Pirelli Scorpion All Season SF2

Pirelli Scorpion All Season SF2

Méret Ár 
235/55 R19
105 W XL
105
W
XL
61 269 Ft
235/60 R18
107 W XL ELT SEAL INSIDE
107
W
XL ELT SEAL INSIDE
70 926 Ft
235/65 R18
110 H XL
110
H
XL
74 693 Ft
245/45 R19
102 W XL
102
W
XL
81 220 Ft
245/50 R18
100 Y ROF
100
Y
ROF
83 990 Ft
255/45 R19
104 H VOL KS ELT XL
104
H
VOL KS ELT XL
86 990 Ft
255/45 R20
105 Y XL
105
Y
XL
90 990 Ft
255/45 R20
105 Y ELT XL SEAL INSIDE
105
Y
ELT XL SEAL INSIDE
110 796 Ft
255/50 R19
107 Y XL
107
Y
XL
73 990 Ft
255/50 R19
107 W ROF XL
107
W
ROF XL
88 797 Ft
255/55 R18
109 Y XL
109
Y
XL
57 989 Ft
255/55 R18
109 V ROF XL
109
V
ROF XL
76 120 Ft
255/55 R19
111 W XL
111
W
XL
63 792 Ft
255/60 R18
112 V XL
112
V
XL
56 990 Ft
265/65 R17
112 H
112
H
72 348 Ft

Pirelli Scorpion All Season SF2 információ

Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi

A Scorpion™ All Season SF2 egy új elem a Pirelli All Season 3PMSF sorában, városi terepjárókra kifejlesztve.

Ez a prémium abroncs nyugodt, kényelmes autózást biztosít egész évben.

Pirelli Scorpion All Season SF2 hírek

Négyévszakos gumi újdonságok a 2022 év végén
Négyévszakos gumi újdonságok a 2022 év végén
Az autógumi gyártáson belül a négyévszakos gumiabroncsok gyártása fejlődik a leg...
Négyévszakos autógumi újdonságok a 2022 tavaszi szezonban
Négyévszakos autógumi újdonságok a 2022 tavaszi szezonban
Új abroncs vásárlásánál a legújabb innovációk, hosszú élettartam, a lehető legfr...

További Pirelli négyévszakos gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Pirelli információk

PirelliA Pirelli nagy múltú olasz gumiabroncs gyár, prémium minőségű termékekkel.

A Pirelli termékkínálata

Választéka kiterjed a személygépkocsikra, könnyű haszonjárművekre és motorkerékpárokra (ez a fogyasztói szegmens felel a bevétel 70%-áért), illetve buszokra, teherautókra, mezőgazdasági és földmunkagépekre, valamint acélszálak gyártására és forgalmazására.

A Pirelli abroncsok a legmagasabb vevői igényeket is kielégítik, ezért az autógyárak gyakran szerelnek Pirelli gumikat az autókra elsőszerelésként. Rengeteg Ferrari, Lambroghini, Mercedes, BMW, Aston Marton, Jaguár, Bentley, Ford, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo került ki az autógyárakból Pirelli abronccsal szerelve az elmúlt évtizedekben.

A prémium Pirelli gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Pirelli gumiabroncsgyárak 4 kontinensen találhatók, Európában: Olaszország, Egyesült Királyság, Németország, Törökország és Románia területén.

A világ egyik vezető gumiabroncsgyártójaként 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 000 munkást foglalkoztatnak. 2015 évi adat szerint az éves termelése személy és motor gumiabroncs terén 75 millió darabra rúgott, de az ipari abroncsok darabszáma is meghaladta a 6 millió példányt, éves árbevétele pedig 30,5 millió euro volt.

Részvényeit 1922 óta jegyzik a tőzsdén.

A Pirelli története

A vállalatot 1872-ben Giovanni Battista alapította Milánóban.

A Pirelli gumiabroncsok története több mint egy évszázada egyet jelent az automobil történetével. Mindig is ez volt a márka elsődleges tevékenysége: az 1872-ben született Pirelli a XIX. század végétől gyárt gumiabroncsokat. 1901-ben mutatták be az Ercole-t, amelyen a világ legelső automobiljai gurultak, míg a Milano kerékpár abroncsok még régebben, 1890-ben jelentek meg.

Az ötvenes években jelent meg a Cinturato, mely a radiálabroncs-technológiával forradalmasította az abroncsok világát, és néhány évvel később megnyitotta az utat a Larga abroncsok előtt: a Pirelli P7-et 1972-ben tervezték rallyhoz a Lancia Stratos-ra, és történelmet írt. Az eredeti Pirelli P7-ből fejlődtek ki aztán a modern, szuper alacsony profilú abroncsok, melyek a PZeroval és a Cinturato családdal addig elképzelhetetlenül magas teljesítményt tettek lehetővé az autók világában.

2005-ben a Pirelli eladta kábelrészlegét.

Versenysport

A vállalat első motorsport győzelme az 1907-es Párizs-Peking ralihoz köthető. Innentől fogva valóságos hagyománnyá váltak a két- és négy kerekén elért sikerek, a legendát nem kisebb személyiségek teljesítették ki, mint Nuvolari, Ascari és Fangio. Több mint egyszázadnyi technológiai kiválóság és újítás a háború előtti Stella Biancától – a modern, nagyteljesítményű autókhoz való első, tökéletes mintázattal gyártott abroncstól – a Stelvióig, mely a háborút követő években a „győzelem abroncsa” lett. 1913-ban ez első francia nagydíjat már Pirelli gumiabroncsokkal nyerték meg, ahogy később 1925-ben Olaszországban is, 1933-ban pedig a dobogó valamennyi fokán Pirelli gumiabroncs kapott helyett. 1950-ben jelentek meg a Formula 1 hőskorának számító időkben versenygumijaikkal 50-től 58-ig, majd 1981-től 86-ig, és 1989-től 91-ig. Ebben a három időszakban több, mint kétszáz rajt, és ezen belül 44 nagydíj győzelmet értek el. A Forma 1-en kívül más pályaversenyeken is részt vesznek, és nemcsak autókon, hanem motorokon, és kerékpárokon is szereznek futamgyőzelmeket. Először a 70-es években léptek be a rali versenyek világába, ahol a Lancia csapatával szereznek értékes tapasztalatokat. Jelenleg is a Formula 1 kizárólagos gumiabroncs beszállítója. A Pirelli az egyetlen beszállító a FIM Superbike világbajnokságban 2007 óta. A cég elnyerte a pályázatát a Brit Superbike kategóriában is szintén a 2007-es évben. Egyedüli beszállítója a WRC sorozatnak is.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.