Bridgestone Alenza 001 255/55 R18

Bridgestone Alenza 001

255/55 R18
109 (1030 kg/kerék)
W (270 km/óra)
* XL
nyári terepjáró közúti
A
A
72
64 526 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 790 Ft / db

Kiemelt ajánlat

255/55 R18
109 (1030 kg/kerék)
Y (300 km/óra)
nyári személyautó
C
A
69
46 994 Ft / db

Készlet: 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
GT Radial SportActive 2
Teszteredmények:

Bridgestone Alenza 001 egyéb méretek

MéretÁr 
225/60 R1858 307 Ft-tólVásárlás
225/65 R1760 088 Ft-tólVásárlás
235/55 R1859 075 Ft-tólVásárlás
235/60 R1868 533 Ft-tólVásárlás
245/50 R1960 451 Ft-tólVásárlás
255/50 R2087 563 Ft-tólVásárlás
255/55 R1966 084 Ft-tólVásárlás
265/45 R21107 000 Ft-tólVásárlás
275/35 R21143 746 Ft-tólVásárlás
275/40 R2091 615 Ft-tólVásárlás
275/45 R20141 688 Ft-tólVásárlás
285/40 R21113 784 Ft-tólVásárlás
285/45 R2093 149 Ft-tólVásárlás

Bridgestone Alenza 001 információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

A Bridgestone Alenza 001, luxus SUV-kre tervezett közúti nyári abroncs. Tervezésénél az elsődleges szempontok a vizes és száraz úton való biztonság és kezelhetőség voltak. A magas szintű fékezési teljesítmény, és a hosszú élettartam mellett, az abroncs dinamikus vezetési élményt is nyújt.

Technikai jellemzők:

A blokkszerkezet lekerekített szélei optimalizálják a gumiabroncs középpontjának nyomását, melynek eredményeképpen javult az azonnali kormányzási reakció és megnőtt az egyenes vonalú stabilitás.

Az új összetétel és a 3D "M" alakú sajtolási mintázat maximalizálja a gumiabroncs élettartamát azáltal, hogy megakadályozza a szabálytalan kopást. A blokk deformációjának megosztása a fékezés alatt, amely megakadályozza az érintkezési felület csökkentését és javítja a nedves tapadást.

A Nano Pro-Tech® technológia csökkenti a hőtermelést a kisebb üzemanyag-fogyasztás és a hosszabb élettartam érdekében. A szilícium-dioxidot tartalmazó gumi polimerrel van összekötve, javítva ezzel a teljesítményt már alacsony hőmérsékleten is.

A Bridgestone Alenza 001 felülmúlja elődjét a Dueler H/P Sport-ot. Ellenőrzött vizsgálati körülmények között kapott eredmény szerint az Alenza élettartama 11%-kal volt hosszabb. (Abroncsméret: 255/50 R19, jármű: Lexus RX450, nyomás: 230 kPa, távolság 10 000 km)

  • Lekerekített blokkszerkezet - Kivételes kormányzási teljesítmény
    Lekerekített blokkszerkezet - Kivételes kormányzási teljesítmény
  • 3D "M" alakú sajtolási mintázat - Maximális gumiabroncs élettartam
    3D "M" alakú sajtolási mintázat - Maximális gumiabroncs élettartam
  • Kiváló tapadás - Rövid fékút
    Kiváló tapadás - Rövid fékút
  • Nagyobb üzemanyag-hatékonyság és hosszabb gumiabroncs élettartam
    Nagyobb üzemanyag-hatékonyság és hosszabb gumiabroncs élettartam
  • 11%-kal hosszabb élettartam
    11%-kal hosszabb élettartam
  • Az Alenza 001 felülmúlta elődjét
    Az Alenza 001 felülmúlta elődjét

További Bridgestone nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró


 


 

Bridgestone információk

BridgestoneA Bridgestone Japánból származó prémium minőségű gumiabroncsokat gyárt. A színvonalat japán mérnöki maximalizmus és precizitás garantálja.

A Bridgestone termékkínálata

Személygumiabroncsok mellett a Bridgestone gyárt 4x4, teher-, busz-, építőipari-, mezőgazdasági-, motor-, robogó-, és off-road abroncsokat, valamint légi járművekre is.

Vezető autógyártók is elsőszerelésként választják, mint pl. VW-csoport, Ford csoport, BMW, Mercedes, a General Motors, Peugeot, Renault, Toyota, Fiat-csoport, Renault, Volvo, Scania, MAN, DAF, Iveco.

A prémium szegmenshez tartozó Bridgestone gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

A Bridgestone Corporation és leányvállalatai világszerte több mint 140 000 embernek adnak munkát, 25 országban (köztük Magyarországon is), 178 gyárban. Minden 5. jármű Bridgestone gumiabronccsal van szerelve. 2012-ben a Bridgestone eladások összértéke Európában 3,5 millió Euróra rúgott. A Bridgestone gyáraiban készülnek az eredetileg amerikai Firestone és a Dayton gumiabroncsok is.

Tulajdonos

A Bridgestone Európa (BSEU) székhelye Belgiumban, Brüsszelben található, a világ piacvezető gumiabroncs- és egyéb gumitermékeket gyártó Bridgestone Corporation székhelye pedig Tokióban, Japánban.

A Bridgestone története

A vállalatot 1931-ben Shojiro Ishibashi alapította, Japánban. A későbbi márkanév is az alapító nevéből ered: ishibashi japán szó jelentése kőhíd. A gumiabroncs gyártás előtt Ishibashi egy hagymományos japán lábbeliket - a tabi - készítő cég gyártási ágán dolgozott. 1930-ban legyártotta az első gumiabroncsot, majd egy évvel később a Bridgestone Tire Co. Ltd. megalapításával ő lett az első japán gumiabroncsgyártó. A gumiabroncstól a golflabdán keresztül a gumitömlőig a következő 10 évben a fejlődés jellemezte a céget. Az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált. A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minőségű termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben, 1962-ben fejlesztették ki az első japán acél radiálgumiabroncsot is teherautókhoz és buszokhoz, 1964-ben pedig az első radiálabroncsot személyautókhoz. Az autóipari termelés rohamos és világméretű növekedésének hatására a Bridgestone kiterjesztette a termelést Japán határain túlra. 1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat első tengerentúli üzeme volt a második világháborút követően. A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját. A köpenyperem is a Bridgestone nevéhez köthető. A Bridgestone 1983-ban jelentős lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-től megvásárolta első termelőüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az első téligumit Japánban, öt évvel később pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket is. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményű gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az időben a világ leggyorsabb személyautójának számított. 2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttűrő abroncsát, amellyel megerősítette vezető pozícióját a defekttűrő technológia területén. A Ferrari a defekttűrő technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt. A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerződése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fő gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz. A Bridgestone Europe 2004. június 11-én felavatta új európai tesztpályáját (EUPG) a Róma melletti Apriliában. A 144 hektáron fekvő, 4 kilométeres ovális pálya, melyet 40 millió euróból létesítettek, az egész év során használható, legmodernebb kísérleti pálya Európában. 2008. áprilisában kezdte meg a személyautó-abroncsok tömeggyártását a tatabányai gyár. A teljesen automatizált üzemben a japán cég új technológiájával a teljes üzem beindulása után akár napi 8000 nagy- méretű (20") és teljesítményű (UHP) személy-, terepjáró- abroncsot gyárthat. 2012-ben az anyacég további fejlesztéseket eszközölt, ezzel a gyárban 2017-re napi 18000 gumigyártására lesz lehetőség. A folyamatos fejlesztéseknek és kutatásoknak köszönhetően a Bridgestone úttörő módszert fejlesztett ki a kaucsukfák betegségének felismerésére, amelynek segítségével egyszerűen, gyorsan és pontosan diagnosztizálható a kaucsukfa gyökérrothadási betegsége.

Motorsport

1997-ben a Bridgestone betört a Forma-1 világába is. 2007-től 2010-ig egyedüli gumibeszállító volt a Forma-1-ben. A Bridgestone Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az első időszakban. 1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte első világbajnoki győzelmét Mika Hakkinennek köszönhetően, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktőri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett. A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.