Pirelli Cinturato Winter 195/65 R15

Pirelli Cinturato Winter

195/65 R15
91 (615 kg/kerék)
T (190 km/óra)
téli személyautó
D
B
66
29 983 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 1 990 Ft / db

Kiemelt ajánlat

195/65 R15
91 (615 kg/kerék)
T (190 km/óra)
téli személyautó
C
B
70
24 990 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 1 990 Ft / db
Vredestein Wintrac
Teszteredmények:

Pirelli Cinturato Winter egyéb méretek

MéretÁr 
175/65 R1433 233 Ft-tólVásárlás
185/60 R1534 616 Ft-tólVásárlás
185/65 R1531 497 Ft-tólVásárlás
195/60 R1643 064 Ft-tólVásárlás
205/50 R1731 990 Ft-tólVásárlás
205/55 R1634 271 Ft-tólVásárlás
215/50 R1731 990 Ft-tólVásárlás

Pirelli Cinturato Winter információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

A 2016/2017-es téli szezon egyik újdonsága a Pirelli Winter Cinturato.

Az új Cinturato Winter téli gumiabroncs úgy lett kialakítva, hogy megfeleljen a legmagasabb szintű biztonsági követelményeknek minden téli körülmény között, mindemellett teljes mértékben élvezhető legyen a vezetés.

A Pirelli Winter Cinturato új kopásjelző technológiával került piacra: amikor a „NOW SNOW” feliratból a NOW W-je lekopik (4mm) a futófelületről, a Pirelli azt ajánlja, cseréljen abroncsot, hogy autója kiváló teljesítményt nyújtson havas úton. (ábra 1.)

Winter Cinturato technikai jellemzői:

A forgásirányos V-alakú mintázat kialakítás magas szintű mechanikai tapadást eredményez bármilyen felületen, továbbá kiváló kezelhetőséget biztosít jelentős hó esetén is. (ábra 2.)

Az innovatív mintaárok kialakítás nagyobb vízkiszorítást eredményez, így biztosítva nagyfokú ellenállást auaplaning helyzetben. (ábra 3.)

A vállrészen elhelyezkedő merevebb mintablokkoknak és a mintázati kialakításnak köszönhetően jobb a gumiabroncs tapadása havas útfelületen, ezáltal válik biztonságosabbá a fékezés. (ábra 4.)

Az új anyagok és a profil kialakítása révén egyenletesebb nyomáseloszlás a felületen, mely javítja a száraz úton való tapadást, így nyújtva egyenletes teljesítményt az abroncs teljes élettartama alatt. (ábra 5.)

Kiemelkedő - a legtöbb esetben a nyári gumiabroncsoknál is jobb –66/67 dB eredménnyel rendelkezik, ezzel kiérdemelve az egyik leghalkabb téli abroncsnak járó kitüntető címet.

A Pirelli Cinturato Winter teljes kontrollt nyújt havas úton és biztonságos vezetést ígér száraz valamint vizes körülmények között is.

  • A Pirelli Cinturato Winter kopásjelző felirata (ábra 1.)
    A Pirelli Cinturato Winter kopásjelző felirata (ábra 1.)
  • V alakú mintázat, kiváló kezelhetőség havas úton (ábra 2.)
    V alakú mintázat, kiváló kezelhetőség havas úton (ábra 2.)
  • Innovatív mintaárok, magas aquaplaning elleni védelem (ábra 3.)
    Innovatív mintaárok, magas aquaplaning elleni védelem (ábra 3.)
  • Vállrészen merevebb mintablokkok, jobb tapadás hóban, rövidebb fékút (ábra 4.)
    Vállrészen merevebb mintablokkok, jobb tapadás hóban, rövidebb fékút (ábra 4.)
  • Egyenletesebb nyomáseloszlás, jobb teljesítmény száraz útfelületen (ábra 5.)
    Egyenletesebb nyomáseloszlás, jobb teljesítmény száraz útfelületen (ábra 5.)

Pirelli Cinturato Winter teszt

További téli gumi tesztek

További Pirelli téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Pirelli információk

PirelliA Pirelli nagy múltú olasz gumiabroncs gyár, prémium minőségű termékekkel.

A Pirelli termékkínálata

Választéka kiterjed a személygépkocsikra, könnyű haszonjárművekre és motorkerékpárokra (ez a fogyasztói szegmens felel a bevétel 70%-áért), illetve buszokra, teherautókra, mezőgazdasági és földmunkagépekre, valamint acélszálak gyártására és forgalmazására.

A Pirelli abroncsok a legmagasabb vevői igényeket is kielégítik, ezért az autógyárak gyakran szerelnek Pirelli gumikat az autókra elsőszerelésként. Rengeteg Ferrari, Lambroghini, Mercedes, BMW, Aston Marton, Jaguár, Bentley, Ford, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo került ki az autógyárakból Pirelli abronccsal szerelve az elmúlt évtizedekben.

A prémium Pirelli gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Pirelli gumiabroncsgyárak 4 kontinensen találhatók, Európában: Olaszország, Egyesült Királyság, Németország, Törökország és Románia területén.

A világ egyik vezető gumiabroncsgyártójaként 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 000 munkást foglalkoztatnak. 2015 évi adat szerint az éves termelése személy és motor gumiabroncs terén 75 millió darabra rúgott, de az ipari abroncsok darabszáma is meghaladta a 6 millió példányt, éves árbevétele pedig 30,5 millió euro volt.

Részvényeit 1922 óta jegyzik a tőzsdén.

A Pirelli története

A vállalatot 1872-ben Giovanni Battista alapította Milánóban.

A Pirelli gumiabroncsok története több mint egy évszázada egyet jelent az automobil történetével. Mindig is ez volt a márka elsődleges tevékenysége: az 1872-ben született Pirelli a XIX. század végétől gyárt gumiabroncsokat. 1901-ben mutatták be az Ercole-t, amelyen a világ legelső automobiljai gurultak, míg a Milano kerékpár abroncsok még régebben, 1890-ben jelentek meg.

Az ötvenes években jelent meg a Cinturato, mely a radiálabroncs-technológiával forradalmasította az abroncsok világát, és néhány évvel később megnyitotta az utat a Larga abroncsok előtt: a Pirelli P7-et 1972-ben tervezték rallyhoz a Lancia Stratos-ra, és történelmet írt. Az eredeti Pirelli P7-ből fejlődtek ki aztán a modern, szuper alacsony profilú abroncsok, melyek a PZeroval és a Cinturato családdal addig elképzelhetetlenül magas teljesítményt tettek lehetővé az autók világában.

2005-ben a Pirelli eladta kábelrészlegét.

Versenysport

A vállalat első motorsport győzelme az 1907-es Párizs-Peking ralihoz köthető. Innentől fogva valóságos hagyománnyá váltak a két- és négy kerekén elért sikerek, a legendát nem kisebb személyiségek teljesítették ki, mint Nuvolari, Ascari és Fangio. Több mint egyszázadnyi technológiai kiválóság és újítás a háború előtti Stella Biancától – a modern, nagyteljesítményű autókhoz való első, tökéletes mintázattal gyártott abroncstól – a Stelvióig, mely a háborút követő években a „győzelem abroncsa” lett. 1913-ban ez első francia nagydíjat már Pirelli gumiabroncsokkal nyerték meg, ahogy később 1925-ben Olaszországban is, 1933-ban pedig a dobogó valamennyi fokán Pirelli gumiabroncs kapott helyett. 1950-ben jelentek meg a Formula 1 hőskorának számító időkben versenygumijaikkal 50-től 58-ig, majd 1981-től 86-ig, és 1989-től 91-ig. Ebben a három időszakban több, mint kétszáz rajt, és ezen belül 44 nagydíj győzelmet értek el. A Forma 1-en kívül más pályaversenyeken is részt vesznek, és nemcsak autókon, hanem motorokon, és kerékpárokon is szereznek futamgyőzelmeket. Először a 70-es években léptek be a rali versenyek világába, ahol a Lancia csapatával szereznek értékes tapasztalatokat. Jelenleg is a Formula 1 kizárólagos gumiabroncs beszállítója. A Pirelli az egyetlen beszállító a FIM Superbike világbajnokságban 2007 óta. A cég elnyerte a pályázatát a Brit Superbike kategóriában is szintén a 2007-es évben. Egyedüli beszállítója a WRC sorozatnak is.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.