Uniroyal WinterExpert 235/55 R18

Uniroyal WinterExpert

235/55 R18
104 (900 kg/kerék)
V (240 km/óra)
FR XL
téli személyautó
C
C
72
65 510 Ft / db

Készlet: 1

Szállítási díj: 2 290 Ft / db

Kiemelt ajánlat

235/55 R18
104 (900 kg/kerék)
H (210 km/óra)
téli személyautó
D
B
72
36 863 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Sailun Ice Blazer Alpine EVO1

235/55 R18
104 (900 kg/kerék)
H (210 km/óra)
XL
téli személyautó
C
C
71
70 100 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Pirelli Powergy Winter

Uniroyal WinterExpert egyéb méretek

MéretÁr 
165/60 R1427 187 Ft-tólVásárlás
165/70 R1321 863 Ft-tólVásárlás
175/80 R1428 155 Ft-tólVásárlás
185/65 R1426 083 Ft-tólVásárlás
185/65 R1528 056 Ft-tólVásárlás
195/55 R1533 814 Ft-tólVásárlás
195/55 R2046 413 Ft-tólVásárlás
195/65 R1524 623 Ft-tólVásárlás
205/55 R1748 665 Ft-tólVásárlás
205/60 R1634 357 Ft-tólVásárlás
215/45 R1852 777 Ft-tólVásárlás
215/55 R1641 452 Ft-tólVásárlás
225/40 R1845 966 Ft-tólVásárlás
225/40 R1969 738 Ft-tólVásárlás
235/45 R1755 703 Ft-tólVásárlás
235/50 R1860 090 Ft-tólVásárlás
235/55 R1964 863 Ft-tólVásárlás
245/40 R1975 655 Ft-tólVásárlás
245/45 R1855 385 Ft-tólVásárlás
245/45 R1970 234 Ft-tólVásárlás
255/35 R1967 956 Ft-tólVásárlás
255/40 R1967 814 Ft-tólVásárlás
275/45 R2081 100 Ft-tólVásárlás

Uniroyal WinterExpert információ

Kategória: középkategória
Szezon: téli gumi

Az Uniroyal WinterExpert egy középkategóriás téli gumiabroncs amelynek fő erénye az aquaplaning elkerülés és a nedves útburkolaton tapasztalt kezelhetőség.

Az optimalizált gördülési ellenállásnak köszönhetően alacsonyabb üzemanyag fogyasztást biztosít.


Uniroyal WinterExpert teszt

20232022Átlag: 75%; Tesztek száma: 3

További téli gumi tesztek

Uniroyal WinterExpert hírek

Az Auto Motor Und Sport téligumi tesztje 2022
Az Auto Motor Und Sport téligumi tesztje 2022
Megjelent az Auto Motor Und Sport UHP tesztje, ahol 8 gyártó kiváló téli gumiabr...

További Uniroyal téli gumik

Uniroyal információk

UniroyalAz Uniroyal a Continental csoport sportos, közép kategóriás márkája, Belguimból származik.

Az Uniroyal kínálata

Az Uniroyal gumik nagyon fejlett gyártási technológiával készülnek, fejlesztésüknél különösen a vizes, csúszós útfelületen nyújtott teljesítményre figyelnek oda.

Palettáján a sportos “esőgumik” mellett megtalálhatók a 4x4/SUV és kisteher gumiabroncsok is.

Gazdasági adatok

Az Uniroyal gumiabroncsok a Continental gyáraiban készülnek.

A Continental csoporthoz tartozó termékek 5 földrészen, 19 országban, 54 gyárban megközelítőleg 35 400 alkalmazott munkájával készülnek. 2014-ben a Continental vállalatcsoport forgalma meghaladta a 34,5 milliárd eurót.

Tulajdonos

1979 óta az Uniroyal a Continental-konszern ismert európai márkája, ilyen néven azonban Észak-Amerikában is találkozhatunk vele, ahol azonban a Michelinhez tartozik – a márkajelölés is más. A két Uniroyal tehát teljesen független egymástól.

A történet az 1980-as évekre nyúlik viszsza, amikor a Michelin felvásárolta a BF Goodrich amerikai gumiabroncsgyártó céget, melyhez az Uniroyal márka akkoriban tartozott. 1979-ben azonban a Continental már megszerezte az Uniroyal név használati jogát a világ összes kontinensén – kivéve Észak-Amerikát.

Az Uniroyal története

1868-ban egy Oscar Englebert nevű veterán belga tüzértiszt gumiáru boltot nyitott Liège városában, a Place aux Chevaux közelében. Az ötlet megelőzte a korát. Lassan indult be az üzlet, ezért Engelbert a fennmaradás érdekében úgy döntött, hogy nyit egy papírárukkal foglalkozó kereskedelmi egységet is. Türelme néhány évvel később meghozta a kívánt eredményt, mikor hirtelen fellendült az igény a gumitermékek iránt.

Englebert nem habozott kihasználni a helyzetet. Bevonta a vállalkozásába testvérét, Gabrielt is, aki képzett mérnök volt. A munkát megosztották egymás között; Gabriel felelt az összes műszaki vonatkozású dologért, míg Oscar csak a szervezési és forgalmazási tevékenységekkel foglalkozott. Gabriel azonban nem sokkal ezután meghalt. A helyébe Oscar fia, Oscar Englebert Junior lépett, aki akkor még csak zöldfülű tanuló volt. Ráadásul Oscar Juniornak fel kellett készülnie arra is, hogy átvegye a vállalat vezetését apjától, akinek egészsége rohamosan hanyatlott.

1877-ben nyílt meg a családi vállalat első gumigyára. Gumitermékek széles skáláját állították elő a babáktól kezdve, a cipőkön át, egészen a bányászati szállítószalagokig, melyek később egészen a kongói szénbányákig jutottak el. Engleberték 1894-ben kezdtek gumiabroncsokkal kísérletezni, először kerékpárok és lovaskocsik számára. A vállalat – a Benelux-államokban elsőként, de Európában az iparágban tevékenykedő sok más céget is megelőzve – 1898-ban állította elő első kerékpárabroncs-modelljeit, melyeket hamarosan személygépjármű-abroncsok követtek.

A liège-i gyárat abban az időben vicceskedve „háremként” emlegették, mert alkalmazottainak többsége nő volt. Ez a munkaerő azonban kiváló munkát végzett; nemcsak a vállalat saját márkás abroncsait gyártották, de a német Continental vállalat különleges rendelésére is készítettek abroncsokat.

Idővel folytatódott a családi hagyomány. A vállalathoz csatlakozott Georges Englebert, Oscar Junior fia. Georges segítségével a vállalat 1919-ben Kölnben kiskereskedelmi üzletet, 1929-ben pedig Aachenben új gyárat nyitott. A II. világháború alatt az üzemet lebombázták a szövetségesek, de 1946-ban újjáépült, és ismét megkezdte a termelést. Az Englebert vállalat volt az első olyan Németországban működő cég, amely a háború után megkezdte az abroncsgyártást. Nagy-Britanniában és Franciaországban is tartottak fenn gyárakat, nem sokkal később pedig Luxemburgban és Törökországban nyitottak új üzemeket. 1948-tól kezdték gyártani az új, alacsony levegőnyomású Volumax abroncsokat.

1958-ban az Engelbert család együttműködésbe kezdett az amerikai US Rubber vállalattal, és ennek következtében a világ harmadik legnagyobb abroncsgyártójává lépett elő. Így született az Uniroyal-Englebert márka. A vállalat 70.000 alkalmazottja naponta összesen 170.000 abroncsot állított elő. Azonban gyártottak sok más gumiterméket is, így például tűzoltótömlőket, úszósapkákat, golflabdákat. 1967-ben született meg a végleges döntés arról, hogy a márka neve ezentúl Uniroyal lesz. Két évvel később a vállalat piacra dobta első „esőabroncsát”, a Rallye 180-at. Ez volt az első olyan modell, amelyet a jellegzetes esernyő szimbólummal láttak el. Ez a mai napig az Uniroyal logója.

1991-ben a vállalat előállt az első forgásirányos, V alakú futófelületi mintázattal ellátott abronccsal, az RTT-1 modellel. Kialakításának köszönhetően az abroncs gyorsan elvezeti a vizet, így rendkívül nagy védelmet biztosít a vízre felúszással szemben. Később a 2001-ben kialakított új arculati stratégiával összhangban valamennyi Uniroyal abroncsot V alakú futófelületi mintázattal láttak el.

1994-ben - már a Continental konszern tagjaként - újabb áttörést jelentő termék került forgalomba, az Uniroyal MS Plus 44 abroncs, amely a fogyasztói összehasonlító teszteken számos sikerrel öregbítette a márka hírnevét pont úgy, mint az 1995-ben bemutatott Rallye 580 nyári modell.

Az Uniroyal jelenleg a Quality piaci szegmens nagyra becsült márkája, és a legtöbb autósnak ez a név jut eszébe, ha meghallja az „esőabroncs” kifejezést. A márkát szimbolizáló esernyő önmagáért beszél.

Motorsport

Englebert a termékei népszerűsítésére is nagy hangsúlyt fektetett, és elkezdett komoly összegeket fektetni az autóversenyzésbe. Vállalata hírnevét nagyban emelte, hogy a Le Mans-i 24 órás futam győztese Englebert abroncsokat használt, amelyek egyetlen csere nélkül röpítették a diadalig. A két háború között és a II. világháború után a belga abroncsokat olyan hírességek használták, mint Stuck, Nuvolari és Fangio, Enzo Ferrari pedig ezekkel szerelte fel Formula 1-es versenyautóit.

Garancia

Az Uniroyal gumiabroncsokra a gyártó a gyártástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.