Pirelli Scorpion Verde

Pirelli Scorpion Verde

Méret Ár 
215/60 R17
96 H FSL
96
H
FSL
47 666 Ft
225/65 R17
102 H FSL
102
H
FSL
53 110 Ft
235/45 R20
100 V SEAL XL
100
V
SEAL XL
77 603 Ft
235/50 R18
97 V AO FSL
97
V
AO FSL
58 236 Ft
235/50 R20
100 W FSL MO
100
W
FSL MO
79 673 Ft
235/55 R17
99 V AO FSL
99
V
AO FSL
54 853 Ft
235/55 R19
101 V FSL MO
101
V
FSL MO
62 252 Ft
235/55 R19
105 V FSL VOL XL
105
V
FSL VOL XL
62 340 Ft
235/55 R19
101 V FSL MOE RFT
101
V
FSL MOE RFT
73 737 Ft
235/60 R18
103 V MO
103
V
MO
55 613 Ft
245/45 R20
103 W FSL LR XL
103
W
FSL LR XL
84 611 Ft
255/50 R19
103 V FSL MO
103
V
FSL MO
67 904 Ft
255/50 R19
103 W FSL MO
103
W
FSL MO
73 990 Ft
255/55 R19
111 V AO FSL XL
111
V
AO FSL XL
64 643 Ft
265/45 R20
104 Y MO DOT17
104
Y
MO DOT17
51 990 Ft

Pirelli Scorpion Verde információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

Túra abroncs, ideális választás luxus SUV-ok és crossover-ek számára.

Megnövelt tapadási és fékezési jellemzők nedve útviszonyok esetében, megnövelt stabilitás a nagyobb járműveknél. Alacsony gördülési ellenállás és az alacsonyabb súly kevesebb üzemanyag fogyasztást és szén-dioxid kibocsátást eredményez.

  • Kiegyenlített arányú szilika a futófelület anyagában - nagy futásteljesítmény és stabil teljesítmény
  • Innovatív keverék speciális polimerekkel - kiváló teljesítmény nedves körülmények között
  • Optimalizált mintaismétlődés - alacsonyabb belső zaj
  • Optimalizált felépítés, innovatív anyagok - csökkentett üzemanyag kibocsátás és szén-dioxid kibocsátás
  • Megerősített vállszerkezet - megnövelt stabilitás nagyobb járművek esetén is

Pirelli Scorpion Verde teszt

20172016201520142012Átlag: 88%; Tesztek száma: 6

További nyári gumi tesztek

További Pirelli nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Pirelli információk

PirelliA Pirelli nagy múltú olasz gumiabroncs gyár, prémium minőségű termékekkel.

A Pirelli termékkínálata

Választéka kiterjed a személygépkocsikra, könnyű haszonjárművekre és motorkerékpárokra (ez a fogyasztói szegmens felel a bevétel 70%-áért), illetve buszokra, teherautókra, mezőgazdasági és földmunkagépekre, valamint acélszálak gyártására és forgalmazására.

A Pirelli abroncsok a legmagasabb vevői igényeket is kielégítik, ezért az autógyárak gyakran szerelnek Pirelli gumikat az autókra elsőszerelésként. Rengeteg Ferrari, Lambroghini, Mercedes, BMW, Aston Marton, Jaguár, Bentley, Ford, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo került ki az autógyárakból Pirelli abronccsal szerelve az elmúlt évtizedekben.

A prémium Pirelli gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Pirelli gumiabroncsgyárak 4 kontinensen találhatók, Európában: Olaszország, Egyesült Királyság, Németország, Törökország és Románia területén.

A világ egyik vezető gumiabroncsgyártójaként 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 000 munkást foglalkoztatnak. 2015 évi adat szerint az éves termelése személy és motor gumiabroncs terén 75 millió darabra rúgott, de az ipari abroncsok darabszáma is meghaladta a 6 millió példányt, éves árbevétele pedig 30,5 millió euro volt.

Részvényeit 1922 óta jegyzik a tőzsdén.

A Pirelli története

A vállalatot 1872-ben Giovanni Battista alapította Milánóban.

A Pirelli gumiabroncsok története több mint egy évszázada egyet jelent az automobil történetével. Mindig is ez volt a márka elsődleges tevékenysége: az 1872-ben született Pirelli a XIX. század végétől gyárt gumiabroncsokat. 1901-ben mutatták be az Ercole-t, amelyen a világ legelső automobiljai gurultak, míg a Milano kerékpár abroncsok még régebben, 1890-ben jelentek meg.

Az ötvenes években jelent meg a Cinturato, mely a radiálabroncs-technológiával forradalmasította az abroncsok világát, és néhány évvel később megnyitotta az utat a Larga abroncsok előtt: a Pirelli P7-et 1972-ben tervezték rallyhoz a Lancia Stratos-ra, és történelmet írt. Az eredeti Pirelli P7-ből fejlődtek ki aztán a modern, szuper alacsony profilú abroncsok, melyek a PZeroval és a Cinturato családdal addig elképzelhetetlenül magas teljesítményt tettek lehetővé az autók világában.

2005-ben a Pirelli eladta kábelrészlegét.

Versenysport

A vállalat első motorsport győzelme az 1907-es Párizs-Peking ralihoz köthető. Innentől fogva valóságos hagyománnyá váltak a két- és négy kerekén elért sikerek, a legendát nem kisebb személyiségek teljesítették ki, mint Nuvolari, Ascari és Fangio. Több mint egyszázadnyi technológiai kiválóság és újítás a háború előtti Stella Biancától – a modern, nagyteljesítményű autókhoz való első, tökéletes mintázattal gyártott abroncstól – a Stelvióig, mely a háborút követő években a „győzelem abroncsa” lett. 1913-ban ez első francia nagydíjat már Pirelli gumiabroncsokkal nyerték meg, ahogy később 1925-ben Olaszországban is, 1933-ban pedig a dobogó valamennyi fokán Pirelli gumiabroncs kapott helyett. 1950-ben jelentek meg a Formula 1 hőskorának számító időkben versenygumijaikkal 50-től 58-ig, majd 1981-től 86-ig, és 1989-től 91-ig. Ebben a három időszakban több, mint kétszáz rajt, és ezen belül 44 nagydíj győzelmet értek el. A Forma 1-en kívül más pályaversenyeken is részt vesznek, és nemcsak autókon, hanem motorokon, és kerékpárokon is szereznek futamgyőzelmeket. Először a 70-es években léptek be a rali versenyek világába, ahol a Lancia csapatával szereznek értékes tapasztalatokat. Jelenleg is a Formula 1 kizárólagos gumiabroncs beszállítója. A Pirelli az egyetlen beszállító a FIM Superbike világbajnokságban 2007 óta. A cég elnyerte a pályázatát a Brit Superbike kategóriában is szintén a 2007-es évben. Egyedüli beszállítója a WRC sorozatnak is.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.