Az új Pirelli Cinturato All Season SF3 abronccsal télen-nyáron biztonsággal autózhat.
Az új Pirelli Cinturato All Season SF3 abronccsal télen-nyáron biztonsággal autózhat.
Az egységes futófelület, az optimalizált merevebb mintablokkok és a kisebb mintaárok mélység jobb futásteljesítményt okoz, kiváló fékezési teljesítményt valamint stabilitást és gyors reakciót biztosít száraz úton.
A tapadásfokozó új polimer keverék nagy teljesítményt és futásteljesítményt biztosít mindenféle útviszonyok között. Mindez nagyszerű teljesítményt eredményez száraz, nedves és havas utakon széles hőmérsékleti tartományban.
Az új keveréknek köszönhetően alacsony az abroncs gördülési ellenállása.
Az összekapcsolódó V alakú mintablokkok szélesebb érintkezési felületet és egyenletes súlyelosztást biztosítanak, aminek köszönhetően az abroncs aquaplaning és nedves teljesítménye, valamint alacsony a zajszintje.
A Pirelli új prémium abroncsa, a Cinturato All Season SFS3 az Auto Bild legutóbbi tesztjén első helyezést ért el!
A kategória legjobb fékezési tulajdonságaival rendelkezik és 100%-os “A” minősítést kapott nedves fékezésben.
Méret | Ár | ||
185/65 R15 | 92 V XL | Vásárlás | |
195/55 R20 | 95 H XL | Vásárlás | |
205/40 R17 | 84 W XL | Vásárlás | |
205/50 R17 | 93 W XL | Vásárlás | |
205/55 R16 | 94 V XL | Vásárlás | |
205/55 R19 | 97 V XL | Vásárlás | |
215/45 R20 | 95 T SEAL ELT XL | Vásárlás | |
215/55 R16 | 97 V XL | Vásárlás | |
215/55 R18 | 99 V XL | Vásárlás | |
215/65 R16 | 102 V XL | Vásárlás | |
215/65 R17 | 103 V XL | Vásárlás | |
225/40 R18 | 92 Y XL | Vásárlás | |
225/45 R17 | 94 W XL | Vásárlás | |
225/45 R18 | 95 Y XL | Vásárlás | |
225/45 R19 | 96 W XL | Vásárlás | |
225/50 R17 | 98 W XL | Vásárlás | |
225/55 R18 | 102 V XL | Vásárlás | |
225/55 R19 | 103 V XL | Vásárlás | |
225/60 R17 | 103 V XL | Vásárlás | |
225/65 R17 | 106 V XL | Vásárlás | |
235/35 R19 | 91 Y XL | Vásárlás | |
235/40 R19 | 96 Y XL | Vásárlás | |
235/45 R17 | 97 Y XL | Vásárlás | |
235/45 R18 | 98 Y SEAL XL | Vásárlás | |
235/45 R19 | 99 Y XL | Vásárlás | |
235/55 R18 | 104 V SEAL XL | Vásárlás | |
245/35 R19 | 93 Y XL | Vásárlás | |
245/45 R18 | 100 Y XL | Vásárlás | |
255/35 R18 | 94 Y XL | Vásárlás | |
255/40 R19 | 100 Y XL | Vásárlás |
Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi
A Pirelli Cinturato All Season SF3 a cikk-cakkos központi és vízszintes barázdáival, amelyek egyre nagyobbak a gumiabroncs külső oldala felé haladva, nagyszerű teljesítményt nyújt havon és aquaplaning szituációkban is.
A DEKRA1 által tanúsított, kategóriájában legjobb kombinált fékezésnek köszönhetően száraz, nedves és havas úton is kiemelkedő teljesítményt nyújt.
100%-os 'A osztályú' minősítés az EU-címke nedves fékezés kategóriájában, a teljes választékra.
Élvezze a kényelmes vezetési élményt a széles érintkezési felülettel és kiegyensúlyozott nyomáselosztással rendelkező, alacsony zajszintű gumiabroncsunkkal. Az egész termékcsalád 'A-B osztályú' az EU címke menetzaj kategóriájában, ami garantálja a nyugodt és pihentető utazást.
Javítsa a vezetési élményt ezzel a tartós, négyévszakos gumiabronccsal az optimalizált futófelületi egyenletességnek köszönhetően. Az új CINTURATO™ ALL SEASON SF 3 optimalizált hatékonyságot kínál, amelyet az új futófelületi mintázat, az új formaprofil és az új polimerkeverék tesz lehetővé. Nincs szükség szezonális cserére a 3MPSF3 jelölésnek köszönhetően, amely lehetővé teszi, hogy nyáron és télen egyaránt magabiztosan vezethessen, a TÜV SÜD4 díjjal kitüntetve.
Az új CINTURATO™ ALL SEASON SF 3 kiváló minősítést ért el, különösen a biztonsági kategóriákban, ahol a teljes termékcsaládon belül a legmagasabb pontszámot kapta.
További négyévszakos gumi tesztek
A Pirelli nagy múltú olasz gumiabroncs gyár, prémium minőségű termékekkel.
Választéka kiterjed a személygépkocsikra, könnyű haszonjárművekre és motorkerékpárokra.
A Pirelli abroncsok a legmagasabb vevői igényeket is kielégítik, ezért az autógyárak gyakran szerelnek Pirelli gumikat az autókra elsőszerelésként. Rengeteg Ferrari, Lambroghini, Mercedes, BMW, Aston Marton, Jaguár, Bentley, Ford, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo került ki az autógyárakból Pirelli abronccsal szerelve az elmúlt évtizedekben.
A prémium Pirelli gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.
Pirelli gumiabroncsgyárak 4 kontinensen találhatók, Európában: Olaszország, Egyesült Királyság, Németország, Törökország és Románia területén.
A világ egyik vezető gumiabroncsgyártójaként 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 000 munkást foglalkoztatnak. 2015 évi adat szerint az éves termelése személy és motor gumiabroncs terén 75 millió darabra rúgott, de az ipari abroncsok darabszáma is meghaladta a 6 millió példányt, éves árbevétele pedig 30,5 millió euro volt.
Részvényeit 1922 óta jegyzik a tőzsdén.
A vállalatot 1872-ben Giovanni Battista alapította Milánóban.
A Pirelli gumiabroncsok története több mint egy évszázada egyet jelent az automobil történetével. Mindig is ez volt a márka elsődleges tevékenysége: az 1872-ben született Pirelli a XIX. század végétől gyárt gumiabroncsokat. 1901-ben mutatták be az Ercole-t, amelyen a világ legelső automobiljai gurultak, míg a Milano kerékpár abroncsok még régebben, 1890-ben jelentek meg.
Az ötvenes években jelent meg a Cinturato, mely a radiálabroncs-technológiával forradalmasította az abroncsok világát, és néhány évvel később megnyitotta az utat a Larga abroncsok előtt: a Pirelli P7-et 1972-ben tervezték rallyhoz a Lancia Stratos-ra, és történelmet írt. Az eredeti Pirelli P7-ből fejlődtek ki aztán a modern, szuper alacsony profilú abroncsok, melyek a PZeroval és a Cinturato családdal addig elképzelhetetlenül magas teljesítményt tettek lehetővé az autók világában.
2005-ben a Pirelli eladta kábelrészlegét.
A vállalat első motorsport győzelme az 1907-es Párizs-Peking ralihoz köthető. Innentől fogva valóságos hagyománnyá váltak a két- és négy kerekén elért sikerek, a legendát nem kisebb személyiségek teljesítették ki, mint Nuvolari, Ascari és Fangio. Több mint egyszázadnyi technológiai kiválóság és újítás a háború előtti Stella Biancától – a modern, nagyteljesítményű autókhoz való első, tökéletes mintázattal gyártott abroncstól – a Stelvióig, mely a háborút követő években a „győzelem abroncsa” lett. 1913-ban ez első francia nagydíjat már Pirelli gumiabroncsokkal nyerték meg, ahogy később 1925-ben Olaszországban is, 1933-ban pedig a dobogó valamennyi fokán Pirelli gumiabroncs kapott helyett. 1950-ben jelentek meg a Formula 1 hőskorának számító időkben versenygumijaikkal 50-től 58-ig, majd 1981-től 86-ig, és 1989-től 91-ig. Ebben a három időszakban több, mint kétszáz rajt, és ezen belül 44 nagydíj győzelmet értek el. A Forma 1-en kívül más pályaversenyeken is részt vesznek, és nemcsak autókon, hanem motorokon, és kerékpárokon is szereznek futamgyőzelmeket. Először a 70-es években léptek be a rali versenyek világába, ahol a Lancia csapatával szereznek értékes tapasztalatokat. Jelenleg is a Formula 1 kizárólagos gumiabroncs beszállítója. A Pirelli az egyetlen beszállító a FIM Superbike világbajnokságban 2007 óta. A cég elnyerte a pályázatát a Brit Superbike kategóriában is szintén a 2007-es évben. Egyedüli beszállítója a WRC sorozatnak is.