Kléber Krisalp HP3 225/50 R17

Kléber Krisalp HP3

225/50 R17
98 (750 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL FSL M+S XL
téli személyautó
C
B
69
46 285 Ft / db

Készlet: 0

Kiemelet ajánlat

225/50 R17
98 (750 kg/kerék)
V (240 km/óra)
téli személyautó
D
B
72
24 841 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Sailun Ice Blazer Alpine EVO1

225/50 R17
94 (670 kg/kerék)
H (210 km/óra)
téli személyautó
D
B
71
46 018 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

225/50 R17
94 (670 kg/kerék)
H (210 km/óra)
téli személyautó
D
B
71
53 311 Ft / db

Készlet: 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Goodyear UltraGrip Performance 3
Teszteredmények:

225/50 R17
98 (750 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
téli személyautó
C
C
71
56 497 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 1 990 Ft / db
Pirelli Powergy Winter

225/50 R17
98 (750 kg/kerék)
H (210 km/óra)
XL
téli személyautó
C
B
70
63 235 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Continental WinterContact TS 870
Teszteredmények:

225/50 R17
98 (750 kg/kerék)
V (240 km/óra)
FSL M+S RFT XL
téli személyautó
defekttűrő
C
A
71
64 322 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Autógumi kereső

Méret alapján

Méret
/ R
Idény
Gyártó
Típus
Üzemanyag
Tapadás
Zaj

Autó alapján

Idény
Autómárka

Kléber Krisalp HP3 információ

Kategória: középkategória
Szezon: téli gumi

Kitűnő választás kis és középkategóriás autókra, a tél legyőzésére tervezve.

Új, funkcionális elasztomereket tartalmazó futókeverékének köszönhetően - elődjéhez képest - jobban tapad. Jelentősen javult a fékezési mutató jeges úton, 1 méterrel rövidebb út szükséges a megálláshoz.

Vízszintes lamelláinak köszönhetően kiváló biztonság havas felületen. 3PMSF és M+S jelölés.

3 PMSF („Három hegycsúcs hópehely”) A „3PMSF” jelölés különbözteti meg a kimondottan havas utakra tervezett, és minden előírásnak objektív tesztekkel igazoltan megfelelő gumiabroncsokat, csak ezek az abroncsok garantálnak valódi téli teljesítményt.

M+S (Sár és Hó): Ez a jelölés azt jelenti, hogy az európai szabályok szerint az abroncs «hó» abroncsnak minősül, azonban téli körülmények között az abroncs teljesítményét nem tesztelték.

Nedves tapadás tekintetében C katerógiáról B-re javult a teljesítménye. Nedves úton mért fékútja 2,2 m-rel rövidebb. V-alakú, forgásirányos mintázatának és "csúszda"-mintázati blokkjainak köszönhetően könnyebben vezeti el a vizet, így csökken az aquaplaning kockázata.

Nedves útra az egyik legjobb választás a középkategóriás téli gumiabroncsok piacán.

Kléber Krisalp HP3 teszt

További téli gumi tesztek


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.