Kléber Quadraxer SUV

Kléber Quadraxer SUV

Méret Ár 
215/50 R18
92 V
92
V
61 844 Ft
215/55 R18
99 V FR XL
99
V
FR XL
57 681 Ft
215/60 R17
96 H FR
96
H
FR
53 111 Ft
215/65 R16
98 H
98
H
46 679 Ft
215/65 R17
103 V XL
103
V
XL
53 273 Ft
225/45 R19
96 V XL
96
V
XL
71 552 Ft
225/55 R18
98 V
98
V
56 721 Ft
225/55 R18
102 V XL
102
V
XL
59 282 Ft
225/60 R17
99 V FR
99
V
FR
55 919 Ft
225/60 R17
103 V FR XL
103
V
FR XL
60 082 Ft
225/70 R16
103 H
103
H
53 595 Ft
235/45 R19
99 V XL
99
V
XL
72 890 Ft
235/55 R17
99 V
99
V
54 959 Ft
235/55 R17
103 V XL
103
V
XL
58 482 Ft
235/55 R18
100 V
100
V
56 079 Ft
235/55 R18
104 V XL
104
V
XL
58 322 Ft
235/55 R19
105 W FR XL
105
W
FR XL
63 125 Ft
235/60 R17
102 H
102
H
55 759 Ft
235/60 R18
103 V
103
V
57 201 Ft
235/65 R17
108 V XL
108
V
XL
53 918 Ft
255/50 R19
107 Y XL
107
Y
XL
68 057 Ft
255/55 R19
111 V XL
111
V
XL
64 402 Ft
255/60 R18
112 V XL
112
V
XL
58 322 Ft
265/60 R18
114 V XL
114
V
XL
71 076 Ft
275/45 R20
110 Y XL
110
Y
XL
85 627 Ft

Kléber Quadraxer SUV információ

Kategória: középkategória
Szezon: négyévszakos gumi

A nagy csatornázottsági arány és az erősen szabdalt blokkok nagyban hozzájárulnak a nagy vonóerőhöz havas/jeges útfelületen. A nagy lamellasűrűségnek köszönhetően hatékony fékezési tulajdonságokkal rendelkezik a Kleber Quadraxer.

3PMSF jelzés (3 hegycsúcs és egy hópehely), amely garantálja az abroncsok jó teljesítményét télen.

3 PMSF („Három hegycsúcs hópehely”) A „3PMSF” jelölés különbözteti meg a kimondottan havas utakra tervezett, és minden előírásnak objektív tesztekkel igazoltan megfelelő gumiabroncsokat, csak ezek az abroncsok garantálnak valódi téli teljesítményt.

M+S (Sár és Hó): Ez a jelölés azt jelenti, hogy az európai szabályok szerint az abroncs «hó» abroncsnak minősül, azonban téli körülmények között az abroncs teljesítményét nem tesztelték.

A V-alakú forgásirányos mintázat, a széles oldalsó barázdák és a nagy barázdasűrűség hatékony fékezést tesz lehetővé nedves útfelületen és csökken az aquaplaning veszély.

A központi borda valamint a masszív és merev oldalsó blokkok jó úttartást és hatékony fékezést eredményeznek száraz útburkolaton.

Kléber Quadraxer SUV hírek

Négyévszakos gumi újdonságok a 2022 év végén
Négyévszakos gumi újdonságok a 2022 év végén
Az autógumi gyártáson belül a négyévszakos gumiabroncsok gyártása fejlődik a leg...

További Kléber négyévszakos gumik

Kléber információk

KléberA Kléber a Michelin csoporthoz tartozó középkategóriás gumiabroncs, Franciaországból származik.

A Kléber kínálata

Elsősorban személy- és kishaszon-gépjárművekre gyárt gumiabroncsokat.

Gyakori elsőszerelés Volkswagen, Peugeot, Opel, Renault és Suzuki autókon.

A Kléber középkategóriás abroncsait azoknak a sofőröknek ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, de nem szeretnének prémium árat fizetni, ezért minimális, számukra alig érezhető kompromisszumokat képesek elfogadni.

Gazdasági adatok

A Kléber abroncsok a Michelin gyáraiban kerülnek előállításra szerte a világon. Európában Franciaországban, Németországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban van Michelin gyár.

Tulajdonos

Az 1980-ban történt tulajdonosváltást követően a cég csatlakozott a Michelinhez.

A Kléber története

A Kléber, a BFGoodrich francia leányvállalataként 1910. július 03-tól kezdte meg működését Franciaországban, Colombes-ben. December 08-án elkészült az első gumiabroncs is. Ez az első jelentős dátum a Kléber márka történetében, melyet hivatalosan csak három és fél évtizeddel később használtak. Ahogy ebben az időben sok más gumiabroncsgyártó, a Kléber sem csak gumikat gyártott, hanem ékszíjakat, tömítéseket, gumialkatrészeket is. Az 1930-as években a Colombes-i gyárban készült abroncsok kerültek a Chambord és Versailles autókra. 1935-ben a Kléber is elkészítette az első terepjáró gumiabroncsát, fehér oldalfallal, ami akkoriban az elegancia csúcsát kifejező jelkép volt. A Kléber már akkor is használta reklámmegjelenéseiben (plakátokon) a kutyákat. A fehér oldalfalú gumiabroncsot a büszke agár képviselte, míg a hagyományos vonalat a német juhászkutya. A második világháború után a vállalat kapcsolata megszakadt az anyacéggel és Párizsba költözött, a Kléber sugárútra. Innen kapta a márka a nevét és ebben az időben készült el a márka önálló logója is. Mindösszesen két évvel később debütált az első téli gumiabroncsuk - White Bear névvel - a francia piacon. Egy akkoriban működő tejipari cég valamennyi autójára ez a típusú gumiabroncs került. 1951-ben a Kléber híres találmánya világszerte hozzájárult a gumiabroncsipar fejlődéséhez. A cég mérnökei bemutatták az első szerelhető, légkamrás gumiabroncsot. 1968-ban ismét új Kléber következett, a Boxer gumiaroncs. A termék reklámozásával visszatértek a régi hagyományaikhoz és ismét kutyákkal népszerűsítették. Egy évvel később a híres Michèle Mouton a World Rally Chaamipionship futamon elsőként végez Audijával, Kléber gumiabroncsokkal. A későbbiekben további 3 győzelem születik a Kléber abroncsokkal ezen a versenyen. A 90-es években a a márka már jelentős piaci sikereket is elkönyvelhetett, együttműködési szerződést írt alá a Renault-val, az 1994-ben gyártott Twingo modellek Kléber elsőszereléssel kerültek forgalomba. Az új évezred elején a márka bemutatta az első Dynaxer sorozatot, melynek sikere a mai napig töretlen. 2011-ben ünnepelte a Kléber a 100. születésnapját.

Garancia

A Kléber gumiabroncsokra a gyártó élettartam garanciát vállal, azok 1,6 mm-es csatornamélységükig.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.