Goodyear UltraGrip 9 (UG9)

Goodyear UltraGrip 9 (UG9)

Méret Ár 
165/65 R15
81 T DOT15
81
T
DOT15
20 991 Ft
165/65 R15
81 T M+S
81
T
M+S
31 990 Ft

Goodyear UltraGrip 9 (UG9) információ

Kategória: prémium
Szezon: téli gumi

A Goodyear téli gumiabroncsa a 2014/2015-ös téli szezonban mutatkozott be. Elődjét az UltraGrip 8 típust kellett túlszárnyalnia. A Goodyear UltraGrip 9 kis- és középkategóriás autókra készült azon vásárlóknak, akik a kiváló irányíthatóságot és tapadást a téli utakon prémium gumiabroncsban keresik.

A lamellákhoz illeszkedő élek valamint a nagyszámú él és magas lamella amplitudó által elődjéhez képest magasabb teljesítményt nyújt a Goodyear UltraGrip 9. (1.ábra)

A változó geometriájú blokkok szintén jobb tapadást eredményeznek havas úton, a mély és egyenes lamellák fokozzák ezt a teljesítményt. Amennyiben a futófelületen található hópihe - "TOP" (Tread Optimal Performance) - elkopott, a gumiabroncsot cserélni kell. (2.ábra)

A Goodyear szabadalmaztatott 3D-BIS Technology® eljárásának lényege a tapadást, a stabilitást és a sérülésállóságot új dimenziókba helyező, összekapcsolódó tömbökből álló futófelület. A 3D-BIS Technology eljárással készült abroncsok lamelláin háromdimenziós hullámvonalban futó bevágások helyezkednek el. A lamellák egyedi kialakítása miatt a deformálódó abroncs futófelületén elhelyezkedő tömbök összezárnak, merevebb profilt és stabil lenyomatot biztosítva. (3.ábra)

A havas és jeges úton mutatott teljesítmény növelésére a húzóerőt elősegítő gyantát tartalmazó lágyítószer és növényi olaj speciális keverékét alkalmazták, így az abroncs téli viszonyok között is megfelelően tapad.

FONTOS: A Goodyear UG9 mérettől függően kétféle mintázattal kapható. Ennek oka, hogy a különböző karkaszok különböző mintázatokhoz illenek a legjobb optimalizált teljesítmény végett. (4.ábra)

  • Méretek-mintázatok
    Méretek-mintázatok
  • Különböző mintázat méretnek megfelelően (4.ábra)
    Különböző mintázat méretnek megfelelően (4.ábra)
  • 3D BIS technológia (3.ábra)
    3D BIS technológia (3.ábra)
  • Változó geometriájú blokkok és az egyedi kopásjelző (2.ábra)
    Változó geometriájú blokkok és az egyedi kopásjelző (2.ábra)
  • Magasabb teljesítmény (1.ábra)
    Magasabb teljesítmény (1.ábra)

Goodyear UltraGrip 9 (UG9) teszt

További téli gumi tesztek

További Goodyear téli gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Goodyear információk

Goodyear A Goodyear prémiumkategóriás márka az Amerikai Egyesült Államokból származik.

A Goodyear kínálata

A márka széles körben kínál gumiabroncsokat személyautóra, motorkerékpárra, robogóra, teherautókra, buszokra és munkagépekre.

A legnevesebb autógyárak alapkivitelben Goodyear gumiabroncsokkal szerelik járműveiket: Porsche, Mercedes-Benz, Audi, BMW, Volkswagen, Ford.

A prémium vonalat erősítő Goodyear márkát azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

A Goodyear gumiabroncsok szerte a világon készülnek, Észak- és Dél-Amerikában, Ázsiban, Közel-Keleten, Afrikában és Európában.

Manapság a Goodyear a világ egyik legnagyobb gumiabroncs társasága, hat kontinensen van jelen, éves értékesítéseinek értéke meghaladja a 15 milliárd USA dollárt. A vállalat mintegy 66.000 embert foglalkoztat a világon, a termékeit pedig 22 ország 49 létesítményében állítja elő.

A Goodyear története

A Goodyear Tire & Rubber Company-t Frank Seiberling alapította 1898-ban, 3500 kölcsönkért dollárból. A cég Charles Goodyear-ról kapta a nevét, aki 1839-ben feltalálta a vulkanizálás folyamatát. Kezdetben hintókerekeket, kerékpárabroncsokat, patkóalátéteket gyártottak. Egy évvel később kezdték el a tömör autógumiabroncsok gyártását is. Az alapítás után mindösszesen 4 évvel később egy négyszer akkora gyár építése vált szükségessé. A fejlesztő mérnökök a Goodyear gyáraiban sem pihentek; 1903-ban szabadalmaztatták az első tömlő nélküli gumiabroncs feltalálását (Paul Litchfield) 1904-ben pedig feltalálták a világ első leszerelhető gumiabroncsát. 1907-ben Henry Ford a Goodyeartól is rendelt 1200 garnitúra gumiabroncsot a T-modellhez.1908-ban pedig a Goodyear bemutatja az első négyévszakos gumiabroncsot, melynek mintázata majd’ 40 éven keresztül csak minimális változtatásokat kívánt. A Goodyear a repülésben is úttörő volt, hiszen ők gyártották a legelső pneumatikus repülőgépabroncsot.. 1916-ra a Goodyear a világ legnagyobb gumiabroncs gyártója lett, képviseltetve a márkát Ausztráliában, Dél-Amerikában, Afirákan és Európában is. Az első világháború és az azt követő időszak a Goodyear gyárak termelését is visszavetette, de nem a fejlesztő mérnökök lelkesedését, 1921-ben Rut-proof néven piacra bocsátják az első terepre szánt abroncsot. Piacra került a Lifeguard (1934), az első olyan gumiabroncs, amely defekt esetén is kimagasló stabilitást nyújtott. 1971-ben az Apollo 14-gyel a Goodyear a Holdon is járt. 1992-ben került bemutatásra az első defekttűrő gumiabroncs, Chevrolet Corvette elsőszerelésként. Vezető szerepet töltött be az EU-s gumiabroncs-jelölő rendszer kifejlesztésében.

Versenysport

Jelentős részt vállalt a Nascar és Forma-1 versenyeken is. Az 1914-es Indycar versenyen valamennyi induló autó Goodyear gumiabroncsokkal volt szerelve.A vállalat a Forma-1 történetének legsikeresebb gumiabroncs-szolgáltatója, minden abroncsszolgáltatónál több részvétellel, győzelemmel és konstruktőri bajnoksággal. Az 1998-as szezon után léptek ki a sportágból. A NASCAR-sorozat egyetlen gumiabroncs-szolgáltatója.

Goodyear és az FC Bayern München, a német Bundesliga legsikeresebb csapata 2016. január 1-től platina fokozatú támogatói kapcsolatba léptek.

Garancia

A Goodyear gumiabroncsokra a gyártó a vásárlástól számított 5 év garanciát vállal.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.