Pirelli Scorpion ATR 325/55 R22

Pirelli Scorpion ATR

325/55 R22
116 (1250 kg/kerék)
H (210 km/óra)
M+S
négyévszakos terepjáró vegyes
D
C
74
197 988 Ft / db

Készlet: 4

Szállítási díj: 2 790 Ft / db

Pirelli Scorpion ATR egyéb méretek

MéretÁr 
205/80 R1644 990 Ft-tólVásárlás
275/50 R20120 367 Ft-tólVásárlás

Pirelli Scorpion ATR információ

Kategória: prémium
Szezon: négyévszakos gumi

Vegyes felhasználású abroncs SUV-okhoz és pick-upokhoz.

  • Robosztus abroncsszerkezetének és megerősített oldalfalának köszönhetően a Pirelli Scorpion ATR nagymértékben ellenáll a sérüléseknek (ábra 1.)

  • A vállon elhelyezkedő széles és masszív mintablokkok jobb tapadást és rövidebb fékutat eredményeznek (ábra 2.)

  • Az ívesen futó hosszanti mintaárkok stabil teljesítményt nyújtanak terepen is (ábra 3.)

  • Egész évben kiváló teljesítmény országúton és vegyes útviszonyok mellett

Az ATR kifejtése: All Terrain, bármilyen terepre. A Pirelli eljátszott kicsit a betűkkel, így lett az ATR szlogenje Another Tyre Revolution (Egy újabb Gumiabroncs Forradalom)

A gumiabroncs szerkezete kellően merev a nagy tömeg elviseléséhez ugyanakkor kellően rugalmas a komfort biztosításához. A futófelület egyszerre képes jó úttartást biztosítani aszfalton, jó trakciót terepen, jó vízelvezetést esőben, remek tapadást kanyarokhoz és fékezéshez, mindezeket minimális zajszint mellett.

  • Megerősített kivitel, nagyobb ellenállás a sérülésekkel szemben (ábra 1.)
    Megerősített kivitel, nagyobb ellenállás a sérülésekkel szemben (ábra 1.)
  • Jobb tapadás és rövidebb fékút a vállon elhelyezkedő merev mintablokkok végett (ábra 2.)
    Jobb tapadás és rövidebb fékút a vállon elhelyezkedő merev mintablokkok végett (ábra 2.)
  • Terepre is tökéletes (ábra 3.)
    Terepre is tökéletes (ábra 3.)

További Pirelli négyévszakos gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Pirelli információk

PirelliA Pirelli nagy múltú olasz gumiabroncs gyár, prémium minőségű termékekkel.

A Pirelli termékkínálata

Választéka kiterjed a személygépkocsikra, könnyű haszonjárművekre és motorkerékpárokra.

A Pirelli abroncsok a legmagasabb vevői igényeket is kielégítik, ezért az autógyárak gyakran szerelnek Pirelli gumikat az autókra elsőszerelésként. Rengeteg Ferrari, Lambroghini, Mercedes, BMW, Aston Marton, Jaguár, Bentley, Ford, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo került ki az autógyárakból Pirelli abronccsal szerelve az elmúlt évtizedekben.

A prémium Pirelli gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Pirelli gumiabroncsgyárak 4 kontinensen találhatók, Európában: Olaszország, Egyesült Királyság, Németország, Törökország és Románia területén.

A világ egyik vezető gumiabroncsgyártójaként 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 000 munkást foglalkoztatnak. 2015 évi adat szerint az éves termelése személy és motor gumiabroncs terén 75 millió darabra rúgott, de az ipari abroncsok darabszáma is meghaladta a 6 millió példányt, éves árbevétele pedig 30,5 millió euro volt.

Részvényeit 1922 óta jegyzik a tőzsdén.

A Pirelli története

A vállalatot 1872-ben Giovanni Battista alapította Milánóban.

A Pirelli gumiabroncsok története több mint egy évszázada egyet jelent az automobil történetével. Mindig is ez volt a márka elsődleges tevékenysége: az 1872-ben született Pirelli a XIX. század végétől gyárt gumiabroncsokat. 1901-ben mutatták be az Ercole-t, amelyen a világ legelső automobiljai gurultak, míg a Milano kerékpár abroncsok még régebben, 1890-ben jelentek meg.

Az ötvenes években jelent meg a Cinturato, mely a radiálabroncs-technológiával forradalmasította az abroncsok világát, és néhány évvel később megnyitotta az utat a Larga abroncsok előtt: a Pirelli P7-et 1972-ben tervezték rallyhoz a Lancia Stratos-ra, és történelmet írt. Az eredeti Pirelli P7-ből fejlődtek ki aztán a modern, szuper alacsony profilú abroncsok, melyek a PZeroval és a Cinturato családdal addig elképzelhetetlenül magas teljesítményt tettek lehetővé az autók világában.

2005-ben a Pirelli eladta kábelrészlegét.

Versenysport

A vállalat első motorsport győzelme az 1907-es Párizs-Peking ralihoz köthető. Innentől fogva valóságos hagyománnyá váltak a két- és négy kerekén elért sikerek, a legendát nem kisebb személyiségek teljesítették ki, mint Nuvolari, Ascari és Fangio. Több mint egyszázadnyi technológiai kiválóság és újítás a háború előtti Stella Biancától – a modern, nagyteljesítményű autókhoz való első, tökéletes mintázattal gyártott abroncstól – a Stelvióig, mely a háborút követő években a „győzelem abroncsa” lett. 1913-ban ez első francia nagydíjat már Pirelli gumiabroncsokkal nyerték meg, ahogy később 1925-ben Olaszországban is, 1933-ban pedig a dobogó valamennyi fokán Pirelli gumiabroncs kapott helyett. 1950-ben jelentek meg a Formula 1 hőskorának számító időkben versenygumijaikkal 50-től 58-ig, majd 1981-től 86-ig, és 1989-től 91-ig. Ebben a három időszakban több, mint kétszáz rajt, és ezen belül 44 nagydíj győzelmet értek el. A Forma 1-en kívül más pályaversenyeken is részt vesznek, és nemcsak autókon, hanem motorokon, és kerékpárokon is szereznek futamgyőzelmeket. Először a 70-es években léptek be a rali versenyek világába, ahol a Lancia csapatával szereznek értékes tapasztalatokat. Jelenleg is a Formula 1 kizárólagos gumiabroncs beszállítója. A Pirelli az egyetlen beszállító a FIM Superbike világbajnokságban 2007 óta. A cég elnyerte a pályázatát a Brit Superbike kategóriában is szintén a 2007-es évben. Egyedüli beszállítója a WRC sorozatnak is.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.