánymozdulatokra. Megnövelt stabilitás és kormányzási pontosság, kiváló kanyarodási stabilitás és pontosság, kimagasló tapadás száraz úton.

A kifejezetten merev blokkok fékezés közben is megőrzik merevségüket. A fokozott merevség nagy sebességű fékezésnél is segít megtartani az abroncs és az útfelület optimális kapcsolatát. Rövidebb fékút, különösen nagyobb sebességnél.

A dual szilika keverék egy speciális keverék, mely javítja a gyorsulási teljesítményt és jobb kopásállóságot biztosít. Ez az összetevő kiváló fékezési eredményeket és kimagasló kormányozhatóságot nyújt a nyári és az őszi utakon, fokozott tapadás mellett.

A Sport Maxx RT-hez képest 35%-kal (!) megnövelt futásteljesítmény.

A Dunlop SP Sport Maxx RT2 kimagasló kormányozhatóságot és fékezést biztosít a nagy teljesítményű gépkocsik vezetői számára.

  • Gumi-gyanta alapú futókeverék (ábra 1.)
    Gumi-gyanta alapú futókeverék (ábra 1.)
  • Extra rugalmas szálakból készült szövetbetét (ábra 2.)
    Extra rugalmas szálakból készült szövetbetét (ábra 2.)
  • Új blokkok, rövidebb fékút (ábra 3.)
    Új blokkok, rövidebb fékút (ábra 3.)
  • MAX vállblokk (ábra 4.)
    MAX vállblokk (ábra 4.)

Dunlop SP Sport Maxx RT 2 teszt

További nyári gumi tesztek

További Dunlop nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Dunlop információk

DunlopAz Észak-Írországól származó Dunlop gumiabroncsok több mint 125 éve nyújtanak állandó teljesítményt a prémium szegmensben.

A Dunlop termékkínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre. A motorsportban kiemelkedő sikereket elérő Dunlop a nagy és az ultra nagy teljesítményű abroncsok egyik vezető gyártója. A versenyzésben szerzett széleskörű tapasztalatait innovatív technológiák bevezetése révén hasznosítja a közúti forgalomba kerülő abroncsok gyártása során.A RunOnFlat technológiát alkalmazó defekttűrő abroncsokat például olyan díjnyertes autókon alkalmazzák, mint a Mini, BMW 1-es sorozat, 3-as sorozat, 5/6-os sorozat, X5/X6 és mások.

A világ számos vezető gyártója Dunlop abroncsokkal látja el járműveit, köztük az Alfa Romeo, az AMG, az Audi, a Bentley, a BMW, a Jaguar, a Lexus, a Mercedes-Benz és a Porsche.

A Dunlop az első gumiabroncsgyártó amely AA minősítésű gumiabroncsot hozott forgalomba Európában.

A prémium vonalat erősítő Dunlop márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Gyáraik Európán kívül Észak-Amerikában, Ausztráliában, sőt még Japánban is termelnek. Európai, amerikai és japán szakemberek és tervezők együttes tudása adja a Dunlopnak azt az előnyt, hogy három kontinenst is ellát kivételes teljesítményű gumiabroncsokkal.

Tulajdonos

1999-től a Goodyear csoport tagja.

A Dunlop története

Az eredetileg észak-írországi Belfastból származó gumiabroncs jelenlegi székhelye az Egyesült Királyságban, Birminham városában található.. John Boyn Dunlop a skót származású, Észak-Írországban élő feltaláló fejében született meg elsőként a tömlős gumiabroncs gondolata 1888. elején.. Kezdetben a fia fémkerekű triciklijére próbált tömlős gumit tenni, egy egyszerű kerti slag formájában. A víz mint töltőanyag azonban rugalmatlannak bizonyult, ezért levegővel helyettesítette azt. Mivel a locsolócsövet sehogy sem tudta fölerősíteni az abroncsra, ezért szövetborítású gumiszalagot szögelt egy fakorongra, így egy tömlő keletkezett. A levegő utántöltésére cumisüveg tetejéből szelepet is konstruált, amelyen át egy futball labdához használatos pumpával felfújta és fölszerelte a tricikli kerekeire. (Tudni kell, hogy a gumi 1865-től terjedt el a járművek kerekeinél, de tömör változatban, amelyet 1839-ben Charles Goodyear találmánya a vulkanizálás tett lehetővé.) Az új találmány elsőként kerékpárversenyen bizonyított, majd gyorsan világossá vált, hogy motorkerékpárokon is remekül használható. 1890-ben megnyílt az első gyár Dublinban, három évvel később pedig a németországi Hanauban. 1895-ben az első automobil már pneumatikus abroncsokon gurult és a Dunlop abroncsokat már Franciaországban és Kanadában is árulták, valamint már Ausztráliában és az Amerikai Egyesült Államokban is gyártották. Mivel 1896-ban már 4 millió biciklista járta az utakat, az üzlet egyre jobban beindult. 1898-re a cég kinőtte a dublini központot és a gyártást először Coventry-be majd 1902-ben egy négyszáz holdas birminghami – mely később Fort Dunlopként lett világszerte ismert – telepre költözött. 1910-ben a Dunlop megjelent Malajziában, hogy megoldja a cég folyamatos nyersgumi ellátását, egy 50 000 holdas gumi ültetvényt hozott létre. 1913-ban az első japán abroncs gyár Kóbeban megnyitotta kapuit. A második világháború idejére a Dunlop már nem kettő és négy kerekű járművekre készít pneumatikus gumikat, hanem egyéb gumitermékeket is gyárt mint, golf és tenisz labdák, padlók, fékek. 1922-ben a Dunlop bemutatja az első acélszálas abroncsát, mely háromszorosára hosszabbítja az abroncs élettartamát és 160 km/h sebességig is használható. Ekkora sebességre ebben az időben még a motorsport miatt volt szükség. A nagy sebességű gumiabroncsok forgalmoba hozatala előtt a Dunlop nagy figyelmet fordított a termékek tesztelésére.

Versenysport

1923-ban az amerikai születésű ír Henry Seagrave megszerzi a Dunlopnak az első Grand Prix győzelmet is. A Le Mans-i 24 órás autóversenyen 34. (!) alkalommal szerezte meg az első helyet.

Garancia

A Dunlop gumibroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.