Pirelli Scorpion Verde 255/60 R18

Pirelli Scorpion Verde

255/60 R18
112 (1120 kg/kerék)
W (270 km/óra)
MGT XL
nyári terepjáró közúti
C
B
70
54 770 Ft / db

Készlet: 0

Kiemelt ajánlat

255/60 R18
112 (1120 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
nyári személyautó
B
A
69
48 249 Ft / db

Készlet: 8

Szállítási díj: 0 Ft
GT Radial Sport Active 2
Teszteredmények:

255/60 R18
112 (1120 kg/kerék)
V (240 km/óra)
XL
nyári személyautó
B
A
71
60 265 Ft / db

Készlet: több mint 8

Szállítási díj: 2 290 Ft / db
Michelin Primacy 4+
Teszteredmények:

Pirelli Scorpion Verde egyéb méretek

MéretÁr 
215/60 R1739 990 Ft-tólVásárlás
225/65 R1752 186 Ft-tólVásárlás
235/50 R1857 215 Ft-tólVásárlás
235/50 R2078 250 Ft-tólVásárlás
235/55 R1753 898 Ft-tólVásárlás
235/55 R1960 048 Ft-tólVásárlás
235/60 R1844 990 Ft-tólVásárlás
245/45 R2083 087 Ft-tólVásárlás
255/40 R2084 041 Ft-tólVásárlás
255/50 R1963 990 Ft-tólVásárlás
265/45 R2051 990 Ft-tólVásárlás

Pirelli Scorpion Verde információ

Kategória: prémium
Szezon: nyári gumi

Túra abroncs, ideális választás luxus SUV-ok és crossover-ek számára.

Megnövelt tapadási és fékezési jellemzők nedve útviszonyok esetében, megnövelt stabilitás a nagyobb járműveknél. Alacsony gördülési ellenállás és az alacsonyabb súly kevesebb üzemanyag fogyasztást és szén-dioxid kibocsátást eredményez.

  • Kiegyenlített arányú szilika a futófelület anyagában - nagy futásteljesítmény és stabil teljesítmény
  • Innovatív keverék speciális polimerekkel - kiváló teljesítmény nedves körülmények között
  • Optimalizált mintaismétlődés - alacsonyabb belső zaj
  • Optimalizált felépítés, innovatív anyagok - csökkentett üzemanyag kibocsátás és szén-dioxid kibocsátás
  • Megerősített vállszerkezet - megnövelt stabilitás nagyobb járművek esetén is

Pirelli Scorpion Verde teszt

20172016201520142012Átlag: 88%; Tesztek száma: 6

További nyári gumi tesztek

További Pirelli nyári gumik

Személyautó

Kisteher

Terepjáró

Pirelli információk

PirelliA Pirelli nagy múltú olasz gumiabroncs gyár, prémium minőségű termékekkel.

A Pirelli termékkínálata

Választéka kiterjed a személygépkocsikra, könnyű haszonjárművekre és motorkerékpárokra (ez a fogyasztói szegmens felel a bevétel 70%-áért), illetve buszokra, teherautókra, mezőgazdasági és földmunkagépekre, valamint acélszálak gyártására és forgalmazására.

A Pirelli abroncsok a legmagasabb vevői igényeket is kielégítik, ezért az autógyárak gyakran szerelnek Pirelli gumikat az autókra elsőszerelésként. Rengeteg Ferrari, Lambroghini, Mercedes, BMW, Aston Marton, Jaguár, Bentley, Ford, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo került ki az autógyárakból Pirelli abronccsal szerelve az elmúlt évtizedekben.

A prémium Pirelli gumiabroncsokat azoknak az autósoknak ajánljuk, akik napi rendszerességgel használják az autójukat, bizonyos esetekben az átlagos felett is kihasználják az autóik képességeit és fontos számunkra saját, valamint családtagjaik biztonsága, valamint szeretnék az autójukat a gyári paramétereknek megfelelően, teljesen kiszámíthatóan használni.

Gazdasági adatok

Pirelli gumiabroncsgyárak 4 kontinensen találhatók, Európában: Olaszország, Egyesült Királyság, Németország, Törökország és Románia területén.

A világ egyik vezető gumiabroncsgyártójaként 160 országban van leányvállalata, 20 országban anyavállalata, melyek több mint 10 000 munkást foglalkoztatnak. 2015 évi adat szerint az éves termelése személy és motor gumiabroncs terén 75 millió darabra rúgott, de az ipari abroncsok darabszáma is meghaladta a 6 millió példányt, éves árbevétele pedig 30,5 millió euro volt.

Részvényeit 1922 óta jegyzik a tőzsdén.

A Pirelli története

A vállalatot 1872-ben Giovanni Battista alapította Milánóban.

A Pirelli gumiabroncsok története több mint egy évszázada egyet jelent az automobil történetével. Mindig is ez volt a márka elsődleges tevékenysége: az 1872-ben született Pirelli a XIX. század végétől gyárt gumiabroncsokat. 1901-ben mutatták be az Ercole-t, amelyen a világ legelső automobiljai gurultak, míg a Milano kerékpár abroncsok még régebben, 1890-ben jelentek meg.

Az ötvenes években jelent meg a Cinturato, mely a radiálabroncs-technológiával forradalmasította az abroncsok világát, és néhány évvel később megnyitotta az utat a Larga abroncsok előtt: a Pirelli P7-et 1972-ben tervezték rallyhoz a Lancia Stratos-ra, és történelmet írt. Az eredeti Pirelli P7-ből fejlődtek ki aztán a modern, szuper alacsony profilú abroncsok, melyek a PZeroval és a Cinturato családdal addig elképzelhetetlenül magas teljesítményt tettek lehetővé az autók világában.

2005-ben a Pirelli eladta kábelrészlegét.

Versenysport

A vállalat első motorsport győzelme az 1907-es Párizs-Peking ralihoz köthető. Innentől fogva valóságos hagyománnyá váltak a két- és négy kerekén elért sikerek, a legendát nem kisebb személyiségek teljesítették ki, mint Nuvolari, Ascari és Fangio. Több mint egyszázadnyi technológiai kiválóság és újítás a háború előtti Stella Biancától – a modern, nagyteljesítményű autókhoz való első, tökéletes mintázattal gyártott abroncstól – a Stelvióig, mely a háborút követő években a „győzelem abroncsa” lett. 1913-ban ez első francia nagydíjat már Pirelli gumiabroncsokkal nyerték meg, ahogy később 1925-ben Olaszországban is, 1933-ban pedig a dobogó valamennyi fokán Pirelli gumiabroncs kapott helyett. 1950-ben jelentek meg a Formula 1 hőskorának számító időkben versenygumijaikkal 50-től 58-ig, majd 1981-től 86-ig, és 1989-től 91-ig. Ebben a három időszakban több, mint kétszáz rajt, és ezen belül 44 nagydíj győzelmet értek el. A Forma 1-en kívül más pályaversenyeken is részt vesznek, és nemcsak autókon, hanem motorokon, és kerékpárokon is szereznek futamgyőzelmeket. Először a 70-es években léptek be a rali versenyek világába, ahol a Lancia csapatával szereznek értékes tapasztalatokat. Jelenleg is a Formula 1 kizárólagos gumiabroncs beszállítója. A Pirelli az egyetlen beszállító a FIM Superbike világbajnokságban 2007 óta. A cég elnyerte a pályázatát a Brit Superbike kategóriában is szintén a 2007-es évben. Egyedüli beszállítója a WRC sorozatnak is.


×

 

 

A weboldal cookie-kat használ. Az "OK" gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król az itt olvashat.